home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 287 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Naturlig Form
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Naturlig Form  (Læst 1676 gange)
superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Naturlig Form
« : 22 Feb 2014, 12:47 »

Hej Freaks  Wink

Et spørgsmål jeg har gået og tænkt over i lidt tid .. Jeg har en spiller i mit save som er 36, og jeg stadig tilfreds med hans stats og måden hvorpå han spiller. Han er en super leder fx, og har også anførerbindet.

Hans kontrakt udløber om 6 måneder, og jeg er i tvivl om det kan betale sig at forlænge et enkelt år mere. Jeg har tit svært ved at beslutte disse situationer selv fra når de bliver 31+ .. Jeg ved de vil dale lidt i stats  Græder

Hvordan kan man vurdere om hans stats vil falde drastisk eller ikke? Er det "Naturlig Form" / "Natural Form" der har indflydelse på dette? Han har eksempelvis "blot" 13 i Naturlig Form.

Tak på forhånd  Thumbs Up
Logged

sebber1234
Gæst
 
Sv: Naturlig Form
« Svar #1: 22 Feb 2014, 13:56 »

Hej Freaks  Wink

Et spørgsmål jeg har gået og tænkt over i lidt tid .. Jeg har en spiller i mit save som er 36, og jeg stadig tilfreds med hans stats og måden hvorpå han spiller. Han er en super leder fx, og har også anførerbindet.

Hans kontrakt udløber om 6 måneder, og jeg er i tvivl om det kan betale sig at forlænge et enkelt år mere. Jeg har tit svært ved at beslutte disse situationer selv fra når de bliver 31+ .. Jeg ved de vil dale lidt i stats  Græder

Hvordan kan man vurdere om hans stats vil falde drastisk eller ikke? Er det "Naturlig Form" / "Natural Form" der har indflydelse på dette? Han har eksempelvis "blot" 13 i Naturlig Form.

Tak på forhånd  Thumbs Up

Det kommer vel lidt an på hvilken position han spiller - hvis han er målmand/forsvar og til dels midtbane oplever jeg tit, at spillerne kan præstere på højt niveau selvom de er over 35.

Men naturlig form er selvfølgelig vigtigt, da det har noget at gøre med hvor god spilleren er til at restituere, og vistnok også holde sig fri fra skader.
Men en naturlig form på 13 for en spiller på 36 lyder i mine øjne da meget pænt Smiley
Logged

cartoon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Naturlig Form
« Svar #2: 22 Feb 2014, 14:04 »

Kommer lidt an på hvilken liga og række du spiller i Smiley
Logged

Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Naturlig Form
« Svar #3: 22 Feb 2014, 14:07 »

Gør han det godt? - Forlæng et år mere, hvis hans stats og præstationer daler, er det jo ikke fordi man hænger på ham lang tid. Hvis han gør det godt, er det jo ligemeget om han er 36 eller 26.

Han skal måske hvile mere, det vil sige ingen cup kampe, måske ikke spille 90 min i alle kampe osv. hvis han bliver hurtigt træt. Han vil automatisk, blive mere en rotations spiller, mens du har hans afløser til at komme ind og spille nogen kampe. Sæsonen vil sikkert blive lidt delt op på den måde, hvor din veteran, er frisk i starten og spiller en del, men daler når man når over halvvejs, på den måde er der er en naturlig overgang til den nye spiller der skal ind på holdet.

Derudover finder jeg det altid super fedt at have en veteran på banen, som har været i en klub flere år, som har høstet mange succeser for en... Smiley
Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Naturlig Form
« Svar #4: 22 Feb 2014, 14:18 »

Det er Hilton fra Montpellier spiller i midterforsvaret .. Problemet er, at han har klubbens højeste løn også! Så den er lidt svær at vurdere Smiley

Tror det ender med, at jeg lader ham gå ..
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Naturlig Form
« Svar #5: 22 Feb 2014, 14:37 »

Hvis du kan forhandle den ned så den matcher spillerens rolle så er det go. Prøv op til kontraktudløb.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Naturlig Form
« Svar #6: 22 Feb 2014, 15:03 »

Jeg ser på det, og så kan det være at han vil gå 100% ned i løn når hans kontrakt er ved at udløbe. Tror jeg dog ikke Opstemt
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010