home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 399 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Middelmådighedens højborg
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Middelmådighedens højborg  (Læst 24711 gange)
KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Aubrun Hills
« Svar #15: 26 Maj 2014, 19:20 »



Yeah, don't hate. Jeg fik lyst til at spille FM, men jeg gider ikke starte et nyt spil op, så jeg tog bare det spil, jeg har spillet sidst. Det var så this motherfucker. Det var vist et eller andet med, at jeg var ret god i Monaco. Derfor tilbød West Ham mig en livstidskontrakt og et signeret foto af Joe Cole, hvis jeg sagde ja til at erstatte Guden BFS. Så er alle vist up to speed.

Jeg ved virkelig ikke, hvorfor jeg gør det her, men City lod os få et trøstemål. Det var sæsonens første - og min første kamp som manager for West Ham. Jeg er sikker på, at David & David er glade for deres beslutning om livstidskontrakten.

Vi går nok 0-38, men på transfermakredet har ingen kunnet røre os.



Edit: Side 2. Look @ me.
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aubrun Hills
« Svar #16: 26 Maj 2014, 19:38 »

Fedt fedt fedt! 0-38, here we go!
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Aubrun Hills
« Svar #17: 26 Maj 2014, 19:54 »



Ugh, man kan ikke undlade at blive lidt hyped, når man ser sådan et transfervindue. Der er jo virkelig den ene GOAT efter den anden. Mødre vil one day fortælle deres børn godnathistorier om dette transfervindue. Fædre vil opkalde sønner efter vinduet, der ruler them all. Hvor mange hold kan prale med, at have hentet 8 nye startere for under 100 millioner kr.?

Hyld mig.

Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aubrun Hills
« Svar #18: 26 Maj 2014, 20:59 »

Wauw. Det er godt købmandsskab! Stjerner overalt.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aubrun Hills
« Svar #19: 26 Maj 2014, 21:29 »

Nu har du vel ikke måtte sælge Big Andy for at få råd til alle de store stjerner?
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aubrun Hills
« Svar #20: 27 Maj 2014, 09:12 »

THE FUTURE CAPTAIN OF WEST HAM FOOTBALL CLUB!
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Aubrun Hills
« Svar #21: 27 Maj 2014, 15:16 »

Nu har du vel ikke måtte sælge Big Andy for at få råd til alle de store stjerner?
Kunne jeg aldrig drømme om. Og selv hvis jeg ville af med ham, så gider ingen betale hans kæmpe løn. Carroll er i klubben så længe jeg er.
THE FUTURE CAPTAIN OF WEST HAM FOOTBALL CLUB!
You know it. Han har faktisk erstattet Kevin Nolan som OMC og han er lige så god som du tror.
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Aubrun Hills
« Svar #22: 27 Maj 2014, 15:53 »



Andy Carroll er skadet hele tiden (host*rehab med Jack Wilshere*host). Det er trættende. Bendtner er en god targetman og allerede en klublegende, men han laver virkelig jackshit, når han er inde.

Speaking of klublegender. Carlos Teves følger selvfølgelig stadig West Ham og han har selvfølgelig en mening om Matt Jarvis, der er blevet bænket til fordel for den danske Götze, Mathias Ghert. Jeg tænker, at der er en grund til, at Carlito kommenterer på vores spil. Det er en bøn. Hvad ellers kan det være? FM ville vel ikke gøre den slags for the lolz. Tevez vil hjem til West Ham. Og det kommer han. Jeg regner med, at vores næste indkøb på the big transfermarket bliver Tevez. I hørte det her først. 
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Aubrun Hills
« Svar #23: 27 Maj 2014, 16:30 »



Okay, et par ting.
1. Jeg er så træt af mit banner.
Det er flot og tak til LAge for at lave det, men det giver ingen mening, når vi er et pisspoor hold.
2. Tevez spin-off
I ved hvordan man nogle gange ser spin-offs af populære serier. Det samme sker her. Tevez er så meget up in here up in here, at han får sit eget segment.

Hvis Tevez skal gøre sig nogen forhåbninger om nogensinde at komme tilbage til WHU, så skal han stoppe med at være sådan en bitch. Vi struggler ja, men lad da være med at kalde os ud på det. En negativ ting til og vores deal er off.

Stoke fører desuden ligaen.
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aubrun Hills
« Svar #24: 27 Maj 2014, 18:57 »

God blog.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Aubrun Hills
« Svar #25: 27 Maj 2014, 19:05 »



Det er ikke tit, at vi scorer, men når vi gør, så er det Bendtner. Jonjo Shelvey hjælper lidt hist og her, men ellers er det all B52. Real talk doe. Han er pisse god. Jeg købte ham mest som en joke og fordi han var billig, men han har længe henvist Andy Carroll til bænken.

Jeg vil ikke lyve for jer. I er mine peepz. Det ser bad ud. Real bad tbh. Heldigvis har jeg min livstidskontrakt. Så kan de vel ikke finde på at fyre mig, kan de vel?

Ligaen

For at gøre ondt værre, så vil Ravel ikke forlænge med klubben. Jeg ville gøre ham til klubbens bedst betalte spiller nogensinde, men han vil ikke høre tale om en forlængelse, da han vist er utilfreds med sit træningsprogram. Hvad fanden er det for noget? Jeg har sagt til ham, at han bare skal nævne navne og så er de goneo, men nope.   
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aubrun Hills
« Svar #26: 27 Maj 2014, 19:21 »

Det skal nok gå alt sammen. Jonjo gør snart sådan her igen: http://www.youtube.com/v/QVdrvoXvcsA
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Aubrun Hills
« Svar #27: 27 Maj 2014, 19:30 »



Jeg kunne sidde her og fortælle jer, hvad der gik galt. But I'm not gonna do that.

Jeg ved ikke hvad fremtiden bringer. Måske Monaco finally vil erkende, at de begik en kæmpe fejl, da de fyrede mig? Hvem ved. Jeg tror måske godt, at jeg vil til Spanien eller Italien og træne.

Stay tuned som NiFo ville sige det.
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aubrun Hills
« Svar #28: 27 Maj 2014, 20:37 »

Græder
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Aubrun Hills
« Svar #29: 28 Maj 2014, 19:38 »



Så meget money. Jeg er havnet i en rigtig lækker situation. HSV rykkede sidste sæson ned, men det er på vej op igen. Jeg har overtaget dem midt februar og ligaen ser således ud: http://cl.ly/image/1j2i1J183z1Z

Ved ikke helt hvor mange kampe, der er tilbage, men jeg garanterer, at vi rykker op.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010