home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 694 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvem spiller i med?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] Udprint
Forfatter Emne: Hvem spiller i med?  (Læst 19617 gange)
Chriz
Førsteholdsspiller

Sv: Hvem spiller i med?
« Svar #120: 22 Aug 2007, 19:55 »

Jeg er lige startet på 2. sæson med Real Madrid. Endte sidste sæson på en utrolig skuffende 3 plads med 20 point om til Valencia. I denne sæson har jeg så fået alle de spiller som de har købt i år da jeg spiller med SummerUpdaten. Har ellers lavet fine indkøb så det her skal blive det Come back season Smiley

absalonsen
Gæst

« Svar #121: 26 Aug 2007, 21:52 »

Jeg er p.t. manager for Manchester United, hvor jeg er ved årsskiftet 2012/13. Kom til United fra Brøndby i sommeren 2012. Overvejede på dét tidspunkt at starte en blog, men gik væk fra idéen, kan dig være jeg starter en blog fra 2013/14 sæsonen. Smiley

Så kom den sku. Lige her!

Badefar
Manager

« Svar #122: 26 Aug 2007, 21:53 »

Spiller med OB og det kører godt med b.l.a Uefa Gruppespil

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #123: 26 Aug 2007, 21:53 »

Er lige rykket op i SAS-Ligaen med FC Fyn sæson 09/10 Opstemt Og skal siges jeg vandt Landspokalturnering en i 08/09 så skal spille uefa cup i denne sæson også :p

Inex
Reserveholdsspiller

« Svar #124: 26 Aug 2007, 22:13 »

AC Fiorentina, havde ikke prøvet at spille med et hold i Serie A før. Valget faldt på Fiorentina, fed udfordring, man starter med mange minus point, økonomien er ikke den bedste, og et ganske fint hold. Sluttede som nr. 6 i første sæson, hvilket gjorde at jeg lige præcis nåede en UEFA Cup plads. Udover det, fik forskellige spillere en del priser, heriblandt Luca Toni, som sluttede sæsonen med 27 fuldtræffere i ligaen, årets spiller i Serie A og så en samlet værdistigning på 120 millioner kr.

Er igang med pre-season til 2. sæson, har gjort nogen gode indkøb, så forventer som minimum en Top 3 placering.

AldiAllan
Reserveholdsspiller

« Svar #125: 26 Aug 2007, 22:44 »

Jeg er lige pt. i gang med 2 spil.

Har mit Dafuge's Challenge Spil, hvor jeg har fået Hednesford fra Conference South til Coca-Cola League 1, har rykket op hver sæson, sygt hold iøvrigt.

Så er jeg lige begyndt med FC Hjørring, bare for at teste Summer-Updaten. Min første sæson, besluttede jeg mig for ikke at købe nogle spiller, og endte på en flot 7. plads, så mon ikke der er oprykning på vej i næste sæson.

juve4-ever
Ynglingespiller

« Svar #126: 27 Aug 2007, 12:35 »

juventus og fck!!

JUVETUS 4-ever Opstemt

Lakxe
Reserveholdsspiller

« Svar #127: 27 Aug 2007, 13:26 »

Startet et spil med Bayern m/ weegie-update fornyligt. Fører Bundesligaen efter vinterpausen med 9 point til Schalke 04, videre i UEFA Cuppen. Og det er der ikke så meget at sige til. Skræmmende hold med stjerne på ALLE pladser!

Virkelig en falliterklæring hvis ikke holdet vinder Bundesligaen... og så bliver jeg med stor sandsynlighed også sparket ud...

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #128: 27 Aug 2007, 13:32 »

Jeg er lige begyndt med FCK, men havde freak up future, så jeg gik på ferie i et år..

- Derfor har de fået spillere som Jo, og Jiranek..

I ain't playin', nigga

SirToby
Manager

« Svar #129: 27 Aug 2007, 13:50 »

Jeg spiller med Shakhtar Donetsk i øjeblikket.

Min første sæson var yderst fornuftig. Jeg endte på 1. pladsen i ligaen med 13 point ned til Dinamo Kiev, mens mit hold også snuppede sejren i cupturneringen. I Champions League endte jeg i gruppen foran både Real Madrid og PSV, men i ottendedelsfinalen tabte jeg samlet 3-1 til Chelsea.

Anden sæson er startet ret overlegent. Efter 16 runder ligger jeg på en stensikker 1. plads med 15 sejre og en uafgjort. Jeg er nået til kvartfinalen i cuppen og til ottendedelsfinalen i Champions League, hvor jeg møder Atlético.

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #130: 27 Aug 2007, 13:56 »

Jeg spiller med IFK Göteborg, hvor jeg først kom fra Vitoria Setubal i Portugal, før dem havde jeg været i Fremad Amager, og ført Fredrikstad til en 3. plads i Norge. Jeg reddede IFK fra nedrykning og vandt de første 7 kampe efter at jeg havde overtaget dem, og fik en flot 2. plads fordi at jeg tabte til Djurgården i anden sidste spillerunde, ellers havde jeg vundet guldet Smiley Spiller stadig med IFK og er lige startet på anden sæson.

Startede som arbejdsløs.

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

JKJ
Gæst

« Svar #131: 27 Aug 2007, 14:25 »

HAr i gang med et Liverpool spil hvor jeg netop er gået igang med 4 sæson, er vel ca 10 kampe alt incl inde i sæsonen...
Men er ved at gå lidt træt i det så starter nok mit Roma spil op som jeg har haft gemt i et par mdr efterhånden, i det spil er jeg igang med 3 sæson...

Gider ikke starte et nyt spil op mere, da der er sket så mange ting inden for transferområdet at jeg først vil starte op igen når FM08 kommer på gaden...

Hangeland
Gæst

« Svar #132: 27 Aug 2007, 15:10 »

Har i gang med Lyon spil, hvor jeg er i marts 2011..Er 4 point foran PSG med 11 kampe igen.
Har vundet mesterskabet hvert år, men først i sidste sæson vandt jeg Champions League. Mine profiler er Pato, C. Ronaldo, Navas, Guardado, De Rossi, Lahm, Pique og Corluka. Det blev næsten hele holdet.

andersfa123
Gæst

« Svar #133: 27 Aug 2007, 15:45 »

Jeg har lige startet et spil med B 93 og vandt min forste og eneste kamp
« Seneste Redigering: 27 Aug 2007, 15:47 af andersfa123 » Logged

Fernando9Torres
Landsholdsspiller

« Svar #134: 29 Aug 2007, 21:33 »

Barca eller Viborg.. Smiley

Sider: 1 ... 7 8 [9] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010