home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 379 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Rolle til enlig angriber
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Rolle til enlig angriber  (Læst 18547 gange)
Aisitten
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Rolle til enlig angriber
« : 24 Feb 2014, 21:28 »

Godaften derude.

Beklager hvis der er en lignende tråd omkring emnet!

Mit spørgsmål går på jeres erfaringer med at spille en enlig angriber i et 4-2-3-1 f.eks.
Jeg er lige nu Arsenal, hvor jeg har Lukaku og Mitrovic. Har Özil, Wilshere og Insigne bag en af dem. Jeg synes generelt jeg har haft svært ved at få en enlig angribrer fungere, så jeg tænker; hvad er jeres erfaringer?

Tænker, at hvis de er skarprettere skal de måske have en angribsmakker. Og ved ikke med fremskudt angriber. Jeg har overvejet meget targetman eller komplet angribsspillere, da begge har tallene til de 2 roller.

På forhånd tak :-)
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rolle til enlig angriber
« Svar #1: 24 Feb 2014, 22:11 »

Med de spillere skal du helt sikkert spille dem som targetman eller evt. komplet som du selv siger.

Derudover kan du jo lære dem nye fortrukne træk, og tilføje spillerinstruktione r, så du kan lave en slags hybridrolle fx targetman/skarpretter Smiley
Logged

Rasmusbank
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Rolle til enlig angriber
« Svar #2: 31 Mar 2014, 11:45 »

Ved ikke om den er død denne tråd
Men jeg har et problem med min enlige angriber i en 4-2-3-1 . Jeg spiller med korte afleveringer, og har tidligere spillet min angriber som fremskudt angriber, men synes bare ham og min offensive midt endte de samme steder hele tiden. (jeg spiller min off midt som fremskudt playmaker)

Det er Angelo Henriquez som jeg har på toppen, og ved ikke lige hvordan jeg skal spille ham ..
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Rolle til enlig angriber
« Svar #3: 31 Mar 2014, 12:33 »

Ved ikke om den er død denne tråd
Men jeg har et problem med min enlige angriber i en 4-2-3-1 . Jeg spiller med korte afleveringer, og har tidligere spillet min angriber som fremskudt angriber, men synes bare ham og min offensive midt endte de samme steder hele tiden. (jeg spiller min off midt som fremskudt playmaker)

Det er Angelo Henriquez som jeg har på toppen, og ved ikke lige hvordan jeg skal spille ham ..

Prøv skarpretter? Fordi han kommer ikke ind i din fremskudtplaymakers position Smiley
Logged

Rasmusbank
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Rolle til enlig angriber
« Svar #4: 31 Mar 2014, 12:56 »

Ja også det jeg tænkte, men han spillede kun til 6.3 sidste kamp som skarpretter .. Kan godt være jeg er for utålmodig og skal give ham flere kampe som skarpretter Peace
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rolle til enlig angriber
« Svar #5: 31 Mar 2014, 13:19 »

Skarpretter alene på toppen er svært at spille. Prøv en dybdeliggende, komplet eller falsk nier.
Logged


Rasmusbank
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Rolle til enlig angriber
« Svar #6: 31 Mar 2014, 13:23 »

Men hvis han er dybbeliggende, kommer han vel bare til at ligge samme med som min off midt igen?
Hvorfor er den svær at spille alene? har tidligere læst at folk ahr skrevet den er svær alene
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rolle til enlig angriber
« Svar #7: 31 Mar 2014, 13:55 »

Du kan jo bare have ham på attacking. Eller spille med en advanced forward. Det virker altid som en drøm.
Logged


Rasmusbank
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Rolle til enlig angriber
« Svar #8: 31 Mar 2014, 15:52 »

Advanced forward, er det det samme som fremskudt?
For det er det jeg har haft problemer de sidste par sæsoner .. Der har jeg spillet med Barkley som Fremskudt playmaker og min angriber som fremskudt angriber, og der har de tit ligget samme sted og rykket i de samme huller .. Har bare ikke så meget lyst til at skifte Barkley da han sidste sæson lavede 21 mål og 16 assist ..
Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rolle til enlig angriber
« Svar #9: 31 Mar 2014, 20:41 »

Du skal ikke spille med en skarprettet alene på toppen. Den skarprettede angriber vil ikke så gerne modtage bolden i fødderne, men lurer på stikninger, og på at bolden kommer ind i feltet, hvor han placerer sig godt i feltet. Så hvis du vil have angriberen med i spillet, og han skal kunne holde på bolden, så skal du vælge en dyblæggende, komplet eller fremskudt angriber
Logged

Rasmusbank
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Rolle til enlig angriber
« Svar #10: 01 Apr 2014, 10:38 »

Har sat ham som fremskudt angriber (som jeg har spillet med de sidste par sæsoner), også har jeg ændret min taktik så jeg spillere direkte, umiddelbart virker det fint, med 2 mål i 3 kampe fra min angriber
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rolle til enlig angriber
« Svar #11: 07 Apr 2014, 16:49 »

Du skal ikke spille med en skarprettet alene på toppen. Den skarprettede angriber vil ikke så gerne modtage bolden i fødderne, men lurer på stikninger, og på at bolden kommer ind i feltet, hvor han placerer sig godt i feltet. Så hvis du vil have angriberen med i spillet, og han skal kunne holde på bolden, så skal du vælge en dyblæggende, komplet eller fremskudt angriber
Eller target man?
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rolle til enlig angriber
« Svar #12: 07 Apr 2014, 17:17 »

Jeg vil gerne komme med en indskydelse.

Man kan sagtens spille med en skarpretter oppe foran. En skarpretter er ganske bevægelig og går gerne ud på kanten og laver indlæg. Han er derfor en spiller der godt kan tage del i det opbyggende spil. Det bliver dog gjort mere besværlig hvis du ikke har en spiller liggende lige bag ved (offensiv midt); men hvis du så har 2 indvendige angribere på kanterne, eller bare 1 for den sags skyld, så har man stadig fin mulighed for at anvende en skarpretter.

Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rolle til enlig angriber
« Svar #13: 22 Apr 2014, 23:01 »

Jeg vil gerne komme med en indskydelse.

Man kan sagtens spille med en skarpretter oppe foran. En skarpretter er ganske bevægelig og går gerne ud på kanten og laver indlæg. Han er derfor en spiller der godt kan tage del i det opbyggende spil. Det bliver dog gjort mere besværlig hvis du ikke har en spiller liggende lige bag ved (offensiv midt); men hvis du så har 2 indvendige angribere på kanterne, eller bare 1 for den sags skyld, så har man stadig fin mulighed for at anvende en skarpretter.


Ikke enig - en skarpretter ligger på grænsen af offside og søger i hullerne, men ikke ud på kanten for at lave indlæg. Det er den fremskudte angriber, der gør dette.

Men er enig i du sagtens kan spille med en skarpretter oppe foran.
Logged

xzound
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Rolle til enlig angriber
« Svar #14: 28 Maj 2014, 15:16 »

Skarpretter alene på toppen er svært at spille. Prøv en dybdeliggende, komplet eller falsk nier.

Den må du sku længere ud på landet med. Har scoret 70 mål i 27 kampe i serie a, med Milan hvor min eneste angriber er skarpretter, og iøvrigt topscore i ligaen. Så den holder ikke i retten Smiley

Derudover synes jeg, baseret på navnene af dine spillere, du skal spille med en targetman og wings. Smiley
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010