home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 1134 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  All Stars XI - 2013-2014
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: All Stars XI - 2013-2014  (Læst 11391 gange)
Newton Heath
Manager

Sv: All Stars XI - 2013-2014
« Svar #15: 06 Maj 2014, 19:50 »

Arh ja, kan godt huske dette fra et år siden, hvor jeg havde en stor hovedpine med at sætte det her hold, men alligevel vil jeg igen i år forsøge at stille mit favoritmandskab ud fra indeværende sæson. Jeg har valgt formationen 3-5-2, hvor to af de tre forsvarspillere vil være backs. Here we go:

THIBAUT COURTOIS
SEAMUS COLEMAN - PEPE - FILIPE LUIS
YAYA TOURÉ - LUKA MODRIC
ANGEL DI MARIA - LIONEL MESSI - CRISTIANO RONALDO
LUIS SUÁREZ - ZLATAN IBRAHIMOVIC

Thibaut Courtois, 21 år, Belgien, Atlético Madrid
Boblere: Victor Enyeama, Morgan De Sanctis, David De Gea.
Sidste år havde jeg dette fantastiske belgiske stortalent på mit hold, og det bliver jeg simpelthen nødt til at gøre igen. Courtois har haft en forrygende sæson hos Atletico Madrid, og ligner ud fra sit spil en mand, der er 15 år ældre end sin egentlige alder. Derfor var jeg på denne position aldrig i tvivl. Jeg har sæsonen igennem haft en godt øje til nigerianske Victor Enyeama, der har leveret små mirakler på stregen for LOSC Lille, mens også Roma-veteranen De Sanctis og ikke mindst David De Gea har leveret flotte sæsoner.

Seamus Coleman, 25, Irland, Everton
Boblere: Dani Carvajal, Phillipp Lahm, Juanfran
Få har imponeret mig så meget som den irske højreback Seamus Coleman i indeværende sæson, og personligt har han været min absolutte favorit. Han kommer med alt en god højreback skal have i power, speed og energi, og så er han imponerende offensivt såvel som defensivt. Jeg må erkende, at jeg ser mere Premier League end La Liga, men både Carvajal og Juanfran har imponeret mit i det spanske, mens Lahm, trods hans primære position centralt på banen under Guardiola, også har leveret en stærk sæson.  

Pepe, 31 år, Portugal, Real Madrid
Boblere: Mehdi Benatia, Diego Godín, Gary Cahill, Thiago Silva
Med kun en enkelt spiller som central forsvarer har det været et ekstremt svært valg, og et af de klart hårdeste for mig at træffe. Mehdi Benatia har været god i de kampe jeg har set ham, men jeg har set mere til de engelske og spanske spillere, og her må jeg sige, at jeg har været imponeret af Pepe. Fan bliver jeg aldrig af ham, men han er et bæst af en forsvarsspiller på sine gode dage, og efter min mening har han haft en forrygende sæson. Jeg overvejede specielt også Gary Cahill og Thiago Silva, men hver gang jeg har set Pepe i indeværende sæson, har han leveret en solid præstation.

Filipe Luis, 28 år, Brasilien, Atletico Madrid
Boblere: Cesar Azpilicueta, Leighton Baines, David Alaba, Filipe Luis
Der er sindssygt mange dygtige venstrebacks på scenen for tiden, og at vælge en var igen svært grænsende til umuligt. Cesar Azpilicueta har været stærk på venstrebacken i Chelsea, Leighton Baines har nydt endnu en stabil sæson hos stærke Everton, mens David Alaba har været stærk i Bayerns venstreside igen. Mit valg stod dog mellem Filipe Luis og Ricardo Rodriguez, og her måtte jeg gå med førstnævnte, der har været sublim året igennem, selvom jeg personligt er stor fan af schweiziske Rodriguez, der har en stor fremtid foran sig.

Yaya Touré, 30 år, Elfenbenskysten, Manchester City
Boblere: Koke, Ivan Rakitic, Toni Kroos
Jeg må erklære mig enig med valget af Touré. Han er forrygende, og en af mine personlige favoritter, selvom han spiller for ærkerivalerne. Han har alt som midtbanespillere, og bliver som en god vin kun bedre med alderen. Han kan score mål, han kan aflevere, han kan tackle og han har en fantastisk fodboldhjerne, og det var bestemt ikke noget svært valg. Hvilken fodboldspillere. Boblerne var Koke, Ivan Rakitic og specielt Toni Kroos, men ingen af dem nærmede sig ivorianeren.

Luka Modric, 28 år, Kroatien, Real Madrid
Boblere: Kevin Strootman, Thiago Motta, Gabi
Luka Modric er en fantastisk spiller, og den lille vævre kroat har været en forløsning på Real-midtbanen i indeværende sæson. Han er en energibombe med en fantastiske sparketeknik, og hans præstationer i den hvide trøje har været alt over forventninger. Jeg må give et shout out til Kevin Strootman, der inden sin skade var et rendyrket monster på Roma-midten, mens jeg har også har haft et godt øje til Thiago Motta fra PSG i indeværende sæson, mens også Gabi når bobler-listen.

Angel Di Maria, 26 år, Argentina, Real Madrid
Boblere: Eden Hazard, Marco Reus, Gareth Bale, Arjen Robben
Svært valg, og jeg er helt enig med Batigol i, at Marco Reus er en fantastisk spiller, og har spillet en imponerende sæson, men jeg blev simpelthen nødt til at inkludere den argentinske troldmand Angel Di Maria på mit mandskab. Han er fantastisk. Det løbearbejde han laver er forbilledligt for enhver fodboldspiller, og foruden dette bidrager han også med flere fantastiske indlæg end nogen anden. Han må være en drøm at have på holdet for Carlo Ancelotti, og han er virkelig en spiller, der har forbedret sig markant.

Lionel Messi, 26 år, Argentina, Barcelona
Boblere: Thomas Müller, Arda Turan, David Silva
Ingen forklaring behøves trods sit skadesforløb. Argentineren bliver spændende at følge til den kommende VM-slutrunde. Shout out til Arda også, mens David Silva som altid har spillet en flot sæson hos City.

Cristiano Ronaldo, 29 år, Portugal, Real Madrid
Boblere: Franck Ribéry, James Rodriguez, Antoine Griezmann
Verdens bedste spiller skal naturligvis også inkluderes på mandskabet. What a player.

Luis Suárez, 27 år, Uruguay, Liverpool
Boblere: Diego Costa, Daniel Sturridge, Ciro Immobile
Jeg bryder mig på ingen måde om ham, men han har haft en utrolig sæson, og fortjener pladsen på holdet. Den bedste spiller i England pt. sammen med Yaya Toure.

Zlatan Ibrahimovic, 32 år, Sverige, Paris Saint-Germain
Boblere: Wayne Rooney, Robert Lewandowski, Karim Benzema.
Han bliver ved med at forbedre sig, og har igen i år leveret på højeste niveau. Han mangler stadig at vise sig frem, når modstanderne er de bedste, men man kan ikke benægte, at svenskeren er en af de bedste angribere i nyere tid.

Diego Simeone, 44 år, Argentina, Atlético Madrid
Boblere: Brendan Rodgers, Carlo Ancelotti, Roberto Martinez, Rudi Garcia
Der er så mange trænere, der har leveret et fantastisk stykke arbejde, og specielt Martinez og Garcia var længe inde i mine overvejelser. Martinez har været fantastisk for Everton, mens Garcia er kommet ind hos Roma, og har gjort dem til førsteudfordrer til Juventus, selvom man endte med at måtte give tabt. Jeg må dog tage hatten af for Cholo Simeone, der har gjort et fortrinligt stykke arbejde. Ikke nok med, at hans mandskab ligner en kommende spansk mester må man også erkende, at det er vildt imponerende, at han har ført dem til Champions League-finalen.

Det var mit hold :-)

Batigol
Manager

« Svar #16: 07 Maj 2014, 00:28 »

Godt set med Rudi Garcia blandt boblerne, NH. Ham havde jeg fuldstændig glemt at tænke på, selvom Roma er mit hold i Italien.

Det lader til at alle er enige om Thibaut Courtois. Han har godt nok også været fremragende. Chelsea står godt nok med noget af et luksusproblem til sommer.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager

« Svar #17: 07 Maj 2014, 03:09 »

Yaya Touré: Det er imponerende at han har lavet så mange mål, men det er ikke nogen vanvittig præstation ...

Jeg bliver simpelthen lige nødt til at erklære mig rygende uenig. Én ting er at score 19 Premier League mål som central midt, men at gøre det med en træfsikkerhed på 32% er simpelthen intet mindre end vanvittigt. Han har kun haft 59 afslutninger. Ser vi på spillere med over 15 mål i de fem store ligaer, er der ingen med en højere træfsikkerhed end Yaya Touré. Alexis Sánchez er den der kommer tættest på med sine 29% (18 scoringer på 62 afslutninger). Vi kan sammenligne de 32% med hvad de 5 store målslugere i denne sæson har præsteret - altså de 5 angribere der har været på alles læber:

Luis Suárez - 31 mål - 178 afslutninger - 17% træfsikkerhed
Cristiano Ronaldo - 31 mål - 216 afslutninger - 14% træfsikkerhed
Lionel Messi - 28 mål - 151 afslutninger - 19% træfsikkerhed
Diego Costa - 27 mål - 108 afslutninger - 25% træfsikkerhed
Zlatan Ibrahimovic - 25 mål - 152 afslutninger - 16% træfsikkerhed

Yaya har endda også lige leveret 7 assists udover sine 19 scoringer, sammenlignet med Suárez' 12, Ronaldos 9, Messis 10, Costas 3 og Zlatans 11. Og manden er stadig central midtbanespiller. Hvis det ikke er vanvittigt så ved jeg ikke hvad det er. Om Yaya Touré er den bedste centrale midtbanespiller i verden er jeg stadig i tvivl om - men jeg er ikke i tvivl om at han, by far, er den mest produktive rent offensivt.

Cristiano Ronaldo: Præsterer både mod gode og dårlige hold hver gang, modsat spillere som Messi og Suárez.

... og så er det der i øvrigt noget vås.
« Seneste Redigering: 07 Maj 2014, 03:16 af Batigol » Logged

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #18: 07 Maj 2014, 03:18 »

Man kan hurtigt fjerne hans 6 mål på straffe. Så er han på 13. Fjerner man også hans 3-4 frisparksmål, så er han nede på 9-10 mål i åbent spil. Kan se han udnytter dine chancer, men det gør det nu engang ikke til en vanvittig præstation at score 19 mål.

Liverpool F.C

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #19: 07 Maj 2014, 03:20 »

Er det noget vås? Messi og Suarez præsterer af og til godt mod de store hold, men Ronaldo gør det hver gang. Både Suarez og Messi har tendens til at være anonyme mod store hold, mens Ronaldo er bedst i de kampe. Kan ikke se hvorfor det er noget vås.

Liverpool F.C

Batigol
Manager

« Svar #20: 07 Maj 2014, 03:34 »

Man kan hurtigt fjerne hans 6 mål på straffe. Så er han på 13. Fjerner man også hans 3-4 frisparksmål, så er han nede på 9-10 mål i åbent spil. Kan se han udnytter dine chancer, men det gør det nu engang ikke til en vanvittig præstation at score 19 mål.

Du kan også fjerne alle de mål Ronaldo, Messi og Costa scorer på straffespark, men det gør vel ikke deres måltotaler mindre imponerende? At manden har været uhyggelig på frispark skal vel heller ikke tale imod ham, tværtimod understreger det vel netop hvor skarp han har været.

Der er i øvrigt kun 7 spillere, blandt de over 2500 spillere der har optrådt i de 5 store ligaer i denne sæson, der har scoret mere end 19 mål. Engang var det stærkt gået når en angriber scorede 19 mål i en enkelt sæson, men de vanvidstal som Messi og Ronaldo har leveret konsistent over de sidste 5 sæsoner, ser ud til at have forskruet vores syn på hvad der er mange mål og hvad der er få mål.

Er det noget vås? Messi og Suarez præsterer af og til godt mod de store hold, men Ronaldo gør det hver gang. Både Suarez og Messi har tendens til at være anonyme mod store hold, mens Ronaldo er bedst i de kampe. Kan ikke se hvorfor det er noget vås.

Nej, Ronaldo gør det ikke hver gang. Det er der ingen der gør og ingen der kan - og det er i øvrigt også hamrende urealistisk at forvente. Hvor var Ronaldo i de to El Clásico's i denne sæson? Jeg var ikke imponeret. Nuvel, han lægger op til Jesé's mål i overtiden på Camp Nou, en kamp jeg i øvrigt overværede fra tribunen, men indtil da havde han været noget nær usynlig. Han imponerede mig heller ikke i 3-4 nederlaget på Bernabéu. Ligeledes var han svær at få øje på da de tabte i det første opgør mod Atlético Madrid. Da Madrid tabte point i Pamplona spillede han også en dårlig kamp. I det første Champions League opgør mod Bayern var han også alt andet end imponerende. Og sådan er det. Man kan ikke være god hver gang - især ikke i de store kampe. Det er ikke fair at have sådanne forventninger, end ikke til spillere som Ronaldo, Messi og Suárez. Selv Maradona havde off-days.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #21: 07 Maj 2014, 07:27 »

Selvfølgelig har Ronaldo off days, og det jeg skriver skal ikke tages så bogstaveligt. Umiddelbart findes der ikke noget synonym for at gøre det godt i 5 ud af 6 kampe, så derfor er det oplagt at skrive hver gang. Modsat Barcelona så spiller Real Madrid kontrafodbold, og derfor er Ronaldo selvfølgelig usynlig til tider. Du har helt ret i at Ronaldo har haft dårlige kampe, men i det store hele præsterer han stabilt. At han har enkelte udsving ændrer ikke ved mit syn. Han er bedre end Messi og Suarez, især i de store kampe.

19 mål hvor 6 er på straffe. Man kan snildt fjerne Ronaldo's, Messi's og Costa's straffesparksmål, men nu skriver jeg om Toure. Tager man frispark med, så har han lavet 13 'reele' mål. Imponerende? Ja. Vanvittigt? Nej. Tilmed spiller han på ligaens absolut dyreste hold, og derfor er det alt andet end lige lettere at komme til chancer. Hvis man kigger på de seneste sæsoner, så har spillere som Lampard, Nolan, Gerrard og Fabregas scoret over 10 mål i løbet af en sæson. Jeg synes Touré bliver overvurderet i den forstand, at folk betragter ham som central/defensiv midt, når han reelt er i feltet +10 gange i løbet af en kamp. Han er måske central midtbane når City forsvarer, men så snart de angriber, så er han nærmere offensiv, hængende angriber eller helt på linje med frontangriberen. Derfor synes jeg ikke hans præstation er så vanvittig. Touré er en helt igennem fantastisk fodboldspiller, men folk overvurderer ham pga. hans mange mål. Det er på en billig baggrund synes jeg. Vær enig eller uenig, men det er min holdning.

Liverpool F.C

KentBrylle
Ynglingespiller

« Svar #22: 07 Maj 2014, 08:11 »

Du kan også fjerne alle de mål Ronaldo, Messi og Costa scorer på straffespark, men det gør vel ikke deres måltotaler mindre imponerende? At manden har været uhyggelig på frispark skal vel heller ikke tale imod ham, tværtimod understreger det vel netop hvor skarp han har været.

Der er i øvrigt kun 7 spillere, blandt de over 2500 spillere der har optrådt i de 5 store ligaer i denne sæson, der har scoret mere end 19 mål. Engang var det stærkt gået når en angriber scorede 19 mål i en enkelt sæson, men de vanvidstal som Messi og Ronaldo har leveret konsistent over de sidste 5 sæsoner, ser ud til at have forskruet vores syn på hvad der er mange mål og hvad der er få mål.

Nej, Ronaldo gør det ikke hver gang. Det er der ingen der gør og ingen der kan - og det er i øvrigt også hamrende urealistisk at forvente. Hvor var Ronaldo i de to El Clásico's i denne sæson? Jeg var ikke imponeret. Nuvel, han lægger op til Jesé's mål i overtiden på Camp Nou, en kamp jeg i øvrigt overværede fra tribunen, men indtil da havde han været noget nær usynlig. Han imponerede mig heller ikke i 3-4 nederlaget på Bernabéu. Ligeledes var han svær at få øje på da de tabte i det første opgør mod Atlético Madrid. Da Madrid tabte point i Pamplona spillede han også en dårlig kamp. I det første Champions League opgør mod Bayern var han også alt andet end imponerende. Og sådan er det. Man kan ikke være god hver gang - især ikke i de store kampe. Det er ikke fair at have sådanne forventninger, end ikke til spillere som Ronaldo, Messi og Suárez. Selv Maradona havde off-days.
I tre ud af de 5 kampe, du nævner, har han haft en fod på bolden i forbindelse med en scoring, bl.a. mod Bayern, hvor han laver en voldsomt vigtig aflevering frem til Coentrao, der laver assisten. Ronaldo er kampafgørende, uanset om det er mod store eller små hold, og uanset om han spiller en lortekamp, så kan du vide dig sikker på, at han nok skal dukke op og hjælpe holdet på et eller andet tidspunkt. Det er, hvad han er købt ind for, og derfor falder han ikke ud mod store hold.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Batigol
Manager

« Svar #23: 07 Maj 2014, 15:28 »

Selvfølgelig har Ronaldo off days, og det jeg skriver skal ikke tages så bogstaveligt. Umiddelbart findes der ikke noget synonym for at gøre det godt i 5 ud af 6 kampe, så derfor er det oplagt at skrive hver gang. Modsat Barcelona så spiller Real Madrid kontrafodbold, og derfor er Ronaldo selvfølgelig usynlig til tider. Du har helt ret i at Ronaldo har haft dårlige kampe, men i det store hele præsterer han stabilt. At han har enkelte udsving ændrer ikke ved mit syn. Han er bedre end Messi og Suarez, især i de store kampe.

Det er altså imponerende at man efter et halvt år, hvor Messi har haft dårlige kampe mod store hold, trækker en streg i sandet og siger at Messi ikke kan præsterer i de store kampe. Det vidner om hvor kort hukommelse folk har når det handler om fodbold. Er de sidste 4-5 år pludselig totalt irrelevante i forhold til bedømmelsen af Messi? De er givetvis irrelevante i forhold til hans præstation i denne sæson, men de er alt andet end ligegyldige når man skal vurdere hans evne til at være afgørende i de store opgør. I en sådan vurdering er det nemlig ikke nok at kigge på det sidste halve år, for det kan absolut give forvrængede billeder. Ikke at det er et forvrænget billede at Ronaldo er god i de store kampe, for det er han ofte, men det er i allerhøjeste grad et forvrænget billede at Messi ikke kan præstere i de store kampe. Og når du foretager den vurdering, så det være en vurdering udelukkende baseret på det sidste halve år, for ellers ville man simpelthen ikke kunne retfærdiggøre at sige at han er dårligere end Ronaldo i disse opgør.

19 mål hvor 6 er på straffe. Man kan snildt fjerne Ronaldo's, Messi's og Costa's straffesparksmål, men nu skriver jeg om Toure. Tager man frispark med, så har han lavet 13 'reele' mål. Imponerende? Ja. Vanvittigt? Nej. Tilmed spiller han på ligaens absolut dyreste hold, og derfor er det alt andet end lige lettere at komme til chancer. Hvis man kigger på de seneste sæsoner, så har spillere som Lampard, Nolan, Gerrard og Fabregas scoret over 10 mål i løbet af en sæson. Jeg synes Touré bliver overvurderet i den forstand, at folk betragter ham som central/defensiv midt, når han reelt er i feltet +10 gange i løbet af en kamp. Han er måske central midtbane når City forsvarer, men så snart de angriber, så er han nærmere offensiv, hængende angriber eller helt på linje med frontangriberen. Derfor synes jeg ikke hans præstation er så vanvittig. Touré er en helt igennem fantastisk fodboldspiller, men folk overvurderer ham pga. hans mange mål. Det er på en billig baggrund synes jeg. Vær enig eller uenig, men det er min holdning.

Hvorfor er det partout lettere at komme til chancer når man spiller på et dyrt hold? Det afhænger da helt og aldeles af spillestilen. Liverpool har ikke et specielt dyrt hold og alligevel har de scoret 99 Premier League mål. Som sagt; spillestilen er det afgørende når det handler om at komme frem til chancer. Her hjælper det selvsagt at have en masse gode spillere, men at spille på et dyrt hold er altså ikke lig med at man kommer frem til et hav af chancer.

I forhold til hans position så er han vel hvad man bør beskrive som en boks til boks midtbanespiller. Han giver en hånd med i defensiven og en endnu større hånd med i offensiven. I min personlige vurdering er målene i øvrigt ikke det afgørende for hvor god jeg synes han er. Her vægter hans rolle som spilfordeler og omdrejningspunkt markant højere. For mig er målene blot en bonus, en gave, noget jeg egentlig ikke forventer mig af ham.

I tre ud af de 5 kampe, du nævner, har han haft en fod på bolden i forbindelse med en scoring, bl.a. mod Bayern, hvor han laver en voldsomt vigtig aflevering frem til Coentrao, der laver assisten. Ronaldo er kampafgørende, uanset om det er mod store eller små hold, og uanset om han spiller en lortekamp, så kan du vide dig sikker på, at han nok skal dukke op og hjælpe holdet på et eller andet tidspunkt. Det er, hvad han er købt ind for, og derfor falder han ikke ud mod store hold.

I min bog kan man sagtens spille en gennemført elendig kamp og alligevel være kampafgørende. Her ville kynikeren selvsagt argumentere for at man ikke har været dårlig, hvis han ender med at være kampafgørende, men den holdning er jeg åbenlyst ikke eksponent for. Jeg benægter i øvrigt ikke at Ronaldo som oftest gør det godt i de store opgør. Min anke gik fra starten af i højere grad på, at man trækker en streg i sandet nu og siger at han modsat Messi præsterer i de store opgør.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #24: 07 Maj 2014, 16:54 »

Nu handler tråden her om 2013/14 sæsonen, og derfor konkluderer jeg hvad jeg gør udfra denne. Derfor ikke sagt at Messi altid har været dårlig mod store hold, men det har han i denne sæson - præcis som Suarez.

Liverpool F.C

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #25: 08 Maj 2014, 10:11 »

Kig lidt her http://www.whoscored.com/Players/11119/Fixtures/Lionel-Messi anders100, og fortæl mig så, at Messi stadig har været dårlig mod de store hold i denne sæson. I gennemsnit har han spillet til omkring 8 mod de store hold. Det er ikke helt dårligt.

Og ja, jeg mener, man skal tage whoscored.com ret seriøst.

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #26: 08 Maj 2014, 11:55 »

3-4 kampen mod Real, er den eneste kamp han spillede godt i.
Ellers har han scorede på straffe, spillede elendigt og været usynlig.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #27: 08 Maj 2014, 12:35 »

Messi er med afstand den bedste spiller i verden. Det forstår jeg slet ikke, at man kan diskutere. Han er god mod de store, han er god mod de små, men alle spillere har selvfølgelig udfald. Det gælder også Messi, Ronaldo og Zlatan.

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #28: 08 Maj 2014, 12:52 »

Messi er med afstand den bedste spiller i verden. Det forstår jeg slet ikke, at man kan diskutere. Han er god mod de store, han er god mod de små, men alle spillere har selvfølgelig udfald. Det gælder også Messi, Ronaldo og Zlatan.
Jeg troede det var Lampard ? Sidst jeg tjekket var den en anden der vandt Ballon d'Or og scorede 16 mål i CL.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #29: 08 Maj 2014, 12:53 »

Jeg troede det var Lampard ? Sidst jeg tjekket var den en anden der vandt Ballon d'Or og scorede 16 mål i CL.

Messis skadet har været meget afgørende for, at Ronaldo vandt Ballon d'Or. Selvfølgelig er Ronaldo verdensklasse, og det er ikke hans skyld, at Messi er skadet. Når det så er sagt, så synes jeg, at Messi har været end Ronaldo i fem år.

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010