home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 286 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Frankfurt
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Frankfurt  (Læst 1118 gange)
krohnl
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Frankfurt
« : 25 Apr 2014, 14:17 »

Efter mit første spil i den tyske med Leverkusen gik hen og blev lidt småkedeligt, besluttede jeg mig for at prøve en af de lidt mindre hold i den tyske liga. Frankfurt er tippet til at slutte omkring 10. pladsen i første sæson hvilket jeg syntes er lidt lavt.

Sæson 1

Første sæson er man med i Uefa cuppen, det blev dog ikke nogen videre stor succes da jeg rød ud i første runde efter gruppe spillet. Den tyske cup tabte jeg finalen til Schalke. Ligaen gik dog langt over forventningen. Jeg sluttede på en 3 plads, som lige nøjagtig gav CL bold i 2. sæson. Spillet kørte virkelig godt, og min indkøbte angriber Alan fra Red Bull Salzburg gjorde det virkelig godt.

Transfers:

Ligaen:

Alan:

2. Sæson

2. Sæson bød som bekendt på CL bold, hvilket ikke blev til den store succes. Jeg havnede i gruppe med Juve og Man Utd. Jeg blev derfor kun nummer 3, og måtte tage til takke med Uefa cuppen igen. Jeg havde håbet på lidt succes i den, men røg desværre ud i kvartfinalen til PSG. Efter jeg dog havde slået Arsenal ud. Den tyske cup røg jeg ud af i første runde. Derimod gik det helt fantastisk i ligaen som jeg vandt foran bayern og dortmund. Bayern havde ført længe, men et helt fantastisk efterår gjorde at jeg vandt ligaen foran dem. Igen var Alan topscore og spillede generalt ret godt.

Transfers:

Ligaen:

3. Sæson

Så skal jeg netop til og igang med 3 sæson. Målet er denne gang at komme lidt længere i CL, og blive top 3 i ligaen. Jeg vil også gerne begynde at fokusere på at handle lidt mere tysks, da det lige er gået op for mig jeg stortset ikke har en tysker på holdet.

Transfers:

Taktikken:
Logged

krohnl
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Frankfurt
« Svar #1: 16 Maj 2014, 09:48 »

Så blev det tid til en opdatering på mit Frankfurt spil. Det køre som sådan udemærket. Jeg har vundet 3 ud af 5 mesterskaber. Europæisk hænger det stadig lidt, er ikke nået længere end semifinalen endnu. Det skulle der gerne snart ændres på. End af mine største problemer er at det er svært at finde tyske talenter man ikke skal betale 300 mil for. Vil meget gerne have lidt flere tyske spillere på holdet.

Holdet:


De største profiler i øjeblikket:

Thiago:


Redondo:


Quintero:


Januzaj:
Logged

Nstage
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Frankfurt
« Svar #2: 16 Maj 2014, 18:38 »

hvilken taktik bruger du? Smiley
Logged

krohnl
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Frankfurt
« Svar #3: 18 Maj 2014, 13:00 »

Bruger denne taktik:


Det var en jeg fandt på nettet et sted som jeg så har tweaket lidt til at passe til mit hold, og alt efter hvem jeg møder.
Logged

krohnl
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Frankfurt
« Svar #4: 23 Maj 2014, 16:19 »

Lige en update på mit spil.

Det lykkedes mig at vinde ligaen igen sidste sæson foran Dortmund. Bayern har ikke været særlig gode i mit spil indtil videre. Jeg tabte desværre CL finalen til Barcelona.

Jeg skal til at starte den nye sæson og har handlet lidt ind til forsvaret, og har sikret mig et par talenter. Har også fået et par gode unge spillere via egen avl som jeg håber kan komme op og kigge på førsteholdet om et par år.

Holdet:


De 2 bedste spillere sidste sæson:




Jeg hentede en angriber for et par år siden som jeg syntes nu er klar til at konkurrere med Mitrovic om den ene angriber plads:


Talenter:










Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010