home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  3 Brugere, 232 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Forlænge kontrakter
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Forlænge kontrakter  (Læst 2463 gange)
Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Forlænge kontrakter
« : 16 Mar 2014, 14:17 »

Hej!

Nu bliver jeg simpelthen nød til at kende den "Gyldne træk", til hvordan man forlænger spilleres kontrakter, men samtidig får dem ned i løn. I FM13 var jeg mere eller mindre ligeglad, hvad mine spillere skulle have i løn, men i 14´eren er samtlige hold jo næsten ramt af økonomisk krise, så jeg er blevet nød til at blive en anelse mere besparende. Jeg er startet med OB har læst dette indlæg fra OB-tråden

Citat
Så er jeg påbegyndt et nyt spil med OB, hvor jeg skal have revancheret Danmark plads på Koefficient listen (I mit seneste spil, blev Danmark overhalet af Liechtenstein..!!  Shockeret )

Indtil videre har jeg fået skrevet nye kontrakter med en god håndfuld spillere, for at lette økonomien, hvilket har reduceret lønomkostningerne med hele 4.45 millioner kr. årligt.

Jesper Christiansen er gået fra 2.5 til 1.1 millioner kr. året.
Emil Larsen er gået fra 3 til 2.5 millioner kr. årligt. (klausulen er ligeledes fjernet)
Espen Ruud er gået fra 2.75 til 1.1 millioner kr. årligt.
Anders Møller Christensen er gået fra 1.3 til 0.68 millioner kr. årligt.
Krisztian Vadocz er gået fra 2.35 til 1.8 millioner kr. årligt.
Derudover har jeg skrevet ny kontrakt med Rasmus Falk for at undgå hans klausul. Han stiger fra 0.78 til 1.05 millioner kr. årligt.

Hvordan? Jeg kan ikke engang få Emil Larsen fra 57,5 tusinde om ugen til 52,5.. Hvad skal jeg give mere/mindre af, og hvordan skal jeg i det hele taget gribe kontraktforhandling erne an?

Jeg håber der sidder nogle kloge hoveder derude, som kan og vil hjælpe en manager i nød Wink
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Forlænge kontrakter
« Svar #1: 18 Mar 2014, 15:55 »

Hej!

Nu bliver jeg simpelthen nød til at kende den "Gyldne træk", til hvordan man forlænger spilleres kontrakter, men samtidig får dem ned i løn. I FM13 var jeg mere eller mindre ligeglad, hvad mine spillere skulle have i løn, men i 14´eren er samtlige hold jo næsten ramt af økonomisk krise, så jeg er blevet nød til at blive en anelse mere besparende. Jeg er startet med OB har læst dette indlæg fra OB-tråden

Hvordan? Jeg kan ikke engang få Emil Larsen fra 57,5 tusinde om ugen til 52,5.. Hvad skal jeg give mere/mindre af, og hvordan skal jeg i det hele taget gribe kontraktforhandling erne an?

Jeg håber der sidder nogle kloge hoveder derude, som kan og vil hjælpe en manager i nød Wink

Anyone? Smiley
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forlænge kontrakter
« Svar #2: 18 Mar 2014, 16:25 »

Sæt nedrykningsklausul til 0,- det plejer at hjælpe en del - derudover plejer jeg selv at give max i topscorer-bonus, årets hold-bonus osv. til spillere som ikke burde kunne opnå dem alligevel Smiley
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forlænge kontrakter
« Svar #3: 18 Mar 2014, 16:25 »

Anyone? Smiley

Større bonusser, større honorar og procentdel af næste salg Smiley

EDIT: 22 var hurtigst Wink

Men du kan også "låse" lønnen, og så kommer de med andre krav, hvis lønnen da ikke er alt for urimelig Smiley
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Forlænge kontrakter
« Svar #4: 18 Mar 2014, 17:02 »

Mange tak for hjælpen. Fik lønnen ned på spillerne, men nu er der noget andet jeg ikke forstår. Mit nuværende lønbudget er steget med 2 mio. på trods af jeg fik spillerne ned i løn.. Spillernes løn er ændret til:
Emil Larsen er gået fra 3 til 2.5 millioner kr. årligt.
Anders Møller Christensen er gået fra 1.3 til 0.83 millioner kr. årligt.
Krisztian Vadocz er gået fra 2.35 til 1.8 millioner kr. årligt.
Rasmus Falk er steget fra 0,78 til 1,1 millioner.

Altså burde min lønbudget være faldet med ca. 1.6 millioner.. Hvorfor er det så steget med to i stedet??
Logged

cartoon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Forlænge kontrakter
« Svar #5: 18 Mar 2014, 17:16 »

du har åbenbart givet det mere i bonus, da det bliver indregnet som en worst case.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Forlænge kontrakter
« Svar #6: 18 Mar 2014, 18:32 »

du har åbenbart givet det mere i bonus, da det bliver indregnet som en worst case.

Hvad bygger du det på..?  Det er ikke noget jeg har set i mine spil..   Huh



Altså burde min lønbudget være faldet med ca. 1.6 millioner.. Hvorfor er det så steget med to i stedet??

Det lyder meget mærkværdigt.. Kan du smide et SS..?
Logged

cartoon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Forlænge kontrakter
« Svar #7: 19 Mar 2014, 00:04 »

Bygger det på mit Eastleigh save, da jeg hev en ny spiller en ind på mit hold  lå jeg cirkus  tæt på mit løn budget og og den nye spiller skulle ikke overstige løn budget med den løn han fik tilbudt, men efter købe lå jeg pludselig over mit løn budget og det passede med hvad han fik i bonusser pr. kamp. Års bonusser er ikke med regnet.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Forlænge kontrakter
« Svar #8: 19 Mar 2014, 18:43 »

Bygger det på mit Eastleigh save, da jeg hev en ny spiller en ind på mit hold  lå jeg cirkus  tæt på mit løn budget og og den nye spiller skulle ikke overstige løn budget med den løn han fik tilbudt, men efter købe lå jeg pludselig over mit løn budget og det passede med hvad han fik i bonusser pr. kamp. Års bonusser er ikke med regnet.

Det virker da som en komplet latterlig måde at indregne det på.. Man kan jo umuligt på forhånd vide, hvor mange kampe de enkelte spillere hver især spiller i løbet af en sæson..

Men det skal jeg da helt sikkert lige har kigget nærmere på, om det også er tilfældet i mine spil..   Smiley
Logged

cartoon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Forlænge kontrakter
« Svar #9: 20 Mar 2014, 23:08 »

har lige kigget på det

Køber spiller X  og ligger 11K£ under løn budget 882K£ og giver ham en løn på 41K£ så samlet skullet det blive 912K£, men når jeg kigger på den samlet løn udgift efterfølgende, rammer jeg så 922K£ (kan se han har 2*6.5K£ i kamp/målbonusser). Så enten er det en bug ellers tager spillet højde for kamp/målbonus.

Til dit spørgsmåls om det er helt hen i hampen kan jeg kun sige både og, da din økonomi ikke løber helt løbsk.
« Seneste Redigering: 20 Mar 2014, 23:16 af cartoon » Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forlænge kontrakter
« Svar #10: 21 Mar 2014, 11:24 »

Der tages selvfølgelig højde for diverse bonusordninger som går ind over lønnen.
Derfor ryger du over dit budget.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010