home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 408 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Sider at købe bøger
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Sider at købe bøger  (Læst 6704 gange)
Drejer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sider at købe bøger
« : 23 Mar 2014, 11:35 »

Hej drenge.
Hvilke sider er det bedste, at købe bøger på? Jeg kigger efter bøger om IRA, men hvor kan man bedste finde dem? Jeg ville helst gerne prøve noget dansk, for jeg har aldrig prøvet Amazon, og vil gerne være på den sikre side Opstemt
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sider at købe bøger
« Svar #1: 23 Mar 2014, 13:10 »

Amazon.co.uk er generelt sikker nok at købe fra, hvis det er. Man skal dog lige undersøge hvis det er en anden virksomhed som sælger derigennem, om de er fra Isle Of Man, og hvad de andre små øer hedder deroppe.
Logged

brrrb
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Sider at købe bøger
« Svar #2: 23 Mar 2014, 13:37 »

Hej drenge.
Hvilke sider er det bedste, at købe bøger på? Jeg kigger efter bøger om IRA, men hvor kan man bedste finde dem? Jeg ville helst gerne prøve noget dansk, for jeg har aldrig prøvet Amazon, og vil gerne være på den sikre side Opstemt
Hvis du aldrig har prøvet amazon er det vidst ved at være på tide, specielt når det du vil læse om er britisk. Som nævnt ovenfor skal man lige sikre sig at det ikke er tredjepart du køber fra, men det fremgår meget tydeligt Smiley
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sider at købe bøger
« Svar #3: 23 Mar 2014, 13:44 »

Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Sider at købe bøger
« Svar #4: 23 Mar 2014, 14:47 »

Jeg har haft fin succes med saxo.dk, G.dk, Arnold Busck og CDON.dk. Om de har bøger inden for dit emne, ved jeg ikke.
Logged


Naustratze
Gæst
 
Sv: Sider at købe bøger
« Svar #5: 23 Mar 2014, 16:16 »

Jeg har købt flere gange fra både Amazon.com og Amazon.co.uk, og kun oplevet at skulle betale told en enkelt gang fra Amazon.com da jeg købte A Song of Ice and Fire 1-5 for et par måneder siden. Men Amazon.co.uk har jeg kun positive oplevelser med!
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sider at købe bøger
« Svar #6: 23 Mar 2014, 16:27 »

Har ikke købt mange bøger i mit liv, men hvis jeg har, så har det været igennem Amazon, hvilket jeg har været ganske tilfreds med.
Logged


jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Sider at købe bøger
« Svar #7: 23 Mar 2014, 16:44 »

Jeg har over de sidste år, købt en del bøger via Amazon.co.uk og Saxo.dk og kan varm anbefale dem. Jeg har aldrig haft en negativ oplevelse ved at bruge de to sider. Jeg bruger Amazon.co.uk en del og har købt, bøger, film, køkkenudstyr, cykeludstyr og golf grej og stort set alt er sendt gratis til DK. 
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Drejer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Sider at købe bøger
« Svar #8: 23 Mar 2014, 17:48 »

Tak allesammen! Jeg tror jeg giver Amazon et forsøg. Opstemt
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Sider at købe bøger
« Svar #9: 23 Mar 2014, 17:57 »

Amazon har altid været fantastiske og med hurtig levering, så du bliver ikke skuffet.
Logged


Drejer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Sider at købe bøger
« Svar #10: 23 Mar 2014, 18:00 »

http://www.amazon.com/The-IRA-Tim-Pat-Coogan/dp/0312294166 - Hvis jeg har fundet den her, og der står (author) ud for ham, kan jeg så 100% regne med det intet usikkert er ved den?
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Sider at købe bøger
« Svar #11: 23 Mar 2014, 18:09 »

Author er vel bare forfatteren.
Logged


Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Sider at købe bøger
« Svar #12: 23 Mar 2014, 19:24 »

http://www.amazon.com/The-IRA-Tim-Pat-Coogan/dp/0312294166 - Hvis jeg har fundet den her, og der står (author) ud for ham, kan jeg så 100% regne med det intet usikkert er ved den?
Han er bare forfatteren. Kan ikke se, hvad problemet skulle være.
Du handler dog på den amerikanske Amazon. Du skal handle på den engelske, hvis du skal være helt sikker på at undgå problemer. Her skal du bare vælge 'new' og den første sælger, hvor den koster £6.00 - de leverer til Danmark uden problemer. Fragten bliver ca. £4.00.
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sider at købe bøger
« Svar #13: 23 Mar 2014, 19:28 »

Derudover, så pas på med at bestille fra Amazon.com - der kommer højst sandsynligvis told på, da den er købt uden for EU.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010