home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 242 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FC Fredericia
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: FC Fredericia  (Læst 3153 gange)
Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
FC Fredericia
« : 05 Jan 2014, 23:09 »


Info

FC Fredericia er en professionel dansk klub der blev grundlagt i 1991, de spiller for tiden i 1. Division. Klubben fik en stabil midterplacering i sidste sæson.
Klubben spiller sine hjemmekampe på Monjasa Park, de har et ret basalt træningsanlæg samt ungdomfaciliteter. FC Fredericias reservehold spiller sine kampe på KFUM Park.
Selvom FC Fredericia lider under en toogtyve-årig trofæ-fattig periode har klubben stadig en historie, de kan være stolte af. Klubben sluttede på tredjepladsen i 1. Division i  2003 og 2010.

Taktisk






Rent taktisk stiller jeg op i en flad 4-4-2, som ses på billedet, med disse hold instruktioner.

Chikaner modstander
Lavere tempo
Hold boldbesiddelse
Kortere afleveringer
Aflever i dybden
Spil op fra forsvar
Løb mod forsvar
Søg overlap
Spil smallere
Fald tilbage
Bliv på fødderne
Vær mere udfoldende

Organisation: Stramt
Er valgt for at det er forsvaret der forsvar og de offensive spiller der angriber, samt holdet forventes at spille præcis og kontrolleret fodbold.

Mentalitet: Kontra
Den forsøger at holde spillerne bag bolden når vi forsvar, men tillader de hurtige spiller at komme frem på den sidste tredjedel af banen når vi har bolden.






Indkøb

Grundet en meget tynd førsteholds trup har jeg valgt at lave nogen indkøb, men på grund af et meget småt transferbudget på omkring de 100K, og et lønbudget på 600K DKK. er der kun blevet hentet spiller på enten en fri transfer eller på en leje kontrakt.

Ind:
Ronnie Bendtsen (fri)
Mikkel Jespersen (fri)
Carsten Busch (fri)
Kasper Lynggaard (fri)
Jordy Croux (leje)
Kevin Hansen (leje)
Fredrik Gulbrandsen (leje)
Viljar Nordberg (leje)
Jannes Vansteenkiste (leje)

Ud:
Thomas Mikkelsen (leje)
Marco Hansen (leje)
Mads Thomasen (fri)
« Seneste Redigering: 05 Jan 2014, 23:12 af Fynbo » Logged

Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Fredericia
« Svar #1: 11 Jan 2014, 15:48 »

Hvor mange spiller egentlig med FC Fredericia? for jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om hvordan I håndtere økonomien. Jeg er selv fra Fredericia, så jeg starter hvert år et spil med FC, men jeg ender altid med at gå død fordi pengene bare fosser ud af klubkassen. I den virkelige verden lyder der ikke til at Fredericia har problemer med at få budgettet til at hænge sammen, men i FM kan jeg ikke finde de indtægter der skal til.
Er der nogle som har nogle tips til hvordan man kan få de ekstra indtægter? jeg ser ikke spillersalg som nogen mulighed, da det er begrænset med interesse for spillerne, og dem som jeg gerne så forlade klubben, på grund af status kontra løn, kan jeg kun ophæve, og det koster rigtig mange penge i forhold til størrelsen af budgettet.
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Fredericia
« Svar #2: 11 Jan 2014, 15:53 »

Har spillet 2 gange i DK, i FM14 og begge gange er de blevet overtaget af walisiske forretningsmænd Shockeret kunne være du skulle fucke økonomien op med vilje og satse på at blive overtaget Peace
Logged

Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Fredericia
« Svar #3: 11 Jan 2014, 16:01 »

Har spillet 2 gange i DK, i FM14 og begge gange er de blevet overtaget af walisiske forretningsmænd Shockeret kunne være du skulle fucke økonomien op med vilje og satse på at blive overtaget Peace

Det lyder voldsomt interessant. Hvor langt henne var det?
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Fredericia
« Svar #4: 11 Jan 2014, 16:07 »

Lagde mærke til det omkring januar 2015 i mit nuværende spil - altså en 1½ sæson inde Smiley
Logged

Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Fredericia
« Svar #5: 11 Jan 2014, 16:15 »

Lagde mærke til det omkring januar 2015 i mit nuværende spil - altså en 1½ sæson inde Smiley

Okay, jeg kan se at når jeg styre et andet hold, så henter FC Fredericia en helvedes masse spillere ind på fri transfer til en alt for stor løn, uden at det ligner det berøre dem, er der forskel på klubben hvis den er computerstyret i forhold til hvis man selv styre den?
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Fredericia
« Svar #6: 11 Jan 2014, 16:47 »

Aner det ikke, men kan ikke se hvorfor de skulle have bedre forudsætninger når man ikk spiller med dem
Logged

Yellow Blue Army
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Fredericia
« Svar #7: 24 Jan 2014, 07:33 »

Er 2017 og er igang med min tredje sæson i Superligaen.
Det har været rigtig svært rent økonomisk, men jeg har klaret mig med billige spillere, og unge spillere..
De unge spillere har jeg nu solgt videre og har tjent lidt penge der gør jeg nu endelig i 2017 kan tilbyde kontrakter til over de 50.000 kr om måneden, kan nu tilbyde omkring 150.000, så jeg har stadig mine begrænsninger...

Men økonomien er skod, så der skal hentes FA og talenter der kan sælges videre..

Højeste placering i superligaen er en 10ende plads haha, håber på en top 8 i år.
Logged

Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Fredericia
« Svar #8: 19 Mar 2014, 14:17 »

Så er jeg nået vinterpausen med FC Fredericia, hvor det er gået lidt op og ned. Igennem den første halve sæson har jeg lagt lige under oprykningspladserne, men grundet en halvdårlig periode med et par nederlag er jeg nu på en 6. plads midt i tabellen, med kun 9 point mere end den første nedrykningsplads, så det er en virkelig tæt bundkamp.

Transfer
Jeg valgte at sælge Jesper Luth til en svensk klub for 100k så der kunne komme lidt flere penge i kassen, han ville ligeledes ikke have fået det store med spilletid.
Da der ikke var nogle venstrebacks i truppen var jeg nødsaget til at gå ud og hente to. Det blev to spillere på fri transfer, den ene Marc Maze med fortid i AC Horsens og den anden 19-årige Jacob Rasmussen fra FC Skanderborg, ligeledes med fortid i AC Horsens. Den tredje og sidste forstærkning blev en angriber fra Middelfart med navn Pelle Weber, som indtil videre er intern topscorer, så en god forstærkning.

Taktik
Jeg valgte at starte med en 4-4-2 diamant, hvor det blev det direkte spil, som er i fokus da spillerne ikke er gode nok til at holde på bolden, derfor har jeg også sluttet de fleste kampe med mindst boldbesiddelse. Her til sidst har jeg forsøgt mig med lidt andre taktikker da jeg rendte ind i den spillemæssige krise, men jeg har ikke fundet udvejen endnu, så der skal testes meget i vinterpausen.

Økonomi
Den er noget værre lårt, der er underskud måned efter måned, den eneste grund til at det ikke ser helt sort ud, er at bestyrelsen to gange i løbet af de få måneder har fundet samlet cirka 2 millioner, som er blevet postet i klubben, det må meget gerne ske noget mere. Økonomien har tidligere været grunden til at jeg har mistet lysten i mit save med Fredericia, men nu har jeg valgt at se bort fra det og håbe på at der kommer lidt penge ind i ny og næ, og det går da fint nok indtil videre.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010