home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 330 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Crazy Gang
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: The Crazy Gang  (Læst 13454 gange)
Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
The Crazy Gang
« : 31 Jan 2014, 23:49 »

Forord


"Wimbledon FC. Min eneste virkelig hjerteklub. Er kommet frem til, efter flere forsøg på at skrive en ny blog at jeg kun kan skrive om denne klub, selvom klubben er utrolig begrænset med muligheder da den er tæt på fallit i CM 03/04.

Desværre er Wimbledon FC i virkeligheden ikke længere eksisterende, omend FA påstår klubben stadig eksisterer i form af Milton Keynes Dons, hvorimod fansene påstår det er AFC Wimbledon, som er efterfølgeren. Dog er ingen af klubberne tæt på at være i samme ånd som den tidligere klub som døde i 2003, hvilket er præcis det samme tidspunkt jeg giver et forsøg på klubben. Klubben var rykket ud af Premier League, under styringen af Egil Drillo og investorerne fra Norge som var håbløse. De prøvede at flytte klubben lige fra starten og havde faktisk dengang flere andre lande i overvejelserne også. Deriblandt Norge, Skotland og Danmark....

Vil lige give et indblik i klubben som jeg forelskede mig i. Jeg er selv en spillertype ala Vinny Jones eller Ben Thatcher, som har huseret i klubben. Derudover bør nævnes Efan Ekoku, John Fashanu, Dennis Wise, Dave Beasant, Neil Sullivan, Robbie Earle, Øjvind Leonhardsen og Marcus Gayle. Jeg var vild med kulturen og indstillingen. Det var god gammel engelsk fight som holdte Wimbledon kørende og oppe i Premier League i mange år på trods af at spillermaterialet ikke var prangende. Specielle ritualer og traditioner hørte til klubben. Sam Hammam, som dengang var formand gav på et tidspunkt en bonus til alle spillere som ville klippe sig skaldede, for at være mere frygtindgydende. Hvilket medførte over halvdelen af holdet var uden hår på ægget... Hvis en spiller var i dårlig form, blev han "belønnet" ved at komme med på Sam Hammam's libanesiske restaurant for at spise med på hans livret, Fåreøjne. Inden hver eneste kamp var det heavy metal i omklædningsrummet for at sætte spillerne op. Jeg mindes dog en pudsig episode som faktisk medførte de havde en kamp uden heavy metal. Vinny Jones havde slået ud efter og jagtet Darren Anderton i en kamp mod Spurs. Da han blev præsenteret det røde kort, endte hans temperament med at deres ghettoblaster blev totalsmadret da han kom ned i omklædningsrummet.. .

Jeg vil ikke sætte den store fokus på det grafiske eller det skrevne, da dette bare er god tidsfordriv og underholdning for mig samt for eventuelle læsere, hvis der skulle dukke en eller to op.

Det spændende i denne ændring på tidens gang, er om hvad der også vil ske med de andre klubber. Vil 3. Divisions klubben Swansea være at finde i Premier League når vi når frem til 2012? Vil Arsenal gå igennem sæsonen 2003-2004 ubesejret igen? Vil 17 årige talent fra Everton Wayne Rooney skifte til Manchester United? Vil Manchester Uniteds nye unge lovende portugiser Cristiano Ronaldo overhovedet kunne klare sig i Premier League? Vil Jose Mourinho og Porto vinde Champions League igen? Vil Wimbledons rejse fra støvet?"
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Crazy Gang
« Svar #1: 31 Jan 2014, 23:50 »

Haps
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Crazy Gang
« Svar #2: 01 Feb 2014, 00:26 »

Wimbledon FC - The Crazy Gang


Opstart:
Ankommet til Wimbledon FC, en ramt klub. Selvtilliden er nedadgående. Stoltheden over at spille i klubben er svær at få øje på, i en klub som vandt FA Cuppen i 1988. Populær for at være en klub hvor spillerne brændte og levede for klubben førhen, f.eks. mindes man at de brændte John Hartson's habit af imens han skrev under på kontrakt med klubben da han blev det dyreste indkøb nogensinde for klubben, for at minde ham på at han ikke skulle tro at han var noget specielt. Nu er klubben at finde i bunden af 1. Division og en økonomisk ruin er klubben også blevet på grund af dårlig købmandskab af de 2 nordmænd Kjell Inge Røkke og Bjørn Rune Gjelsten som købte klubben i 1999. 175 millioner minus på kontoen. Ved ikke hvad der venter forude, men må spille mine kort bedst muligt og håbe på at det vender en dag.

Truppen har et par fornuftige spillere, deriblandt Nigel Reo-Coker, Lionel Morgen og Mikele Leigertwood. Jeg håber dog på at finde nogle gratis spillere. Regner dog med at der bliver sat nogle restriktioner ind snart fra spillerforbundet, men må se hvad der sker. Der er dog nok ingen tvivl om at jeg bliver tvunget af forbundet snart til at acceptere samtlige bud på mine profiler, hvilket kommer til at gøre ondt på resultaterne.



Wimbledon FC ansætter Michael Rüsz Petersen

Guardian fangede Michael til et par kommentarer om hans fortid og fremtid.

Guardian:
Hej Michael, velkommen til Wimbledon. Hvad har du af forventninger til dit ophold?

Michael:
Hej, jeg håber at kunne indfri de mange forventninger som både ledelsen, fansene og ikke mindst mig selv har til samarbejdet.

Guardian:
Hvad er dit mål med holdet?

Michael:
I første omgang skal vi have en sæson, hvor bekymring om nedrykning til 2. division ikke skal være et tema i klubben og på længere sigt skal vi kigge opad igen imod Premier League.

Guardian:
Uden at fornærme dig, vil vi mene du ikke har det store ekspertise i at træne et hold på dette niveau. Mange fans vil unægtelig undre sig over at det lige blev dig som blev den nye træner. Gør det dig bekymret?

Michael:
Jeg har fuldt forståelse for at de betvivler mine evner på baggrund af min begrænsede erfaring i trænerfaget samt niveauet det er hentet fra. Jeg nærer dog ingen tvivl om at jeg er i stand til at kunne udføre den opgave jeg er ansat til fuldt ud tilfredsstillende. Jeg vil dog gerne pointere at folk som stiller spørgsmål ved min person gerne må gøre det til mit ansigt og ærligt. Folk har lov til at sige hvad de mener. Jeg vil dog gerne fordømme dem som snakker bag min ryg, de er intet andet end ødelæggende for det projekt som ledelsen har ansat mig til at udføre. Hvis ledelsen vurdere jeg ikke har hvad der skal til, er jeg sikker på at de nok skal tage affære. 

Guardian:
Vi har fra kilder hørt at du i din tid som fodboldspiller har fået 13 røde kort og over 80 gule kort. Er du meget temperamentsfuld?

Michael:
Ja, jeg er meget temperamentsfuld men det er ikke noget som jeg ser som noget negativt. Det er mit drive at jeg vil vinde altid og det ser jeg kun som et plus. Jeg er kompromisløs på en fodboldbane og kan gå hårdt til den, det er noget jeg også har tænkt mig at gøre som træner men kun i en hensigtsmæssig måde. Jeg har engang hevet en spiller omkuld i håret, men det var kun fordi jeg var bagerste mand og ikke kunne nå at indhente ham inden han ville afslutte. Situationen hed 1-0 føring og 5 minutter tilbage af kampen samt det var en kamp om oprykning, desuden var det uden for feltet og jeg trak mærkeligt nok kun et gult kort. På samme måde vil jeg agere som træner, ingen slinger i valsen og kun hvis det er nødvendigt og som sagt hensigtsmæssigt.

Guardian:
Hvordan er din fodbold filosofi? Hvad slags fodbold kan vi forvente at se Wimbledon spille fremover?

Michael:
Jeg er en tilhænger af såvel direkte og styrende spil, dog med mange spændende nuancer. Vil ikke komme for meget ind på det, men kan da godt lige nævne at det er ikke defensivt eller kontra fodbold i kommer til at se os spille.

Guardian:

Mange tak for din tid Michael og held & lykke med dit ophold her. Nogen kommentarer på falderebet?

Michael:

Selv tak, jeg har kun en opfordring til folk om at komme på stadion i den kommende sæson. Det kan blive en god oplevelse.



Direktør Charles Koppel lignede en mand som var klar til at få en kanonkugle i maven til præsentationen af den nye manager og han har allerede hørt meget brok for hans overraskende ansættelse af den uerfarne Michael Rüsz Petersen. Guardian fik en lille snak med ham:

Guardian:
Det var et overraskende valg af ny træner. Havde i store overvejelser bag den beslutning?

Koppel:
Selvfølgelig, det var et valg sat ud fra en ny målsætning og en langsigtet plan.

Guardian:
Der er ikke de store forventninger til jer i denne sæson på grund af den økonomiske situation i har for tiden. Hvad kan Michael Rüsz Petersen gøre fra og til i klubben i forhold til de tidligere erfarne managers?

Koppel:

Michael har nogle helt andre forcer, vi har aldrig før haft så mange samtaler med et træneremne som vi har haft med Michael. Til at starte med var han slet ikke et emne, men vi blev gjort opmærksom på ham og fandt ud af hvor stor en kapacitet han kan blive for klubben. Hans indsigt og hans engagement kan lokke flere spillere til end et stort navn kan gøre. Hvorvidt det er nødvendigt at hente nye spillere er fuldt ud op til Michael.

Guardian:
Er han blevet lovet nogle penge til det formål?

Koppel:
Nej, ikke som landet ligger lige nu. Men vi har fuld tillid til at han kan holde os i 1. Division. Michael er her for at udføre et job som han vil gøre på professionel vis.

Guardian:
Mange fans vil betvivle Michael’s erfaring som træner og jeres valg af ham som den nye styrmand bag holdet. Frygter du tilhængerne kan have svært ved at acceptere det valg?

Koppel:
Jeg er overbevist om at tilhængerne har fuld forståelse for vores nuværende situation samt respekt for vores valg og bakker op om Wimbledon, Michael og ledelsen.

Guardian:
Tak for interviewet, vi ønsker jer en god sæson.

Koppel:

Jo tak, ses på stadion.
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Crazy Gang
« Svar #3: 01 Feb 2014, 00:58 »

Tankerne kører i hovedet på mig, jeg drejer bilen ned af gaden og kører sydpå til trænings-anlægget. Koncentrationen om kørslen er da på sin plads, men igår skete der så meget at jeg ikke kan rumme det hele i hovedet. Fik dette drømmejob, dog kun i den nuværende situation, ellers var jeg aldrig blevet ansat i Wimbledon. Den underskrevne kontrakt med "The Dons" er dog ikke til at fatte, jeg troede ikke seriøst på, at jeg havde en chance for at blive manden klubben ville ansætte til positionen. Ikke desto mindre sidder jeg nu i min bil på vej sydpå for at mødes med en journalist fra Guardian.
Det virker så underligt og ubeskriveligt bizart, ved ikke om jeg kan overskue det hele. Hvorfor mig? Jeg var jo ikke overhovedet i planer om at søge på jobbet da jeg mødte Charles Koppel igennem min ven Paul, hans far som har været talentspejder for klubben da de stadig havde hjemme på Selhurst Park og var at finde i Premier League endnu. Paul's far havde Charles Koppel på besøg og det ene med det andet da vi sad og snakkede om fodbold. Koppel havde inviteret mig med ind til en kamp og vi snakkede fortsat om fodbold. Da jeg så skulle til at gå hjem inviterede han mig ned til en samtale med ham og de 2 norske ejere.
Alle de utallige samtaler vi fik herefter og pludselig kom de så med bomben som jeg svagt havde troet og drømt om. En fod indenfor fodboldens verden.
En frygt for at falde igennem er da tilstede, men har bestemt mig for at køre det ud og efter min bedste evne. Jeg stiller spørgsmål ved alting. Er jeg af den rette støbning, er jeg sikker på min taktiske indstilling er god nok og hvordan kan jeg lokke nye spillere til uden et navn eller for den sags skyld med klubbens nuværende ry samt økonomiske formåen?
Jeg har bestemt mig for at sætte en facade på, uden tvivl at jeg vil køre den samme stil som på fodboldbanen med autoritet og viljestærk. Jeg er dog bag ved facaden en anden, en person med dybe tanker og knap så hård som den nød jeg bruger som min facade. Jeg er dog ingen Michael Laudrup, så jeg er nød til at prøve på anden vis.
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Crazy Gang
« Svar #4: 01 Feb 2014, 01:20 »

Efter at have gennemgået truppen, følte jeg mig virkelig overbevist om at jeg ikke kunne føre klubben opad i rækken uden at hente forstærkninger og Koppel var ligesom han var fra starten af indforstået med at dette kunne blive en nødvendighed.
Jeg skulle fremlægge en plan for Koppel og vi gennemgik den allerede inden jeg blev ansat således vi kunne få sat tingene i værk på forhånd. Det økonomiske fundament var på plads da samtlige handler var kontraktfrie spillere og jeg fik god opbakning til at føre dem i værk.

Jeg havde fremlagt en såkaldt behovliste hvor jeg syntes behovet var størst og hvor det var knap så stort. Derudover fremlagde jeg en liste med konkrete navne som enten kunne være interessante eller skulle kigges nærmere på til de forskellige positioner, som var på behovlisten. Jeg havde fulgt mandskabet i et stykke tid og vurderet bredden til at være utilstrækkelig.

  • Søren Christensen - Dansk kontraktløs midtbanespiller - 17 år.
  • Mark Bosnich - Australsk kontraktløs målmand - 31 år.
  • Jorge Vargas - Chiliensk kontraktløs forsvarer - 27 år.
  • Stojan Ignatov - Makedonsk kontraktløs fløj - 23 år.
  • Nicolaj Dikoumeh - Camerounsk kontraktløs angriber - 29 år.
  • Emeka - Nigeriansk kontraktløs forsvarer - 25 år.
  • Nicolas Alnoudji - Camerounsk kontraktløs midtbanespiller - 23 år.
  • Noah Hickey - New Zealandsk kontraktløs angriber - 25 år.
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Crazy Gang
« Svar #5: 01 Feb 2014, 21:33 »

Tiden er gået så hurtigt her i starten af min tid som træner hos The Dons, her sidder jeg alene tilbage i omklædningsrummet og kan opsummere op på opstarten som nu er overstået. Den første liga kamp venter forude og jeg gruer for morgendagen.
Jeg har været så glad for velkomsten i Wimbledon, selvom jeg har oplevet lidt negativt i form af formsvage spillere med dårlig selvtillid og nedtrykte fans.
Jeg nærer stadig tvivl i mig selv om jeg nu også er god nok til et job som kræver så dybdegående fodbold viden. Enkelte træner kurser, fodboldsskole trænerjobs og de få træner job som jeg har virker bare for mig ubeskriveligt små i forhold til dette. Den dårlige selvtillid i forhold til opgaven som jeg er igang med kan ikke undgå at smitte af på spillerne. Jeg ved dog at jeg nok skal få gjort bugt med de tanker uanset hvordan resultaterne bliver.

6 spillere blev hentet på aftaler efter deres kontraktudløb, de ankommer alle i vinterpausen.

  • Driss El Asmar - Marokkansk målmand fra Malmö FF - 27 år.
  • Þórarinn Brynjar Kristjánsson - Islandsk angriber fra Keflavik - 22 år.
  • Bertrand Cozic - Fransk fløj fra Cheltenham - 25 år.
  • Assane N'Diaye - Nigeriansk forsvarer fra Shakhtar Donetsk - 29 år.
  • Martin Rivas - Uruguayansk forsvarer fra Deportivo Maldonado - 26 år.
  • Omar Johansson - Islandsk målmand fra Keflavik - 22 år.
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Crazy Gang
« Svar #6: 01 Feb 2014, 22:00 »

Puha! Sæsonen før denne var Wimbledon endt på en 10. plads i 1. Division, at jeg i denne sæson nu står med et ringere mandskab og dårligere betingelser bør dog ikke klandres for så ringe en sæson start. 5 kampe og 1 point. Derudover skal det siges at vi først fik det ene point i hus da uret havde rundet 93 på hjemmebane imod Gillingham. Det eneste positive at sige om sæson starten er at vi gik videre i Liga Cuppen imod Brentford.

Jeg står med et hold som ikke kæmper indædt for sagen, uden tro på tingene og alt for få kvalitets spillere til et 1. Divisions mandskab efter udsalg af de bærende kræfter igennem de seneste sæsoner. Det tager sin tid at få de nye spillere til at etablere sig og jeg skulle bruge nogen som kunne løfte lidt her og nu, hvilket ikke er til at opfinde med det enorme minus på kontoen. Et minus, som ligger en sort sky over hele klubben, især efter der efter en uge blev bekendtgjort at klubben var under administration og samtlige bud på mine spillere ville blive accepteret øjeblikkeligt.

  • 1. Division - Preston North End 2-1 Wimbledon FC
  • Liga Cup - Wimbledon FC 2-0 Brentford
  • 1. Division - Wimbledon FC 0-3 Derby County
  • 1. Division - Bradford 2-0 Wimbledon FC
  • 1. Division - Wimbledon FC 1-1 Gillingham
  • 1. Division - Coventry 2-1 Wimbledon FC
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Crazy Gang
« Svar #7: 01 Feb 2014, 22:16 »

Anden runde i Liga Cuppen blev endestationen efter at have tabt til 2. Divisions holdet Plymouth, som ovenikøbet er at finde i den tunge ende af i hvert fald i øjeblikket. At det dog så var i form af 3 mål i anden halvleg af den forlængede spilletid, de hev sejren hjem er en bagatel. Men dog kan jeg ånde lidt mere lettet op, efter at have høstet 7 point ind i 4 kampe og det selvom modstanderne har været af de lidt mere stærke hold i form af Ipswich, Wigan, WBA og Stoke.

At min anfører og en af mine 3 største stjerner har forladt mig er dog decideret deprimerende. Gillingham kom og bød sølle 3,25 millioner på min styrmand Nigel Reo-Coker, og selvom beløbet er en hån imod ham, mig og klubben er det tvunget accepteret. Væk er han, ind med Alex Tapp. Tilbage står jeg stadig med et par profiler som tidligere nævnt Morgan og Leigertwood, men nu nærmest også forsvareren Darren Holloway som med 26 år binder et mere uerfaren forsvar sammen med sin rutine. Håber jeg slipper igennem den næste stykke tid uden at miste flere nævneværdige spillere. Er bange for at dette får mere effekt i troen på egne evner for spillerne og på håbet om at overleve i rækken for klubben.

  • 1. Division - Wimbledon FC 2-0 WBA
  • 1. Division - Wimbledon FC 3-0 Wigan
  • Liga Cup - Plymouth 4-1 Wimbledon FC
  • 1. Division - Ipswich 1-1 Wimbledon FC
  • 1. Division - Stoke 1-0 Wimbledon FC
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Crazy Gang
« Svar #8: 01 Feb 2014, 22:34 »

Det bliver en lang sæson, 4 kampe mere overstået uden succes. Den sidste af de 4 var et smertefuldt 4-0 nederlag til Crewe og deres legendariske manager Dario Gradi. Da jeg trykkede hans hånd efter kampen, kunne jeg se hans medfølelse i øjnene på ham som kiggede varmt på mig med et smil som han prøvede at skjule. Smil fordi han havde stærkt brug for pointene som hans hold fik, medfølelsen og det skjulte smil for den svære situation som jeg stod i. Kun en kujon sparker til en hund som ligger ned. Vi ligger seriøst ned. Stojan Ignatov havde tilkæmpet sig et par kampe på fløjen, men nu var han ude for de næste 9 måneder efter en korsbånd skade. Samtidig var der tvunget endnu et salg igennem, denne gang Darren Holloway. Jeg tør ikke engang sige at nogle af mine spillere er bærende, talentfulde, vigtige eller overhovedet nogenlunde, for så kommer der bare en anden klub og napper dem. Sølle 1,3 millioner pynter virkelig enormt på vores minus for bundlinjen, som nu alligevel er steget til 180 millioner. Jeg ser frem til vinterpausen, hvor der kommer nogle forstærkninger.

  • 1. Division - Wimbledon FC 0-0 Reading
  • 1. Division - Nottingham Forest 1-0 Wimbledon FC
  • 1. Division - Wimbledon FC 2-1 Rotherham
  • 1. Division - Crewe 4-0 Wimbledon FC

Stillingen 1. Division
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Crazy Gang
« Svar #9: 01 Feb 2014, 22:58 »

Vi hiver et par vigtige sejre ind i ny og næ, det varmer og især her op til vinteren som nærmer sig hastigt i sæsonen samtidig med at truppen igen har måttet afkald på en af de mere bærende kræfter i form af talentet Lionel Morgan, som har forladt klubben til fordel for Cardiff. 11 millioner ind og ud forsvandt en venstre fløj som efterlader et stort hul i opstillingen eftersom hans mest oplagte afløser på pladsen Stojan Ignatov er ude med skade. Vi finder en spiller på reserveholdet og kæmper videre i jagten på de point som kan holde os over nedrykningsstregen. Mine tanker kredser lidt om min ansættelse handlede mest om en nem syndebuk, hvilket gjorde mig oplagt omend man så jo altid kan klandre manden som ansatte mig bagefter. Men jeg vil vise dem noget andet, krydser mine fingre for en flink oligark får lyst til at slå kløerne i klubben, for at redde økonomien og ikke mindst spillertruppen som bliver mere og mere bombarderet. Paul Heald melder sit karrierestop efter sæsonen næsten samtidig med Dean Holdsworth. Begge er dog over deres storhedstid og tabet er til at mærke på. Holdsworth har samtidig en af de 10 højest lønninger i klubben og med kontraktudløb til vinterpausen vil det kunne give plads til 4 af de nye i løn budgettet.

  • 1. Division - Wimbledon FC 5-4 Millwall
  • 1. Division - Wimbledon FC 0-1 Walsall
  • 1. Division - Wimbledon FC 4-1 Burnley
  • 1. Division - Sunderland 1-1 Wimbledon FC
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Crazy Gang
« Svar #10: 01 Feb 2014, 23:24 »

7 point over 4 kampe er fint og tilfredsstillende, især når man ligger i den tunge ende af rækken. Vi kan endda glæde os over at endelig få hevet en sejr hjem på udebane også da Norwich blev slået hele 8-4 i deres egen hule! Et rødt kort, skidt dag for Robert Green i Norwich målet, 2 hattick og aldeles offensivt spil var en del af grunden bag de mange mål i den kamp. Jobi McAnuff viser storspil på den højre fløj og løfter tabet af Morgan på den venstre fløj, imens Jermaine Darlington har trådt i karakter også nu efter Holloway's exit tidligere på sæsonen i forsvaret. Det giver tryghed og mere for mig at bygge på, både på træningsbanen og på taktik tavlen da jeg ikke er så afhængig nu af Peter Hawkins og Leigertwood i forsvaret med styrkningen af Darlington. Nye ansigter træder til i truppen og giver mig en bredde som jeg har savnet lige siden jeg skrev under med klubben. Et enkelt talent er blevet fundet af mine 2 talentspejdere, begge talentspejdere har dog nu bebudet at de stopper efter sæsonen. Det piner mit gamle Wimbledon hjerte at alle de gamle er væk, optræder for andre klubber, såsom tidligere klubkoryfæ Marcus Gayle som var med for Watford i 1-1 kampen samtidig med at AFC Wimbledon spiller deres første træningskamp for mere end 6.000 tilskuere. Det savner jeg her i klubben hvor jeg nu knap ser mere end 5.000 tilskuere til de vigtige 1. Divisions kampe.

  • 1. Division - West Ham 4-1 Wimbledon FC
  • 1. Division - Wimbledon FC 1-1 Watford
  • 1. Division - Norwich 4-8 Wimbledon FC
  • 1. Division - Wimbledon FC 4-0 Sheffield United
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Crazy Gang
« Svar #11: 01 Feb 2014, 23:42 »

Nytåret er over os, halvdelen af sæsonen er overstået og det er tid til at gøre lidt status samt tanker for det nye år. Den økonomiske situation er uændret, der er blevet ansat et par nye trænere og en assistant manager i form af Brian Laudrup. Men løn budgettet er stadig under det tilladte og hvis jeg støder på en god spiller som kan forstærke førsteholdet så slår jeg til. Talenter er svære at finde uden man skal ligge en større sum på bordet, hvilket er umuligt i mit tilfælde. Søren Christensen, Mikele Leigertwood, Jobi McAnuff og Advaldo er dog de største eksempler på at jeg vader i talenter. Fremtiden er med mig og spilletid skal det nok blive masser af til talenterne for truppen er tynd og især i øjeblikket hvor skaderne vælter ind over mig. Bertrand Cozic har fået en forrygende start i klubben og blev kåret til månedens spiller efter at have scoret 4 mål i 4 kampe. Jeg ser det hele som fint kørende i forhold til at holde stregen under mig, den er dog stadig tæt nok på til at man ikke skal og kan glemme den.

  • Advaldo - Brasilliansk kontraktløs angriber - 17 år
  • 1. Division - Crystal Palace 2-0 Wimbledon FC
  • 1. Division - Wimbledon FC 4-1 Cardiff

Stillingen 1. Division
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Crazy Gang
« Svar #12: 02 Feb 2014, 00:13 »

FA Cuppen's 3. runde bød os på et opgør imod Port Vale, nedrykningstruet 2. Divisionshold som ikke bød os på nogen modstand efter hurtigt at være blevet reduceret til 10 mand og vi kan nu se frem til at skulle op imod Wolverhampton fra Premier League. Det nye år starter forrygende, da vi også slår et tamt Gillingham hold med en skuffende Nigel Reo-Coker i deres egen hule. Efter en yderst imponerende sejr ude over Derby, som eller har lagt sig lunt i svinget til en oprykningsplads, befinder vi os på en 11. plads og kan altså for første gang i sæsonen betegne os selv for et midterhold med god afstand til nedrykningsstregen. Truppen sprudler lige nu af selvtillid, det har da også smittet sig af på mig og fansene. Troen på at den her sæson alligevel kan føre noget godt med sig til fremtiden er til at få øje på, selv på trods tabet af 3 bærende spillere og et underskud som stadig ligger omkring 180 millioner. Selvtillid gør også at man jagter heldet mere og heldet er da også med os i kampen imod Preston, hvor en 4-3 sejr måske ikke var helt fortjent. Mark Bosnich viser mere og mere sit værd for klubben med utrolige gode præstationer imellem stolperne for os. Imod nedrykningstruet Bradford kom vi dog ned på jorden igen efter et fortjent pointtab på hjemmebane.

  • FA Cup - Wimbledon FC 7-0 Port Vale
  • 1. Division - Gillingham 0-3 Wimbledon FC
  • 1. Division - Derby County 1-3 Wimbledon FC
  • 1. Division - Wimbledon FC 4-3 Preston North End
  • 1. Division - Wimbledon FC 1-1 Bradford
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Crazy Gang
« Svar #13: 02 Feb 2014, 10:09 »

Wolves sendte os som forventet ud af FA Cuppen efter 4-2, efter at have været kommet foran 2-0 hurtigt blev vi derefter spillet ud og kunne meget vel have tabt meget større. Uafgjort mod Stoke og Coventry var meget heldigt da begge hold styrede kampen uden vi fik et ben til jorden. Kampen imod Thomas Gaardsøe og WBA var crazy, men fik nok i sidste ende desværre den rette vinder da Lee Hughes scorede til 6-5 i overtiden. Hjemme mod Ipswich fik dog lidt vind i sejlene igen med 3 point og kan efterhånden sige at sidste sæsons 10. plads ikke er så usandsynlig som jeg troede den var efter vi havde spillet de første 5 kampe.

  • 1. Division - Wimbledon FC 2-2 Coventry
  • 1. Division - WBA 6-5 Wimbledon FC
  • 1. Division - Wimbledon FC 0-0 Stoke
  • 1. Division - Wimbledon FC 3-1 Ipswich
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Crazy Gang
« Svar #14: 02 Feb 2014, 10:22 »

Nedrykningsstregen har været der hele sæsonen, økonomien har lagt som en sort sky over vores hoveder og spillere har forladt os uden vi havde en chance for at kunne holde på dem. Nu lysner det mere og mere efterhånden. Kan ikke helt beskrive hvad der er sket for at det er vendt sådan, vinterens forstærkninger har dog haft sin betydning og jeg har uden tvivl haft en heldig hånd med flere af de nye spillere. Cozic har spillet imponerende samtidig med at Rivas har spillet solidt i forsvaret og N'Diaye har ryddet godt op foran forsvaret. Holdopstillingen har hele tiden bæret præg af truppens bredde, men nu har det bare været meget nemmere at sætte en mand ind uden at svække holdet.

  • 1. Division - Reading 0-5 Wimbledon FC
  • 1. Division - Wigan 5-4 Wimbledon FC
  • 1. Division - Wimbledon FC 2-1 Nottingham Forest
  • 1. Division - Rotherham 1-5 Wimbledon FC
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010