home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 506 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Achilles '29
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Achilles '29  (Læst 5788 gange)
Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Achilles '29
« : 31 Mar 2014, 10:07 »

Der er nok mange der har set opslaget fra Gungner i Sjoveste hold i FM14, omkring holdet Achilles '29

Som man nok også har set så er der en del der er faldet for denne udfordring, og derfor skal vi da have en klubtråd, så vi kan få delt nogle erfaringer, successer osv!

Lidt kort info om klubben:
Achilles '29 spiller til daglig i den hollandske liga,  Eerste Divisie (1. division). Klubben er en amatør klub, og derfor bliver udfordringen at holde dem oppe i den første sæson. Der er nogle udmærkede spillere på dette niveau, og du har mulighed for at bygge dit helt eget hold op, eftersom mange af dine spillere ingen kontrakt har/eller er amatører.

Så hop med på vognen, sammen med alle os andre!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Wulff
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Achilles '29
« Svar #1: 31 Mar 2014, 14:05 »

Jeg har også startet med Achilles '29, dog starter jeg som semi-prof, ved ikke om det samme gør sig gældende for jer andre.
Nogen forslag til interessante spillere?  Smiley
Logged

Når den intellektuelle sol står lavt, kaster selv dværge lange skygger.

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Achilles '29
« Svar #2: 31 Mar 2014, 15:11 »

er startet som serie 6 spiller.

Jeg har haft held med at hente en del ældre spillere ind, som burde kunne løfte niveauet betragteligt. Jeg er dog gået 1000 DKK over budgettet eller noget i den dur (løn).

Kig evt  på:
- Niels Wellenberg (FH)
- Ryan Van Dijk (MC)
- Léon Hese (FC)
- Rence van der Wal (OMV/ST)

Nogle af dem er lidt op i årene, men de bringer fin kvalitet til en tynd trup
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Achilles '29
« Svar #3: 31 Mar 2014, 17:59 »

Må indrømme at jeg, efter at have læst din post, i "sjove hold" havde regnet med at man ville tabe stort set alle kampe.
Men her efter 7 kampe, er jeg rigtig godt med i ligaen.
Jeg ligger nr. 2 med 16 point. og en målscore på 10-4.

Økonomisk ser det rigtig fornuftigt ud hvor der står plus 6.3 mil på kontoen efter bla. en salg af Kursad Surmeli på 1.45 mil og 20% af fortjenesten på næste salg. Jeg satsede lidt anderledes end Boxx og har hentet rigtig mange unge spillere og min start 11 byder på en gennemsnits alder på 22.4.
Men alt i alt er jeg yders tilfreds. af store lyspunkter er der assistkongen Rik Schouw og topscoren Sherry Kindo Kamara, hvor sidst nævnte er lånt i Roda
« Seneste Redigering: 31 Mar 2014, 21:06 af pati924 » Logged

Yohemming
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Achilles '29
« Svar #4: 31 Mar 2014, 20:10 »

Så er jeg færdig med første sæson med Achilles'29. Den endte faktisk ret godt.
I efteråret skulle jeg virkelig bruge tiden på at finde en taktik, der virkede, hvilket gjorde at jeg tabte ret mange kampe i træk og lå klart til nedrykningen. Men lige pludselig fandt spillerne sammen og siden da gik det kun opad i tabellen.

Jupiler League endte såden:


Hvis jeg havde vundet sidste kamp var det blevet til en 10. plads, men det gør nu ikke så meget, da fokuset lå på at overleve.

Mit hold er her:


Hvor især mine angribere gjorde det godt, så dem skal i ikke snydes for:
Frank van der Zwan
Iwan Redan

Nu ser jeg frem til næste sæson. Smiley
« Seneste Redigering: 31 Mar 2014, 20:17 af Yohemming » Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Achilles '29
« Svar #5: 31 Mar 2014, 20:27 »

Må indrømme at jeg, efter at have læst din post, i "sjove hold" havde regnet med at man ville tabe stort set alle kampe.
Men her efter 7 kampe, er jeg rigtig godt med i ligaen.
Jeg ligger nr. 2 med 16 point. og en målscore på 10-4.

Økonomisk ser det rigtig fornuftigt ud hvor der står plus 6.3 mil på kontoen efter bla. en salg af Kursad Surmeli på 1.45 mil og 20% af fortjenesten på næste salg. Jeg satsede lidt anderledes end Boxx0775 og har hentet rigtig mange unge spillere og min start 11 byder på en gennemsnits alder på 22.4.
Men alt i alt er jeg yders tilfreds. af store lyspunkter er der assistkongen Rik Schouw og topscoren Sherry Kindo Kamara, hvor sidst nævnte er lånt i Roda

Please kald mig Boxx :p det andet lyder tåbeligt og ville ønske jeg hed noget andet .p

Men jeg overvejede om jeg skulle gå ungt, men jeg tænkte at der var en del unge spillere på holdet, hvilket førte mig til at hente nogen med erfaring der kunne lære den unge masse op.

har haft travlt så er ikke rigtig kommet igang med savet endnu, men skal da helt sikkert spille nu! hvor jeg ser hvor godt i andre har gjort det!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

cwp88
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Achilles '29
« Svar #6: 31 Mar 2014, 20:40 »

Tror også at prøver jeg Achilles `29   Opstemt
Logged

Tomaten
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Achilles '29
« Svar #7: 31 Mar 2014, 21:04 »

Hvordan kan det være at et hold i den hollandske 1. division er amatører? Nogen der ved om det er en bug, eller om de også er amatører i virkeligheden?
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Achilles '29
« Svar #8: 31 Mar 2014, 21:05 »

det er de også i virkeligheden Smiley der er også et hold i den skotske top liga der er amatører Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Achilles '29
« Svar #9: 01 Apr 2014, 21:36 »

Har lige rundet 10 kampe med Achilles '29 og jeg må tilslutte jer, jeres holdninger.

Har ikke tabt kampe i striber, men det er en blandet landhandel. Efter disse 10 kampe har jeg formået at hente 13 point, hvilket er nok til en nuværende  11 plads. Jeg er som sådan ganske tilfreds, med hvordan holdet spiller og hvis dette kan holde fast, så bør jeg være klar til en ny sæson i Jupiler League

Jeg er meget spændt på hvordan økonomien ser ud når jeg kommer til Januar, og om jeg kan få forberet faciliteterne i klubben, som er min absolut første prioritet, mens jeg stille og roligt bygger truppen op gennem frie transfers og talenter (hvis man får nogen)
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Achilles '29
« Svar #10: 01 Apr 2014, 21:50 »

og jeg fortryder i den grad købet af Niels Wellenberg, der lige har hentet det tredje røde kort i 11 kampe :/
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Achilles '29
« Svar #11: 02 Apr 2014, 10:06 »

Hvordan fungerer det for jer andre med oprykning og nedrykning?

Kan se der i regler står, det nederste hold rykker ned, men der er 3 røde streger. Desuden ser det ud som om de 'jong hold', eller reserver fra topklupperne, som Ajax, PSV og Twente ikke kan rykke ned :/ Der står også i reglerne at det øverste hold rykker op, mens de 8 næste skal spille om det, men der er kun 6 streger til oprykningsspil. Desuden har 2 af klubberne allerede sikret sig deltagelse, efter 15 kampe, hvilket jeg syntes er totalt wierd når der er 38 kampe, og alt kan ske! og de ligger ikke engang nummer 1 og 2, men 5 og 6 kun 4 point foran mig på 12 pladsen

I'm confused!!! Help me out here
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Achilles '29
« Svar #12: 02 Apr 2014, 20:41 »

Jeg er små 10 kampe henne og ligger pt. nr  4. med 19 point, jeg har allerede fået tilladelse til at opgradere både ungdoms faciliteter og trænings faciliteter. :-)
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Achilles '29
« Svar #13: 03 Apr 2014, 17:54 »

Puha...
Jeg er nu færdig med 1. sæson, og kom i Play-off som aller sidste hold.

Jeg startede med at møde Fortuna Sittard på udebane. her fik jeg overraskende 1-1 med 10 min. igen trods Sittard's massive overtag, derfor havde jeg et perfekt udgangspunkt når vi skulle spille hjemme, her var det igen Sittard der var i føresædet og skabte et overvæld af chancer, jeg skabte små 3 chancer i hele kampen og med 15 min. igen scorede min lejede spiller fra roda. og jeg satte alt i defensivt, kampen endte 1-0 og jeg var videre samlet 2-1.

næste kamp bød på noget hårdere modstand, nemlig GA Eagles fra Æresdivisonen, jeg startede på hjemmebane hvor jeg kom foran efter allerede 20. min, og den føring holdt indtil 10. min før tid hvor GA Eagles fik udlignet og jeg satte derfor alt i defensivt så mit resultat ikke ville blive alt for dårligt til udekampen, her var jeg nærmest ikke i berøring med bolden men jeg skabte dog 4 chancer i kampen og 2 af dem endte i kassen. så samlet set videre 3-1 over GA Eagles.

Sidst skulle jeg så møde Volendam, som var endt på en 2. plads i ligaen og den bedste offensiv i ligaen mod mit 5. dårligste forsvar. så der var garenteret mål i denne kamp og efter de første 45 min stod der allerede 1-2 i mit favør på udebane, og jeg skiftede hurtigt om til en defensiv taktik for at holde den hjem. 10 min inde i anden halveg fik jeg et noget kontroversielt straffespark, som Rik Schouw tog sig af og scorede sikkert. og jeg satte nu 3 forsvars spillere ind istedet for mine 3 offensive kræfter.  det resulterede i at Volendam fik scoret en enkelt gang med 15 min igen. men jeg fik en 2-3 sejr på udebane hvilket er fantastisk med så mange udebane mål.
på hjemmebane måtte jeg stille op uden 2 af mine fast spillere grundet karentæner. så jeg måtte tage til takke med 2 unge spillere der tilsammen havde fået 3 indskiftninger i sæsonen, og jeg blev rigtig hurtigt straffet. 5 min og 25 sekunder stod der på uret da Volendam scorede og i det 72. minut forøgede de føringen til 2-0 hvilket ville sige at på daværeden tidspunkt ville jeg forblive i Jupiler league.
jeg overvejede meget hurtigt min muligheder og i det 75. min valgte jeg at satse hele butikken. ud med mine backs, ind med 1. FC og en angriber, derudover kom min ene MC ud og ind med en angriber mere, 3 mand i boksen og 2 til at slå indlæg nu skulle der bare scores, og 1 min. var der spillet så blev der scoret i mit net, troede jeg kort, men offside var dømt, og jeg kunne ånde lettet op, og da min målmand så skal tage frisparket får han den ud på min højre kant og jeg får slået et indlæg og min 177 cm "høje" angriber kommer øverst og score sit 7. sæsonmål og afgør kampen til min fordel grundet flest udebanemål.  5-5 endte kampen og jeg er rykket op allerede i første sæson.

Økonomisk ser det fint ud 15,5 mio på kontoen alle faciliteter er igang med at blive forbedret. dog har jeg fået et skattesmæk på 4 mio. men fred være med det. jeg er oppe i Æresdevisen med en trup der langt fra er god nok.

Oven i hatten blev jeg årets manager Smiley
Jeg er tilfreds, stolt og samtidig lettet, men jeg frygter ekstremt meget den nye sæson, da jeg har fået sølle 2 mio at forbedre min trup med
« Seneste Redigering: 03 Apr 2014, 17:56 af pati924 » Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Achilles '29
« Svar #14: 03 Apr 2014, 21:11 »

Så er jeg ved at være klar til sæson start i 2. sæson.

der er virkelig blevet skiftet ud, da min trup simpelthen ikke var god nok, især defensivt lå mine problemer og havde også en negativ målscore i Jupiler. så ind er kommet 4 nye forsvar spillere, 2 til bænken og to nye startere. 2 angribere er også hentet ind og 4 nye midtbane spillere, og 1 enkelt kant spiller så der er blevet forstærket, i mellemtiden er min klub blevet Fuldtids og balancen siger 19 mio kr.
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010