home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 489 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Kategori: FmF Mesterskabet
| | | |-+  Tilbage til fordums styrke
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Tilbage til fordums styrke  (Læst 100317 gange)
Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Tilbage til fordums styrke
« : 22 Jan 2014, 19:39 »

FmFreaks mesterskaberne i FM 14


Den anden challenge i FmF mesterskabet i FM 14 foregår i det danske kongerige. Den handler om, at du skal føre en  traditionsrig klub, der er kendt for at opfostre talenter tilbage til toppen af dansk fodbold med spillere af egen avl. Du vil få point efter, hvilket hold du spiller challengen med, og hvilke resultater du opnår. Vi har i crewet valgt fire danske klubber, som ikke spiller i Superligaen, som du kan vælge at gennemføre challengen med.

Den første klub du kan vælge at gennemføre challengen med, er de blå vikinger fra Lyngby. Lyngby Boldklub har igennem tiden opfostret mange store talenter. Hvis vi skruer tiden nogle år tilbage rendte stjerner som Henrik ”Store” Larsen, Klaus Berggreen og Morten Wieghorst rundt på træningsbanerne på Lundtoftevej 61. De senere år er talenter som Frederik Sørensen (Juventus/Bologna), Emil Larsen (OB), Andreas Bjelland (Twente), Christian Nørgaard (Brøndby) og Yussuf Poulsen (RB Leipzig) blevet solgt videre til storklubber i ind- og udland. Lyngby spiller nu i Nordic Bet ligaen på andet år, og det er din opgave at føre dem tilbage til fordums styrke, så der igen er noget at juble over i Kongens Lyngby.


En af Lyngby Boldklubs konkurrenter i Nordic Bet Ligaen er Vejle Boldklub. Vejle har igennem tiden haft spillere som Allan Simonsen, Tommy Troelsen, John Sivebæk og Thomas Gravesen, der alle har taget turen fra at spille ungdomsfodbold i Vejle til toppen af dansk eller udenlandsk fodbold. I de senere år kan de ikke prale af de store spillersalg, dog har de solgt talentet Oliver Thychosen videre til F.C Nordsjælland og tjent en lille skilling på det salg. Med en trup med masser af potentiale er der gode muligheder for, at de hurtigt kan vende tilbage til landets bedste række.



Østerbros skjulte perle B.93 er det tredje hold du kan vælge. Spillere som Per Krøldrup, Daniel Jensen og Dennis Rommedahl har alle startet deres karriere i B.93. De seneste år har de solgt spillere som Mathias ”Zanka” Jørgensen (PSV) og Baskhim Kadrii (OB) videre, men grundet klubbens nuværende status nede i 2. Division har de måtte slippe talenter som Jores Okore (Aston Villa) uden at få en krone. Med fantastisk talentrekruttering er der en god grobund for, at man kan have flere gode spillere af egen avl langt ude i fremtiden.

Den sidst valgbare klub er Valbyklubben Frem. Tidligere har spillere som Kim Vilfort, Per Wind og Søren Colding spillet ungdomsfodbold i Frem, og siden etableret sig i toppen af dansk fodbold. Frem gik senest konkurs i 2010, men de har stadigvæk haft stjerner som Nicki Bille på deres ungdomshold de seneste år. Ligesom B.93 har Frem også en rigtig god talentrekruttering, så der skal nok dukke nogle nye stjerne op i løbet af årene.



Regler ved denne challenge:
Du har fem sæsoner med Lyngby og Vejle til at fuldføre challengen. Hvis du vælger B.93 eller Frem har du otte sæsoner. Efter to færdigspillede sæsoner skal der være minimum fem spillere af egen avl i hver sæson, hvis du er Lyngby eller Vejle. Hvis du vælger B.93 eller Frem skal der være minimum fem spillere af egen avl efter tre sæsoner i hver sæson. De fem spillere af egen avl, skal alle have spillet seks betydende kampe fra start per sæson, efter reglen træder i kraft. For at forhindre snyd må du maksimalt gemme tolv gange per sæson (husk at slå autosave fra). Du må selvfølgelig ikke ændre i editoren.

Måden du får point på til den samlede stilling:
Lyngby Boldklub/Vejle Boldklub | Ryk op i Superligaen - 3 point | Vind pokalturneringen - 2 point pr. gang | End i top 3 i Superligaen (gælder kun de første tre sæsoner) – 3 point | Vind Superligaen – 10 point | 3 spillere af egen avl på det danske A-landshold – 3 point
B.93/Frem | Ryk op i Superligaen – 6 point | Vind pokalturneringen – 3 point pr. gang | End i top 3 i Superligaen (gælder kun de første fire sæsoner) – 5 point | Vind Superligaen – 20 point | 3 spillere af egen avl på det danske A-landshold – 3 point

Challengen slutter d. 10 juni.
« Seneste Redigering: 10 Jun 2014, 12:12 af Magn » Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tilbage til fordums styrke
« Svar #1: 22 Jan 2014, 20:42 »

Skal helt sikkert prøve det her med B93 når jeg bliver færdig med at teste 3 mands forsvar i Italien!
Logged


BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Tilbage til fordums styrke
« Svar #2: 23 Jan 2014, 00:31 »

Lyder spændende, dog ærgeligt den kun strækker sig over 5 sæsoner med lyngby/Vejle.. hvis man antager første sæson gir et godt talent (140+ PA) så vil man jo dårligt nå at se dem komme op på top niveau, før det er forbi..

noget andet er, vil det være godkendt at bruge FMC til det?

edit: kan se på forsiden det er forbudt med FMC.. men stadigvæk, samme bekymring, hvis man vil have fordoms styrke, så virker det lidt som noget der skulle gøres over flere sæsoner, eventuelt endda som netspil, således alle 4 hold bliver spillet ud mod hinanden med tiden, selvom de jo er store hold for hver deres tid..

tror jeg vil tage inspiration herfra, til et hyggespil i stedet for.. og så måske engang i februar prøve det af, indtil videre bliver det kun på hyggeplan hvert fald.
« Seneste Redigering: 23 Jan 2014, 01:03 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tilbage til fordums styrke
« Svar #3: 23 Jan 2014, 15:14 »

Skal der postes billeder eller skal man oploade savet når man bliver færdig? Smiley
Logged


Frentzi
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tilbage til fordums styrke
« Svar #4: 23 Jan 2014, 17:38 »

Når der skrives 5 spillere af egen avl i hver sæson hvad menes der så? at man skal have 5 egen avl spillere i 1. holdstruppen eller at 5 spillere af egen avl skal have spillet en divisions/ligakamp i indeværende sæson?
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tilbage til fordums styrke
« Svar #5: 23 Jan 2014, 22:01 »

Skal der postes billeder eller skal man oploade savet når man bliver færdig? Smiley

Som der står i de generelle regler, skal man uploade sit spil. På forsiden kan du finde en guide, til hvordan man uploader sit spil nemt og hurtigt.

Når der skrives 5 spillere af egen avl i hver sæson hvad menes der så? at man skal have 5 egen avl spillere i 1. holdstruppen eller at 5 spillere af egen avl skal have spillet en divisions/ligakamp i indeværende sæson?

Godt spørgsmål, som der ikke er blevet uddybet nok. Der er mindst fem spillere af egen avl, der skal have spillet seks betydende kampe fra start.
« Seneste Redigering: 23 Jan 2014, 22:04 af Magn » Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

rudz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tilbage til fordums styrke
« Svar #6: 26 Jan 2014, 06:20 »

Har allerede et spil med B.93, men har den sidste sæson, hvor jeg blev mester, ikke brugt mange af mine egne spillere.
Frem lyder som et bud på mit challenge spil så Smiley
Logged


Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tilbage til fordums styrke
« Svar #7: 11 Feb 2014, 15:42 »

Skal man indsende SS efter hver sæson, eller blot når man er færdig med challengen?
Logged

Arsenal <3

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tilbage til fordums styrke
« Svar #8: 11 Feb 2014, 15:48 »

Skal man indsende SS efter hver sæson, eller blot når man er færdig med challengen?

Du skal uploade dit save, når du har spillet alle sæsoner.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tilbage til fordums styrke
« Svar #9: 11 Feb 2014, 15:48 »

Modtaget. Kunne godt være, at i ville se savegamet efter hver sæson med reglen om højest 12 saves pr. sæson.
Logged

Arsenal <3

Tyskeren
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Tilbage til fordums styrke
« Svar #10: 10 Mar 2014, 12:35 »

Har et par spörgsmaal:

1. Gik challengen ikke oprindeligt til näste söndag, den 16. marts? I dag staar der en dato i juni???
2. Hvis jeg i en af de förste 3 säsoner med Lyngby eller Vejle bliver mester, faar jeg saa baade point for at slutte i top 3 og for mesterskabet?
3. Hvis man bliver mester flere gange, faar man saa 10 point hver gang, eller kun 1 gang?
4. Maa man gaa paa ferie i spillet?
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tilbage til fordums styrke
« Svar #11: 11 Mar 2014, 18:07 »

Har et par spörgsmaal:

1. Gik challengen ikke oprindeligt til näste söndag, den 16. marts? I dag staar der en dato i juni???
2. Hvis jeg i en af de förste 3 säsoner med Lyngby eller Vejle bliver mester, faar jeg saa baade point for at slutte i top 3 og for mesterskabet?
3. Hvis man bliver mester flere gange, faar man saa 10 point hver gang, eller kun 1 gang?
4. Maa man gaa paa ferie i spillet?

1. Deadline var oprindeligt d. 16 marts, men vi har omstruktureret konkurrencen en lille smule, som du kan læse mere om på forsiden.
2. Så vil du både få point for top 3 og mesterskabet. En ekstraordinær præstation skal belønnes lidt mere.
3. Hvis du har valgt Lyngby eller Vejle, og du bliver mester flere gange inden for de fem sæsoner, får du point for hver gang du vinder mesterskabet. Der er dog ikke nogen bonus, hvis du vinder mesterskabet tidligere end i femte sæson.
4. Du må gerne gå på ferie i spillet, men du skal selvfølgelig ikke have en kæmpe ferieprocent, da det er dine managerevner vi skal se og ikke computerens.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Tyskeren
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Tilbage til fordums styrke
« Svar #12: 29 Maj 2014, 14:19 »

Hermed mine resultater med Lyngby.
Rykkede op i første sæson: 3 point
Sluttede som nummer 3 i Superligaen i 2. sæson: 3 point
Sluttede som nummer 1 i Superligaen i 3. sæson: 10 point for at vinde +3 point for at slutte i top 3 i løbet af de første 3 superligasæsoner = 13 point
Sluttede som nummer 1 i Superligaen i 4. sæson og vandt pokalen: 10 point for at vinde + 3 point for top 3 i løbet af de første 3 superligasæsoner + 2 point for pokalturneringen = 15 point
Sluttede som nummer 1 i Superligaen i 5. sæson og vandt pokalen: 10 point for mesterskaber +2 for pokalen: 12 point

Ialt: [move]46 point.[/move]

Nedenfor ses billeder af de forskellige triumfer, samt et billede af holdet med status på egen avl samt statistik for spillede kampe fra 3. sæson og frem.

Downloadet ligger på: http://gupl.dk/710842/

Tredjeplads i 2. sæson:


Mestre i 3. sæson:


Egen avl fra Rasmus Christiansen til Abdulla al-Kaabi i tredje sæson:


Og antal kampe spillet i tredje sæson:


Pokalsejr i 4. sæson:


Mestre i 4. sæson:


Egen avl i 4. sæson fra Rasmus Christiansen til Abdulla al-Kaabi:


Kampe spillet af spillerne i 4. sæson:


The Double i 5. sæson:


Egen avl i 5. sæson fra Rasmus Christiansen til Abdulla al-Kaabi:


Kampe spillet af spllierne i 5. sæson:

Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010