home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  1 Bruger, 240 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Skadestuen
| | |-+  Produktkode ikke accepteret
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Produktkode ikke accepteret  (Læst 911 gange)
Sebos
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Produktkode ikke accepteret
« : 10 Jan 2014, 10:57 »

Hej Alle Mand Smiley

Jeg sidder på filippinerne og har fået tilsendt FM14 fra Danmark. Men jeg kan ikke installere det fordi at den ikke vil acceptere det land jeg befinder mig i, og den gør det når jeg skal indtaste produktkoden ? Skuffet

Nogle der har en løsning på det ?

Syntes det er lidt for dårligt når nu spillet er gyldigt købt, at jeg så ikke har mulighed for så at spille det bare fordi jeg befinder mig i et andet land Smiley 

MVH

Sebos
Logged

Tom Køhlert - El Grande Legendos

Cristiano Doni
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Produktkode ikke accepteret
« Svar #1: 10 Jan 2014, 12:25 »

Hej Alle Mand Smiley

Jeg sidder på filippinerne og har fået tilsendt FM14 fra Danmark. Men jeg kan ikke installere det fordi at den ikke vil acceptere det land jeg befinder mig i, og den gør det når jeg skal indtaste produktkoden ? Skuffet

Nogle der har en løsning på det ?

Syntes det er lidt for dårligt når nu spillet er gyldigt købt, at jeg så ikke har mulighed for så at spille det bare fordi jeg befinder mig i et andet land Smiley 

MVH

Sebos
Football Manager har ikke licens til at sælge spillet i alle lande, hvorved der er lukket ned for at spille det. Dermed kan du heller ikke installere spillet i et land som Fillippinerne. Du skal til et land, hvor spillet sælges for at installere det. Herefter kan man selvfølgelig gå offline, når man skal spille det, så kan steam ikke tjekke, hvor du befinder dig.
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Produktkode ikke accepteret
« Svar #2: 10 Jan 2014, 12:54 »

Det er måske en mulighed at få fat i et program der kan oprette dig en proxy-ip i et europæisk land? Har selv brugt det til bl.a. at se nye South Park afsnit som kun var tilgængelige i USA.

Men det kan godt være du skal betale for det, for de gratis programmer jeg fandt var ret elendige og virkede vist kun på browseren Smiley
Logged

Sebos
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Produktkode ikke accepteret
« Svar #3: 10 Jan 2014, 13:42 »

Men en af mine kammerater hernede har købt spillet online, via steam, og det kører fint ? Smiley

Ja okay kan være en løsning Smiley Kan du linke til en side evt. ? Smiley

Logged

Tom Køhlert - El Grande Legendos

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Produktkode ikke accepteret
« Svar #4: 10 Jan 2014, 13:51 »

google.dk Wink som sagt var det jeg brugte ret elendigt og jeg tror ikke det kan hjælpe dig, da det var meget begrænset. Smiley

men har for mange år siden brugt noget der hed hotspot shield , giv det et forsøg
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010