home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 466 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2014
| | | | |-+  #25 - Ulve lever da i Herning (slut)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: #25 - Ulve lever da i Herning (slut)  (Læst 26406 gange)
darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #24 - Ulve lever da i Herning
« Svar #60: 30 Apr 2014, 18:02 »

Syntes virkelig det er en dejlig blog at læse Darkalf, der er kun en ting der ærger mig, der er længden du er nået, når nu det drejer sig om at udvikle næste generation, så ville det jo have været fedt at få dem helt frem, men jeg forstår godt det kan tage tid, og vi ikke alle bare tosser derudaf, som jeg selv plejer at gøre. Smiley

thumps up fra mig!
haha. Tak skal du have. Følger din blog med stor glæde og har samtidig nederen over at jeg ikke har så meget tid til at nåede fm mere som jeg havde en gang. Regner med en sidste Update i aften engang.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
#25 - Ulve lever da i Herning
« Svar #61: 30 Apr 2014, 21:20 »



NYT JOB


Som det fremgår af det nye topbillede har jeg valgt at tage imod tilbuddet fra det engelske og jeg er derfor nu manager i Blackburn Rovers, hvor jeg står overfor en meget svær opgave i det klubben har fået fratrukket ni point op til denne sæson for økonomisk rod i sidste sæson. Dette har betydet at klubben ligger sidst i Premiere League, og at det nuværende lønforbrug på 4,4 mil kr i ugen skal skæres ned til 2,5 mil kr i ugen snarest muligt, samtidig med at jeg skal hente unge spillere til klubben for ingen penge, og ingen løn tilsyneladende.. Jeg er dermed blevet snydt af den indiske formand i klubben, som i vores samtaler lovede guld og grønne skov. At han så samtidig er gået fra at forvente en hård kamp mod nedrykning og nu i stedet for vil have en midterplacering, viser med alt tydelighed at manden er bindegal. Jeg har derfor ikke spillet meget længere end at jeg vandt de to første kampe for klubben med to gange 3-1 over henholdsvis Hull(H) og Tottenham(U), hvilket har ført holdet op på en 19 plads i ligaen, men stadigvæk med 10 point op til overlevelse. Det var ikke lige den slutning jeg havde forventet på denne blogkonkurrence, men jeg må bare sande at man ikke skal tro på alt hvad man læser i FM..

Tak til dem der har læst med, kommenteret og ikke mindst til Brodtgaard som stod for at lave topbanneret til FCM delen af denne blog.
Logged


Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010