home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  3 Brugere, 284 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Skadestuen
| | |-+  Omdømme
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Omdømme  (Læst 1538 gange)
Nb4EVER
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Omdømme
« : 02 Feb 2014, 13:35 »

Hej. Nu er jeg i 2023 med Brøndby, hvor jeg har vundet Europa League, været i finalen i CHL og gået videre fra gruppespillet et par gange og vundet ligaen de sidste mange år. Men mit omdømme forbedres stadig ikke. Det er faktisk så galt, at FCK stadig er den klub med det bedste ry, hvilket jeg slet ikke forstår, da klubben hverken har formået at spille sig i gruppespillet i CHL eller Europa League, eller har vundet ligaen endnu. Er jeg den eneste med dette problem?
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Omdømme
« Svar #1: 02 Feb 2014, 13:50 »

Omdømme er baseret ud fra flere aspekter, end blot resultater... Faciliteterne spiller også en rolle, men det samme gør faktisk placeringen af klubben (altså hvilken by den ligger i og hvordan byen er "vurderet")

Nu ved jeg ikke hvorvidt Brøndby er placeret i København, ligesom FCK er det. Men ellers spiller det også en rolle. F.eks. er klubber placeret i store flotte byer som Paris og London, automatisk vurderet højere alene pga. klubbens placering rent geografisk..

Kiggede lige hurtigt i editoren, og der kan jeg se at Brøndby som by, har en attraktions vurdering på 10 hvorimod København har en attraktion på 20. Dette spiller altså en rolle i forhold til omdømme og evnen til at lokke spillere til klubben/byen..
« Seneste Redigering: 02 Feb 2014, 13:55 af Guldbrand » Logged

Nb4EVER
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Omdømme
« Svar #2: 02 Feb 2014, 13:57 »

Jep. Har været inde og kigge på faciliteterne, hvor jeg også har de bedste faciliteter. Jeg synes bare det er mærkeligt, nu hvor man alligevel har præsteret som man har. Især i forhold til hvordan FCK har underpræstereret i mit spil - Men jeg må bare forsætte :-)
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Omdømme
« Svar #3: 02 Feb 2014, 14:00 »

rettede i min ovenstående tekst, det ved jeg ikke om du nåede at ligge mærke til..?

Men som sagt, så har byens attraktivitet også en rolle i forhold til klubbens omdømme.

København har en rating på 20, hvilket byer som London og Paris også har.

Af øvrige danske byer:
Aarhus, 16
Odense, 13
Aalborg, 12
Esbjerg, 10
Brøndby 10
Herning 8

bare lige for at give nogle eksempler.. 
Logged

Nb4EVER
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Omdømme
« Svar #4: 02 Feb 2014, 14:06 »

Det gjorde jeg. Men tusind tak! Så ved jeg det også påvirker klubbens omdømme, mener bare stadig det er lidt mærkeligt, at omdømmet ikke er bedre end FCKs i forhold til faciliteterne og præstationerne. Men selvfølgelig bør byens attraktivitet også spille en role 
Logged

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Omdømme
« Svar #5: 02 Feb 2014, 14:16 »

rettede i min ovenstående tekst, det ved jeg ikke om du nåede at ligge mærke til..?

Men som sagt, så har byens attraktivitet også en rolle i forhold til klubbens omdømme.

København har en rating på 20, hvilket byer som London og Paris også har.

Af øvrige danske byer:
Aarhus, 16
Odense, 13
Aalborg, 12
Esbjerg, 10
Brøndby 10
Herning 8

bare lige for at give nogle eksempler.. 

At Herning ikke har 1, er vel det mest urealistiske i FM til dato.
Logged

Build Me Up Buttercup!

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Omdømme
« Svar #6: 02 Feb 2014, 14:20 »

At Herning ikke har 1, er vel det mest urealistiske i FM til dato.

Hvad i alverden begrunder du det i..? Herning er da absolut en attraktiv by og en vurdering på 8 passer meget godt i forhold til de øvrige byer.. Men mon ikke der ligger noget personligt bag din vurdering..? I guess so..  Rullende Øjne

Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010