home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 404 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Crazy Gang
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: The Crazy Gang  (Læst 13472 gange)
Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Crazy Gang
« Svar #15: 02 Feb 2014, 10:43 »

Jeg er fyldt med glæde, alt kører for os. Ingen havde forventet at se os så højt i ligaen på dette tidspunkt og nu ovenikøbet i spil til en oprykningsplads, det har været en hård kamp for at komme væk fra de nederste pladser og heldigt at vi kan nu kigge opad og ikke frygte en nedrykning længere. Den er vi for langt væk fra nu. I ligaen ligger vi faktisk lunt og kan tage en playoff plads, hvis vi fortsætter vores nuværende gode form. Det eneste hold som kører stabilt derudaf og ligner en sikker oprykker er Sheffield United. Denne gang kunne både Crewe's Dario Gradi og mig smile til hinanden da vi takkede af for kampen, vi er begge fri af nedrykningen og kan se fremad.  Sunderland samt Burnley vandt vi over i overlegen stil, noget som jeg aldeles ikke havde forventet, men det var dog stadig hjerteligt velkomment også selvom vi fik min landsmand Brian Jensen til at se lidt skidt ud i Burnley målet.

3 spillere er blevet hentet ind på fri transfer, de ankommer dog først alle 3 efter sæsonafslutningen da de først er udløbet af deres kontrakt til den tid.
 
  • Mark Lynch - Engelsk forsvarer fra Manchester United - 22 år
  • Richie Partridge - Irsk fløj fra Liverpool - 23 år
  • Matthew Hamshaw - Engelsk fløj fra Sheffield Wednesday - 22 år

  • 1. Division - Wimbledon FC 4-3 Crewe
  • 1. Division - Millwall 3-2 Wimbledon FC
  • 1. Division - Wimbledon FC 6-0 Sunderland
  • 1. Division - Burnley 1-6 Wimbledon FC
  • 1. Division - Wimbledon FC 2-1 West Ham

Stillingen 1. Division
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Crazy Gang
« Svar #16: 02 Feb 2014, 11:13 »

De sidste 6 kampe var imod 4 stærke modstandere som alle var i den øverste halvdel samt 2 klubber som lå i den modsatte ende og kæmpede for at undgå nedrykning. Crystal Palace som havde rodet sig ud i en tæt kamp med nedrykningen som de dog undgik i sidste ende og Watford som måtte lide den tort at rykke ned sammen med Ipswich og Reading.

Sheffield United var sikret direkte oprykning inden vi mødte dem, men kunne alligevel ikke få point hjem og måtte lide den tort at tabe 2-3, Walsall var for stærke og vandt fuldt fortjent 3-1. 0-0 hjemme imod Norwich var heldigt, tidligere Wimbledon spiller Damien Francis brændte straffespark og Norwich spillede sig selv væk fra oprykningspladserne og ned i midten af tabellen. Vi vandt dog hjemme over 4-1 over Crystal Palace, blandt andet takket være en hattrick af Dikoumeh og ude over Watford, fik vi hevet en 4-2 sejr hjem. I den sidste kamp imod Cardiff gik vi hele vejen! 2-1 sejr på udebane, betød at vi nu kan sige at sæsonen ikke er slut endnu! Playoff plads på yderste mandat. Forude venter nu en udfordring mere. West Ham med David James, Michael Carrick og Jermain Defoe skal overvindes hvis vi kan gøre os en forhåbning om en retur billet til Premier League, ligaen som vi rykkede ned fra i 2000. Kunne vi virkelig kæmpe os tilbage nu?

  • 1. Division - Walsall 3-1 Wimbledon FC
  • 1. Division - Watford 2-4 Wimbledon FC
  • 1. Division - Wimbledon FC 0-0 Norwich
  • 1. Division - Sheffield United 3-1 Wimbledon FC
  • 1. Division - Wimbledon FC 4-1 Crystal Palace
  • 1. Division - Cardiff 1-2 Wimbledon FC

Stillingen 1. Division
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Crazy Gang
« Svar #17: 02 Feb 2014, 11:31 »

Den første playoff kamp imod West Ham var på hjemmebane, tidligere på sæsonen vandt vi 2-1 her over samme hold. Dette var dog en ny situation og en helt anden kamp, hvilket vi især fik klarhed over efter 33 minutter da vi blev reduceret til 10 mand. Noah Hickey havde skuffet i den første del af sæsonen, Advaldo havde slået til i den tid og kombinationen med rutinerede Dikoumeh havde de 2 udgjort en giftig frontduo. Men nu havde Advaldo ladet ungdommens vildskab og hans korte lunte bragt os i en mindretal situation for en hel time. Han havde sparket ud efter en liggende Carrick efter en voldsom tackling fra West Ham spilleren. David Connolly blev manden som sænkede os på egen bane 1-0 blev resultatet og det så sort ud for at nå playoff finalen, men vi gav ikke fortabt og ville kæmpe hvert eneste sekund af udebanekampen for at vende det. 4-1 havde West Ham vundet her sidst vi mødtes. West Ham spillede deres kort helt forkert og i stedet for at sætte sig på kampen, lod de os komme til fadet. Vi kontrollerede alt i første halvleg, ændringen til en 4-3-3 i håb om at hive en sejr hjem så ud til at lykkes godt. Søren Christensen var kommet ind i stedet for en småskadet Cozic og han greb chancen til fulde med en scoring i sidste minut af første halvleg og i det efterfølgende angreb mistede West Ham bolden og en kontra medførte Dikoumeh i en friløber kunne prikke den ind til 2-0. Vidunderlig pause stilling! Vi valgte at ændre lidt i opstillingen og taktikken til 2. halvleg på trods af den umiddelbare succes. En flad 4-4-2 kunne sikre os mere stilhed i begge ender, hvilket ville passe os fint nu og det gik lige derefter! 1 mål til hvert hold sikrede os en 3-2 sejr. Men i overtiden gav David Bellion et hug i nyrerne med 2-3 målet som ville sikre forlænget spilletid. Dog inden vi havde kommet os over det bitre mål, havde Vargas atter bragt os i spidsen med et hovedstødsmål ved et hjørnespark i kampens sidste angreb og sammenlagt 4-3 havde vi nu sikret os en playoff finale efter 2 mål i overtiden.

  • 1. Division Playoff Semifinale - Wimbledon FC 0-1 West Ham
  • 1. Division Playoff Semifinale - West Ham 2-4 Wimbledon FC
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Crazy Gang
« Svar #18: 02 Feb 2014, 12:02 »

Millwall var bjerget som skulle bestiges for at vi kan kalde os et Premier League hold igen. Sammenlagt 7-7 var kampene imod Millwall endt ud i løbet af sæsonen, på hjemmebane havde vi vundet 5-4 og på udebane havde vi tabt 2-3. Nu gjaldt det hele om at få det afgjort imellem os og så på Wembley. Tim Cahill var Millwall store stjerne og vi vidste at det ville blive svært. Men guleroden på toppen af bjerget ville blive kampe imod Manchester United, som lige havde sikret sig Champions League igen efter en spændende straffesparkskonkur rence over Juventus i finalen samt Arsenal, de nykårede mestre med topscoreren Thierry Henry på holdet. At skulle møde disse hold, ville betyde mere end alt andet for disse fans som lever og ånder med klubben. At kunne gøre Sheffield United og Preston selskab til at erstatte de 3 nedrykkere Leicester, Bolton og Wolverhampton. Spillerne har kæmpet hårdt og haft alle odds imod sig. Underskuddet på 192 millioner i klubkassen skriger efter en oprykning, imens jeg håber på at vise kritikerne at de tog fejl. Nu gælder det. Emeka er blevet sin skade kvit og kan igen træde ind på højrebacken, Advaldo har stadig karantæne imens Rivas og Cozic er blevet skadet og derfor bliver erstattet af Leigertwood. Vi krydser fingre for at det er os og ikke Millwall som kan juble efter kampen!

Søren Christensen har fået en start plads og efter 3 minutter giver han os med et langskud det første mål, jublen bryder ud imellem vores fans, hvilken start den unge komet giver os og savnet af den geniale Cozic er meget lille nu. Dog varer glæden kort, først bliver vores topscorer Dikoumeh skadet kun 10 minutter inde i kampen og minuttet efter udligner Cahill på et lige så flot mål som det tidligere af Christensen. Kort efter giver det et sug i maven af pine, da Neil Harris bringer Millwall foran 2-1. Endnu en tidlig skade betyder at Peter Hawkins må bæres fra banen. Det lignede starten på noget smukt, men nu ser det grimt ud og da Bosnich fumler Bob Peeters hovedstød ind i netmaskerne bag ham fornemmer jeg det grå hår spire frem i siderne på mig. Det ligner unægteligt et nederlag da vi går til pausen bagud 1-3. Jeg tænker at der skal ske noget ekstraordinært, men vælger ikke at ændre i opstillingen. Derimod bliver der på gammeldags maner meget kort fortalt hvor ofte man får en chance for sådan en kamp, som vi spiller idag. I ren "Braveheart" stil bliver der råbt og sagt meget få korte vigtige ord og så samles vi i en klynge og råber hinanden op at det er nu. Ind til anden halvleg ligner vi ikke et slagent hold, sulten lyser ud af øjnene på spillerne og den første hårde tackling fra N'Diaye på Cahill giver os bekræftelse på noget kan ske endnu. Christensen får spillet vores islandske angriber Þórarinn Brynjar Kristjánsson fri og han udnytter chancen, reducerer til 2-3 og vi er inde i kampen endnu! Nicolas Alnoudji har ryddet op foran vores forsvar hele sæsonen, men nu bidrager han også til vores offensive spil med et hurtig bande til McAnuff samt en efterfølgende frispilning til Christensen, som igen klapper bolden op i nettaget. 3-3!!! Det er vildt og der mangler 10 minutter. Christensen bringer igen bolden fremad, en hurtig Emeka har sniget sig med frem og får løbet indenom Kevin Muscat. Afslutningen bliver pareret af Tony Warner, men Christensen følger op og planter den sikkert midt i det tomme mål! 4-3! Det er ekstremt, jeg er i ekstase og da der mangler 1 minut af den ordinære spilletid griber Christensen bolden da der skal sparkes frispark, tror jeg på at han gør det. Og han svinger den udenom muren og ind via stolpen! 4 mål af den kun 17 årige midtbanespiller! Hvor er det vildt! Vi er i Premier League! 5-3! Sindsyg kamp og comeback! Fansene går bersærk og spillerne hopper i armene på hinanden imens Millwall spillerne ligger grådkvalte på banen.

  • 1. Division Playoff Finale - Wimbledon FC 5-3 Millwall
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Crazy Gang
« Svar #19: 02 Feb 2014, 12:12 »

Klubben er i ekstase, vi har gjort det umulige og rykket op med de svære betingelser. Det har været heldigt og vi har været dygtige til at få det bedste ud af ingenting. Ignatov er tilbage på træningsbanen efter sin alvorlige skade og 3 nye spillere er på til klubben. Emeka vil få svært ved at holde Lynch fra en startplads på højrebacken, imens Partridge vil kunne erstatte tabet tidligere på sæsonen af Morgan selvom Wade Small og Jermaine Darlington har gjort savnet mindre i sæsonens løb. Hamshaw vil næppe kunne slå Jobi McAnuff af holdet, men vi er stadig under administration med 172 millioner på bundlinjen. Begrænset i indkøb og salg. Hvis en klub byder på en af vores spillere, er han væk uden vi kan stille noget op, jeg føler en vis afmagt med denne situation og selvom jeg ville ønske at jeg kunne ændre på det er der intet jeg kan gøre ved det. En ny sæson lurer forude og vi vil kæmpe på samme måde som denne sæson. Det er ens vilkår for alle uanset om man hedder Manchester United, Arsenal eller Wimbledon, der vil altid være en nedrykningsstreg i bunden af tabellen som kan sende en ned i 1. Division.
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Crazy Gang
« Svar #20: 02 Feb 2014, 12:43 »

Så trillede de ind, pengene for oprykningen. 140 millioner, ikke nok til at fjerne vores enorme underskud, men nok til at gøre skyggen knap så mærkbar i dagligdagen og med en løn budget der stadig ligner et bundhold i 1. Division er det muligt vi snart kan få gjort bugt med underskuddet en gang for alle. Jeg blev kåret til nummer 2 i årets manager i 1. Division efter Neil Warnock fra Sheffield, imens vi ikke fik nogen spillere på årets hold. 2 gange er Bertrand Cozic blevet kåret til månedens spiller, begge gange har været hvor han trådte til istedet for en skadet McAnuff, så jeg har tænkt lidt over om jeg virkelig skulle give Christensen pladsen på midten eftersom han også prøvede at blive kåret til månedens unge spiller en enkelt gang hvor han trådte ind istedet for Cozic. Men McAnuff er også genial på højrekanten så overvejelserne har været mange, deriblandt også en 3-5-2 med plads til både Cozic, Christensen og McAnuff. Men det er for stor en risiko i forhold til det mere sårbare forsvar. Det var dog en overraskelse for mig at hverken Bosnich eller Dikoumeh blev årets spiller af vores fans, men derimod Christensen omend den flotte finale har de 2 andre spillet fast og haft utrolig højt niveau. Men det er en fremtidens spiller som kan blive meget vigtig for os i den forestående sæson.

I optakten gik det dog op for mig at vores 3 nye spillere alle blev annulleret da der skulle ligges en lille sum penge for spillere under 24 når de skifter på fri transfer indbyrdes imellem engelske klubber. Det gjorde ondt, men vi fortsætter og håber at finde nogle andre der kan give lidt mere bredde og kvalitet i truppen før det hele går løs. Mark Lynch blev dog alligevel hentet kort efter da han blev frigivet fra sin kontrakt med Manchester United.

Europa Mesterskaberne blev spillet og jeg fulgte ivrigt med fra tilskuerpladserne. Både Danmark og England var iblandt holdene, ingen af mine spillere var udtaget, hvilket dog også ville have været en større overraskelse hvis de var blevet ringet op. England gik sikkert videre efter sejr over Schweiz og Letland samt en uafgjort imod Frankrig. Kvartfinalen blev dog endestation da Grækenland vandt 1-0. Danmark gik ud i puljespillet med kun 2 point i en stærk pulje med Italien, Tyskland og Tjekkiet. Den ene semifinale blev en tæt affære imellem Frankrig og Portugal som Frankrig vandt i den forlængede spilletid 3-2. Den anden semifinale imellem Grækenland og Italien blev vundet af Grækenland og igen i den forlængede spilletid, med 1-0. En finale imellem Frankrig og Grækenland, gav os en kedelig kamp dog med den rette vinder efter Frankrig havde domineret kampen ud. 1-0 blev resultatet som gør at Frankrig nu kan kalde sig for Europamestre.
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Crazy Gang
« Svar #21: 02 Feb 2014, 19:11 »

Så startede Premier League. Og sikke dog en start, fik et flash back til starten på sidste sæson med samme resultat på 1 point efter 5 kampe. Desuden er det uden at møde nogen af topholdene, hvilket er lidt bekymrende omend jeg vidste det ville blive mega svært. Odds 2000-1 gav mig jo også en idé om at vi er kommet i en liga hvor vi ikke har holdet til at kunne begå os. Samlet 22 mål er gået ind i 5 kampe, hvilket også giver et vink med en vognstang om hvor det største problem er, men jeg har ingen muligheder eller midler til at gøre noget ved det og forsvaret må blive som det er. Det gjorde i særdeles ondt da vi tabte en føring på 3-0 i hjemmekampen imod Blackburn. Men vi kæmper videre og tror på vores spillere. Hvis ikke andet, så har de i hvert fald fortjent en sæson i Premier League som de skal nyde efter den vilde oprykning som de kæmpede en vis legemsdel ud af bukserne for at opnå.

  • Premier League - Fulham 6-1 Wimbledon FC
  • Premier League - Wimbledon FC 2-2 Everton
  • Premier League - Tottenham 6-2 Wimbledon FC
  • Premier League - Wimbledon FC 3-4 Blackburn
  • Premier League - Southampton 4-1 Wimbledon FC
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

Breezer
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: The Crazy Gang
« Svar #22: 03 Feb 2014, 17:29 »

Spændende læsning Smiley
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Crazy Gang
« Svar #23: 04 Feb 2014, 06:29 »

Spændende læsning.. ser frem til at se hvordan det kommer til at gå i PL Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Crazy Gang
« Svar #24: 06 Feb 2014, 23:21 »

Takker Smiley Begge to Wink Tager fat på opdateringer igen her i weekenden.
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010