home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
I dag kl. 08:57:50 warmon Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I dag kl. 08:56:35 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 21:59:19 Broen13 Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  2 Brugere, 288 Gæster Online.

Indlæg: 1132723 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Lave penge??
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Lave penge??  (Læst 4991 gange)
Nelzpn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Lave penge??
« : 19 Feb 2014, 10:33 »

Jeg har valgt at give mig selv den udfordring at jeg vil at tage det dårligste hold i danmark jeg kunne, så er det blevet FC Sydvest, jeg valgte dem fordi at de var målet til blive nr 16(sidste pladsen) og de har den dårligste økonomi, men jeg vil jo selvfølgelig gerne tjene nogle penge, efter første sæson blev jeg nr. 9 så det var jo godt, men jeg har stadig ikke tjent nogle penge sådan rigtigt, fik nogle penge tv og slutplacering, så det var jo godt, men lige nu min balance -23.7400kr.-

er der nogle der har nogen gode ide til hvad jeg kan gøre?? Smiley
Logged

fck-drengen
Gæst
 
Sv: Lave penge??
« Svar #1: 19 Feb 2014, 10:40 »

Jeg har valgt at give mig selv den udfordring at jeg vil at tage det dårligste hold i danmark jeg kunne, så er det blevet FC Sydvest, jeg valgte dem fordi at de var målet til blive nr 16(sidste pladsen) og de har den dårligste økonomi, men jeg vil jo selvfølgelig gerne tjene nogle penge, efter første sæson blev jeg nr. 9 så det var jo godt, men jeg har stadig ikke tjent nogle penge sådan rigtigt, fik nogle penge tv og slutplacering, så det var jo godt, men lige nu min balance -23.7400kr.-

er der nogle der har nogen gode ide til hvad jeg kan gøre?? Smiley
Lav venskabskampe mod store klubber, det vil tiltrække et fuldt stadion  Thumbs Up
Logged

sebber1234
Gæst
 
Sv: Lave penge??
« Svar #2: 19 Feb 2014, 10:51 »

Se om du kan lave samarbejdsaftaler med de store klubber - saa faar du baade udbetalt et aarligt belöb, og du spiller ogsaa ofe venskabskampe mod dem i pre season  Wink
Logged

Nelzpn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Lave penge??
« Svar #3: 19 Feb 2014, 11:13 »

Jeg har prøvet det her i starten af anden sæson og det har også hjulpet lidt

jeg har faktisk ikke tænkte på det med årlig beløb Smiley
Logged

Nelzpn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Lave penge??
« Svar #4: 19 Feb 2014, 13:40 »

jeg kan ikke anmode om en moderklub Skuffet
Logged

Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Lave penge??
« Svar #5: 19 Feb 2014, 17:54 »

Altså det er jo noget der kommer med tiden og bedre resultater og man sælger spillere, samt hold lønnen nede.
Hvis man bare kunne lave penge ved at knipse med fingrene, ville der jo ikke være meget udfordring, der er en grund til de er det dårligste hold på den måde. Så det er en længere proces, man må igang med.

Det der sker hvis man rykker for hurtigt frem, mest set i tidligere versioner, hvor man vandt det hele med Diablo taktikken, var at ens budget i de bedste rækker stadig var lysår bag de andre klubber i ligaen. Så det at bygge et hold og klub op på den måde tager lidt tid.

Det der kommer tættest på at kunne lave penge er som fck-drengen skrev, at man kan lave venskabskampe mod nogle stor hold, og på den måde tjene på det. Smiley

Held og lykke.
Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

Nelzpn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Lave penge??
« Svar #6: 21 Feb 2014, 13:54 »

tak for det Smiley

er der andre der har noget??
Logged

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lave penge??
« Svar #7: 21 Feb 2014, 14:59 »

Jeg har heller ikke et råd om hurtige penge, men en mere langsigtet plan.

Jeg har startet min egen klub i Frankrig, med en mildt sagt dårlig økonomi. Men jeg prioriterer ALTID en scout med 20/20 i current og potential ability. Det har gjort at jeg har købt nogen unge og rigtig gode talenter, og senere solgt dem videre.

De bedste handler er foreløbig:
Købt for/solgt for:
10/105 mill.
0/21 mill.
0/100 mill.
22/150 mill.
8/65 mill.

Jeg har altså købt for 40, og solgt for 441 mill. Plus de mindre gode handler som ikke rykker så meget i det store regnskab. Men alt i alt er jeg meget tilfreds. Smiley
Logged

Veni, vidi, vici

cartoon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Lave penge??
« Svar #8: 21 Feb 2014, 15:05 »

Du kan da altid sende hele holdet forbi sædbanken for at blive sæd donor, har hørt det kan give op til 500kr pr klat.  funny crazy Opstemt
Logged

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lave penge??
« Svar #9: 21 Feb 2014, 15:12 »

Du kan da altid sende hele holdet forbi sædbanken for at blive sæd donor, har hørt det kan give op til 500kr pr klat.  funny crazy Opstemt
Det må klart komme med i næste patch...  Grin
Logged

Veni, vidi, vici

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lave penge??
« Svar #10: 21 Feb 2014, 16:09 »

Haha genial kommentar Opstemt
Logged

Daniel6792
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Lave penge??
« Svar #11: 22 Feb 2014, 19:15 »

Er også lige startet med FC Sydvest.
Jeg søgte som det første en moderklub med henblik på at kunne genere nogen penge, det kunne sagtens lade sig gøre.

Hvordan kan jeg komme til at skrive andet end amatør kontrakter er der nogen der ved det?



Logged

Toox00
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Lave penge??
« Svar #12: 22 Feb 2014, 19:28 »

Jeg var i Marienlyst, jeg rykkede op i superligaen og dermed blev klubben automatisk professionel, også kunne jeg skrive "normale" kontrakte Wink Det blev da det er et krav til superligaen

Så i bund og grund, skal klubben blive professionel, der er noget du kan spørger bestyrelse formanden om, men man skal havde mange penge før det kan lade sig gøre Wink
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Lave penge??
« Svar #13: 22 Feb 2014, 19:57 »

Er også lige startet med FC Sydvest.
Jeg søgte som det første en moderklub med henblik på at kunne genere nogen penge, det kunne sagtens lade sig gøre.

Hvordan kan jeg komme til at skrive andet end amatør kontrakter er der nogen der ved det?




Jeg ved det lyder åndssvagt, men nogen gange er amatørkontrakter en fordel. Så kan du få alle spillere der vil til dig, fordi de aldrig kræver noget i løn. Det var en af de store grunde til jeg fik et super hold i første sæson med NB Bornholm sidste år. Ville aldrig have haft råd til at betale deres løn hvis jeg var deltid eller fuldtid i første sæson. Og jeg ved ikke med FM 14, men jeg mistede kun 2 spillere næste sæson selvom ingen var bundet. Smiley
Logged

Daniel6792
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Lave penge??
« Svar #14: 22 Feb 2014, 23:22 »

Det var mere fordi jeg ville kunne sælge mine spillere så jeg kunne tjene penge til klubben for at den kunne blive en semi pro eller pro.

Men har i nogen gode ideer til Amatør spillere for jeg er helt lost så langt nede i ligaen som jeg er?
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010