home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 370 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Eintracht Frankfurt
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Eintracht Frankfurt  (Læst 5686 gange)
Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Eintracht Frankfurt
« : 18 Mar 2014, 20:48 »



Eintracht Franfurt


Klubbens Historie
Eintracht Frankfurt blev grundlagt i 1899 i byen Frankfurt am Main, Hesse. Klubben spiller til daglig i bundesligaen, som følge af en oprykning tilbage 2011/2012 sæsonen. De sidste mange sæsoner har været præget af op- og nedrykninger, hvoraf den bedste placering var sidste sæsons 6. plads.
Klubben har en 115 år lang historie, og i den tid har den formået at hente 6 trofæer. Det mest prestigefyldte er klubbens eneste sejr i Europa League i 1980. Udover dette har Frankfurt også et mesterskab helt tilbage fra året 1959, og fire tyske pokalturneringer, den seneste fra 1988.

Klubben i virkeligheden
Klubbens øgenavn er Die Adler (ørnene), og har sin daglige gang på Commerzbank-Arena, der med plads til 51,500 mennesker er blandt de 10 største stadions er Tyskland. Stadionnet blev grundlagt tilbage i 1925.
Selvom klubben har en stolt historie, ligger de på nuværende tidspunkt på 13 pladsen i den tyske 1. Bundesliga, og regnes af mange som en udmærket midterhold. Eftersom klubben formåede at blive nummer 6 i deres første sæson tilbage i ligaen, spiller klubben også europæisk fodbold i Europa League i denne sæson.
Klubben har en solid økonomisk situation, som følge af gode indtægter fra en solid fanbase.
 

Klubben i FM
I FM møder man en klub med fremragende faciliteter. Blandt andet ungdomsfacilitetern e er værd at fremhæve og med en veletableret rekrutering burde der være muligheder for at finde den næste store tyske stjerne.
Klubben har en ganske fin balance, men der kommer alligevel ingen transferpenge din vej i den første sæson. Med spillere som Kevin Trapp, Sebastian Rode, Takashi Inui, Vaclav Kadlec og mange andre af lignende kvalitet, er der base for et solidt hold, er burde kunne ligge solidt til i midten.
Klubben er dog heller ikke uden talenter, og de største to må siges at være: Marc Stendera, der desværre er ude med en korsbåndskade i 6 til 7 måneder, og Marc-Oliver Kempf, der har potentialet til at blive en rigtig rigtig god forsvarsspiller.
Klubbens potentiale er der, for at true dem lige under toppen af tysk fodbold, og forhåbentlig få bygget et slagkraftigt hold op.

Så hop med på vognen og gør Eintracht Franktfurt til det næste store tyske storhold!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Eintracht Frankfurt
« Svar #1: 19 Mar 2014, 10:05 »

Så er sæson optakten overstået. Der har været noget af en blandet følelse, fordi jeg ikke rigtig har kunne finde den taktik jeg ville spille. Klubben råder over en del fine spillere, men der mangler en decideret kreatør på den offensive midt, samt der godt kunne bruges lidt forstærkninger i angrebet.

Af indkøb har jeg indtil videre kun hentet Kasper Kusk, for de penge jeg fik for Sebastian Rode der røg for 50 mil til Wolfsburg.
Det vil være mit første råd! Sælg Sebastian Rode. Han vil ikke forlænge med dig, og derfor er det klogt at få noget retur for ham, så han ikke bare går frit. Du har desuden andre du kan spille på hans position.

Min taktik er en 4-3-2-1, i en opstilling som nedentående:

                Meier/Kadlec

Inui                                      Aigner

        Schwegler - Kempf - Flum

Oczipka - Madlung - Zambrano - Jung

                    Trapp

Har fokuseret på en rolig boldomgang, hvor jeg tålmodigt åbner op for modstanderens forsvar. Derfor spiller jeg kontrollerende, med korte afleveringer og fokus på boldbesiddelse.

Har i nogen spørgsmål, så fyr løs!
       
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Eintracht Frankfurt
« Svar #2: 25 Aug 2014, 15:18 »

Har et tip!
Hent Julian Brandt på en fri transfer når du kommer til Januar. HAN ER KONGE!  Thumbs Up


EDIT:Hov så ikke lige det er helt tilbage fra marts  crazy
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Eintracht Frankfurt
« Svar #3: 18 Sep 2014, 21:54 »

Er du gået død i dit Eintracht Frankfurt save Boxx?
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Eintracht Frankfurt
« Svar #4: 14 Jan 2015, 23:47 »

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAA Opstemt

DET ER ENDELIG LYKKES!
D. 02 MAJ 2027, en dejlig søndag aften i Frankfurt møder Eintracht Frankfurt 2. pladsen Borussia Dortmund der var bagud med 5 point, og sandelig om de forsvarende mester 3 ÅR i træk ikke blev hævet rundt i manechen 4-1  Cool


Det er det første mesterskab til Eintracht Frankfurt siden 1959!  Smiley
Fansene vil fejre denne titel i langtid og hoppe og danse!
http://m.youtube.com/v/btGAEg55NT8

Og så er der gode chancer for guld i UEFA Europa League, første semifinale kamp mod Juventus endte 3-0 til Eintracht Frankfurt, håber ikke det ender som Celtic 3-1 Thumbs Up

Edit: almost ended like Celtic, tabte 2-0, men FINALE  Thumbs Up Cool
« Seneste Redigering: 15 Jan 2015, 00:15 af L.Wee » Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Eintracht Frankfurt
« Svar #5: 15 Jan 2015, 17:20 »

Så kom der mere guld i skabet!
Vanvittig ulækker finale, første halvleg 1-1, anden halvleg 2-2 crazy



Jeg er såååå vild med mit save, fantastisk at det er lykkes efter 14 år at vinde Bundesliga også samtidig vinde en europæisk finale!  Opstemt Grin
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010