home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 306 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  "Ny taktik" Beton defensiv + angrebs fodbold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: "Ny taktik" Beton defensiv + angrebs fodbold  (Læst 34641 gange)
cartoon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
"Ny taktik" Beton defensiv + angrebs fodbold
« : 02 Maj 2014, 21:53 »

Efter timers research og afprøvning  + hjælp fra boxx0775

at kunne frembringe en taktik der nærmest owner FM14 på det groveste

Som udgangs punkt ligger taktikken sig fast i en beton defensiv af det ypperest  cement, blandet på Mourinho´s cement fabrik, kryddet godt op med Ben Johnson hurtighed, får man en fantatisk gang angrebs fodbold.













Taktikken

http://www.sendspace.com/file/fecpc6

udover det er der ikke andet at sige den er prøvet af på disse hold med succes

Paris FC i nationale (gik 2 sæsoner før den sad i skabet for holdet)

Eastleigh F.C over 2 sæsoner i PL 2034/35 - 35/36

Manchester U over 2 sæsoner PL 2013/14 - 15/16

Så hvis folk har lyst til prøve den af, mod give feedback og forslag til mulige ændrinder ville det være fedt.


Husk at bruge  Ang. bevælgelsemønstre  i primært fokus som kamp træning !!
« Seneste Redigering: 23 Aug 2014, 11:23 af cartoon » Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Beton defensiv + angrebs fodbold
« Svar #1: 03 Maj 2014, 20:30 »

Jeg skal da helt sikkert afprøve din taktik! Opstemt Super fedt at se at det lykkedes for dig! Tillykke Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

cartoon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Beton defensiv + angrebs fodbold
« Svar #2: 09 Maj 2014, 01:53 »

Har ændret lidt i taktikken så den skulle stå lidt skarpere.

Ligger version 2 op i morgen







Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Beton defensiv + angrebs fodbold
« Svar #3: 09 Maj 2014, 06:39 »

Fuck det er jo en mega vild taktik skal helt sikkert afprøves!
Logged

cartoon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Beton defensiv + angrebs fodbold
« Svar #4: 09 Maj 2014, 17:22 »

ret vildt ja.kan kun takke CR7 for at jeg kiggede taktikken igennem, da jeg følte jeg spildt hans talent på fløjen Smiley

http://www.sendspace.com/file/uqm9qc

det der er ændret er i personlige indstillinger.

Så alle faktisk med offensive pligter har fri begvægelse og en mere direkte spille stil Smiley
Logged

bobby112
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Beton defensiv + angrebs fodbold
« Svar #5: 09 Maj 2014, 18:43 »

Jeg er en hat til det med taktikker! Downloadede taktikken til mit brøndby-hold efter en del taktikker, der ikke virkede optimalt. Jeg kan allerede efter 7-8 kampe mærke, at holdet spiller meget bedre. Håber den bliver en succes! Tak!
Logged

Bobby er blot mit dæknavn

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Beton defensiv + angrebs fodbold
« Svar #6: 09 Maj 2014, 22:09 »

Kan man bruge taktikken til LLM?
Logged

cartoon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Beton defensiv + angrebs fodbold
« Svar #7: 19 Maj 2014, 15:18 »

det kan man godt, prøvede den af med Paris FC. Men som sagt der gik et år før taktikken sad i skabet for holdet og var faktisk tæt på nedrykning i første sæson, men i anden sæson der strøg jeg igennem  Nationale have en rekord på 16 sejre i træk og det var uden de store udskiftninger på holdet. Smiley
Logged

cartoon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Beton defensiv + angrebs fodbold
« Svar #8: 19 Maj 2014, 15:20 »

Vitterlig ingen der har lyst til at komme med lidt feedback på taktikken ? kan se der er 32 dwl på taktikken.
Logged

ksaper_and
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Beton defensiv + angrebs fodbold
« Svar #9: 19 Maj 2014, 17:36 »

Nu har jeg prøvet begge versioner og det skal understreges det er nogle gode taktikker som løfter holdet i toppen af ligaen nærmest fra start af. Men jeg har ikke den succes som du har haft i efterfølgende sæsoner.

Har det især svært mod hold der stiller sig langt tilbage i forvejen og så lukker jeg også mål ind i hver kamp.

En ting er selvølgelig at have et united hold som du har spillet med hvor jeg primært har brugt hold fra midten af ligaen.

Hvordan reagerer du i kampene?
Kommer jeg bagud varierer jeg lidt imellem at holde mentaliteten på kontroller eller skifte til Offensiv. jeg har dog MEGET dårlige erfaringer ved at sætte mentaliteten offensiv.
Omvendt virker det heller ikke bedre at trække sig lidt længere tilbage når man er foran med et par stykker.
Jeg kan godt li' at spille til nul. Jeg vil hellere vinde 2-0 end 4-2 og det har jeg svært ved med disse taktikker.
Størst succes har jeg med den første version.

Jeg har prøvet at ændre lidt på holdinstillinger såsom ingen offside fælde. I min verden spiller det ikke at forsvaret skal falde tilbage og samtidig trække offside. har også prøvet at fjerne den med at falde tilbage. Ingen af tingene lykkes. så hvis du har nogle tricks til hvad du gør i løbet af kampene for at spille til 0 ville det være fedt  Thumbs Up

Men vil da lige sige det er godt arbejde med taktikken. Har ikke før set en taktik i de senere FM år som virker så godt til forskellige typer hold.
Logged

cartoon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Beton defensiv + angrebs fodbold
« Svar #10: 19 Maj 2014, 21:39 »

Hvilket hold har du spillet med ?
Logged

ksaper_and
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Beton defensiv + angrebs fodbold
« Svar #11: 19 Maj 2014, 21:52 »

Har prøvet Everton, Heerenveen og Rennes
Logged

cartoon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Beton defensiv + angrebs fodbold
« Svar #12: 19 Maj 2014, 21:54 »

Ok, kigger på det i morgen, kender ikke deres hold.
Logged

cartoon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Beton defensiv + angrebs fodbold
« Svar #13: 20 Maj 2014, 22:37 »

Har kigget lige på Everton her til formiddag, og umiddelbart det der slår mig er forsvaret og de 4 lejesvende


Forsvaret:

Umiddelbart trænger det til 3/4 forstærkninger her og nu for at kunne gøre sig gældende på sigt, 1-2 talenter og  2 der kan gå ind og forstærke her og nu.

offensiven:

Er der 3 lejesvende som umiddelbart er  rigtig fine, men hvad med næste sæson ? ergo ville jeg finde et par talenter  og et par der kan forstærke her og nu, for det er ikke det vilde talent der er i Everton´s trup og bredden er hellere ikke særlig stor.


Men umiddelbart kan jeg godt forstå, hvorfor den passer godt til et hold som Manchester U , da den har til at starte med har en stor trup med masser efaring og talent , som kan gøre sig gældende fra start og på længere sigt.

Hvad gøre når jeg kommer bagud, det kommer an på den sitaution jeg står i med det pågældende hold i den kamp de spiller og det kommer osse an på hvilket hold jeg spiller med, helt klart  spillernes personlighed der spiller ind her. Men fortrækker en forsigtig tilgang i de fleste tilfælde.

Logged

Taeste1983
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Beton defensiv + angrebs fodbold
« Svar #14: 21 Maj 2014, 22:43 »

Jeg har brugt taktikken en del kampe nu med SønderjyskE. Med fantastisk resultat de første kampe, røg op på 3 plads, og har Ken Ilsø som topscorer med 22 kasser i 20 kampe. Men, af en eller anden grund virker den ikke rigtig mere efter vinterpausen er overstået.
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010