home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 282 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Udinese Calcio
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Udinese Calcio  (Læst 1857 gange)
Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Udinese Calcio
« : 07 Mar 2014, 20:03 »

Udinese Calcio


Denne gamle italienske klub mangler bestemt en tråd. Klubben er den næst ældste i Italien efter Genoa, den blev stiftet helt tilbage i 1896. Klubben har ikke mange trofæer, vi skal tilbage til år 2000 for deres sidste trofæ som var UEFA Inter Toto cuppen. Klubben har dog haft nogle store spillere igennem tiden hvor navne som Dino Zoff, Oliver Bierhoff og Carsten Jancker. Her udover skal vi ikke forglemme dem der har været i nyere tid og hvor nogle stadigvæk er aktive Martin Jørgensen, Alexis Sanchez og Samir Handanovic.

Klubben har haft store navne og når man kigger på deres nuværende trup er der to navne som falder mig i øjnene nemlig Antonio Di Natale og Luis Muriel. Det er netop disse to spillere som skal være de bærende kræfter for mig. Jeg har valgt at spille i italiensk stil med en 5-2-1-2 med wing backs. Truppen mangler dog noget fornyelse, hvor jeg tænker der er brug for en ny keeper. Jeg har valgt at hente Kasper Schmeichel til klubben, så må vi se hvordan han kan klare opgaven.

Klubben har ikke den bedste økonomi, hvilket også gør det til en udfordring at spille med dem. Derimod ser jeg en fin fremtid I klubben, da de har nogle rigtig gode talenter som Bruno Fernandes (MC) og Gabriel Silva (VB). Ellers har de et par fine spillere som er udlånt der kommer ind til næste sæson, bl.a. Allan Nyom og Gabriel Torje.

Jeg vil komme med et par ss senere og resultater af hvordan det er gået med denne taktik.
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Udinese Calcio
« Svar #1: 12 Mar 2014, 19:21 »

Så fik jeg endelig færdig spillet min første sæson med Udinese. Det var en ret produktiv sæson, hvor jeg endte nr. 6 i Serie A og vandt UEFA cuppen, eller EURO Cup som den vidst nok hedder nu. Det var en ganske overraskende sejr, men specielt efter jul hvor holdet havde lært det nye system, der blev mange af de små nederlag vendt til uafgjort eller sejr, og de uafgjorte blev vendt til sejre.

Til den nye sæson har jeg handlet godt, hvis jeg selv skulle sige det. Jeg fik 140mill at handle for, og derudover har jeg solgt spillere for 290mill. Det gav mig et godt transfer budget og har hentet nogle gode unge spillere.

Holdet ser sådan ud for den nye sæson.



Ellers, de bedste spillere jeg havde i første sæson var klart, Kasper Schmeichel, Gabriel Silva, Pereyra, Muriel og selvfølgelig Di Natale.
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

weichardt86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Udinese Calcio
« Svar #2: 26 Sep 2014, 11:46 »

Så har jeg kastede mig over mit sidste spil inden det nye fm udkommer.

og det ser lovende ud indtil videre har kvalificeret os til euro cup vundet første kamp i ligaen og fundet frem til en taktik der passer godt til holdet.

Fået solgt lidt ud samt købt småt ind.

hvis i vil vide mere må i gerne sige til ligger jeg gerne noget op.

Men mit mål med det her spil er at jeg vil gøre udinese til den største klub i verden vinde alt med dem og blive med dem gennem hele spillet.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010