home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 435 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Dårlige stimer hos spillerne
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Dårlige stimer hos spillerne  (Læst 774 gange)
Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Dårlige stimer hos spillerne
« : 19 Feb 2014, 08:24 »

Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om andre folks erfaringer i forhold til at undgå/minimere dårlige stimer hos spillerne..

Jeg er pt. i gang med et spil med OB, hvor jeg desværre af og til oplever at specielt mine to angribere har lidt for lange perioder hvor de ikke scorer mål. Generelt set over en hel sæson, har de et fint og acceptabelt snit, men de har desværre disse perioder, hvor jeg bliver alt for afhængige af mine andre spillere og det er ganske enkelt uacceptabelt i min verden.

Personligt har jeg en fremgangsmåde der hedder, at jeg er kritisk over for mine spillere såfremt de spiller til 6.5 eller under, og står det på over en lidt længere periode, så tager jeg en privat snak med dem. Dog har jeg opmærksomhed på spillerens moral og såfremt den er dårlig (hvilken den faktisk sjældent er) så er jeg mere mild i min kritik og prøver i stedet at være opmuntrende.. Ligeledes hvis de viser "tegn" på at være nervøse i løbet af en kamp, så er jeg også mild i mine team-talks til dem.

Dog syntes jeg ikke helt at denne fremgangsmetode har den ønskede effekt, da perioderne uden scoringer stadig er lidt for lange efter min smag. Derfor vil jeg meget gerne høre til andre folks erfaringer...

  • Hvad gør I når en spiller ikke præstere? (gælder for alle spillere)
  • Hvad gør I når det specifik er for en angriber, som måske på trods af okay præstationer, ikke scorer over en længere periode..?(Primært det jeg oplever i OB)
  • Hvad er jeres fremgangsmetode, når en spiller efter en dårlig periode, endelig levere en god præstation?

Håber I vil komme med jeres erfaringer, da det helt sikkert er et område hvor jeg kan forbedre mig..   Smiley


 
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dårlige stimer hos spillerne
« Svar #1: 19 Feb 2014, 09:34 »

Så længe holdet præsterer er jeg tilfreds. Du skal huske det er en holdsport og ikke en individuel sport. Men hvis jeg oplever en angriber ikke score over en længere periode, vil jeg begynde at være mere tilbøjelig at bruge andre spillere istedet. Selvfølgelig kommer det an på andet end bare mål, hvis jeg fx. kan se han "fodre" de andre spillere med guldbolde, så skal han selvfølgelig ikke af holdkortet Wink
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Dårlige stimer hos spillerne
« Svar #2: 19 Feb 2014, 09:38 »

Tja, problemet er bare, at når man har mange vigtige "knald-og-fald" kampe såsom pokalturneringen og ikke mindst de europæiske kampe, så er det vigtigt at ens spillere hele tiden præstere bedst muligt. Derfor har jeg det ikke godt med at nogle af mine spillere falder ud i visse perioder af sæsonen, også selvom jeg har en stærk bredde og spillere til at tage over. For jeg har mange kampe på programmet og alle mine spillere er nødvendige..

Jeg kan selvfølgelig godt acceptere at de måske ikke spiller godt i 1-2 kampe i træk, men når man kommer op over 5 kampe i streg uden scoringer, så er jeg der hvor jeg finder det kritisk..

Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010