home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 280 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  R.C.D. Mallorca SAD
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: R.C.D. Mallorca SAD  (Læst 725 gange)
weichardt86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
R.C.D. Mallorca SAD
« : 02 Apr 2014, 13:02 »

Så har jeg kastede mig over Mallorca og ser om jeg kan hive nogle af de bedrifter frem som Laudrup gjorde i hans tid. men jeg vil selvfølgelig gøre det på min måde.

Det vil ske gennem at jeg laver en 5 års plan hvor jeg så vil have et mål for vært år. men der vil selvfølgelig være nogle mål der går gennem vær sæson. De mål vil være at jeg alt er ude efter de største talenter da jeg mener det er dem der skal være vores fremtid. samtidig med at jeg altid vil optimere min træner stab så mine spiller kan have de bedste muligheder for at udvikle sig. og hele tiden udvikle på mine faciliteter for at have de bedste i fremtiden for at kunne udfordre de store klubber. de 3 mål vil gå gennem vær sæson ellers vil der være lidt forskel på vær år.

1år:
Der vil jeg som minimum komme med i slut spille om at rykke op og selvfølgelig helst rykke op. samtidig ryde lidt op i truppen smide nogle af de løntunge drenge på holdet for at gøre plads til at kan hente nogle få spiller ind til holdet.

2 år:
Hvis oprykning er mislykkedes skal jeg helt sikkert rykke op i denne sæson. hvis jeg er rykket op skal jeg bare etablere mig i rækken. og det er her jeg vil prøve at hente det første store kuld af unge spiller at bygge på til fremtiden.

3 år:
der vil jeg gerne ligge lige under toppen  måske komme på et ydremandat til en europæisk turnering.

4 år:
der skal jeg helt sikkert være med om de europæiske pladser.

5 år:
det er her det hele skal kulminere og skal helst spille med om mesterskabet.

en lille gennem gang af hvad min plan er med klubben. så kommer jeg med en update med hvilken taktik jeg vil bruge samt indkøb af spiller og mine trænings kampe senere.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010