home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 256 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Nottingham Forest F.C.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Nottingham Forest F.C.  (Læst 21321 gange)
22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Nottingham Forest F.C.
« : 05 Jan 2014, 21:15 »

Nottingham Forest F.C.

Nottingham Forest er en engelsk fodboldklub, som havde sin storhedstid i slutningen af 1970'erne. Klubben oplevede en kometagtig udvikling under Brian Clough, som overtog managerposten i 1975, mens klubben spillede i 2. division. I 1977 rykkede klubben op i 1. division, og allerede i deres første år i ligaen blev de mestre. Succesperioden fortsatte, og året efter vandt de Europa Cuppen for Mesterhold, forløberen for Champions League, ved at slå Malmö FF 1-0 i finalen. I 1980 gentog de sejren i mesterholdenes finale ved at vinde 1-0 over Hamburger SV.

Sakset fra wiki  Thumbs Up


Der manglede da lidt en tråd om denne traditionsrige klub, så her er den!

Jeg havde lyst til at kaste mig ud i min første helt hjemmelavede taktik i FM14, så holdet skulle være udemærket og da jeg altid har elsket Robin Hood faldt valget på Forest.  Cool

Når man spiller med Forest er man så 'heldig' at have en rig kuwaitisk bestyrelse, så penge er der nok af.
Jeg har købt følgende spillere:

(spiller med danske kroner)
Tommy Rowe fra Peterborough - 7 mio.
Richairo Zivkovic fra Gronningen - 4,9 mio. Blev snuppet for næsen af bl.a. PSG og Barca
Slobodan Rajkovic fra HSV - 3 mio.
Jonny Hayes fra Aberdeen - 1,5 mio.
Connor Wickham fra Sunderland - 42 mio. + klausuler


Stiller op i en 4-4-2 med offensive wings der ser således ud i stærkeste opstilling:

                 Darlow

Rowe - Hobbs - Wilson - Lichaj

       Lansbury - Cohen
Abdoun          -         Paterson
             Cox  - Mackie


Håber der er andre der spiller med dem, har det i hvert fald skægt indtil videre Smiley
Logged

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nottingham Forest F.C.
« Svar #1: 05 Jan 2014, 21:19 »

42 millioner for Wickham og så er han ikke med i den stærkeste opstilling? Peace
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nottingham Forest F.C.
« Svar #2: 05 Jan 2014, 21:20 »

Mackie blev skadet og skal fanme ikke besudle min flotte klub med Makienok Wink

Men regner med at Wickham udvikler sig en del med fast spilletid, så han skal nok blive det værd. Hvis ikke er mine ejere kuwaitiske så fuck dem  Djævel
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nottingham Forest F.C.
« Svar #3: 05 Jan 2014, 21:55 »

Tror også jeg smider mig i kast med denne klub! Kan være jeg laver en update senere!
Logged


whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Nottingham Forest F.C.
« Svar #4: 05 Jan 2014, 23:35 »

Nu siger du penge er der nok af men hvor meget er det så? Smiley
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nottingham Forest F.C.
« Svar #5: 05 Jan 2014, 23:47 »

Havde cirka 70 mio. i første transfervindue - og fik 10 mio. ekstra da jeg bad om mere til lønninger.

Men tror godt man ville kunne rykke op uden forstærkninger Smiley
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nottingham Forest F.C.
« Svar #6: 06 Jan 2014, 12:55 »

Seriøst. Fuck Connor Wickham!! Fuck en nar man. Han brænder ALT. Og på 2 måneder har 17-årige Zivkovic udviklet sig til at være en bedre angriber... Hvilket vel egentlig er godt nok, udover at vi brugte 80% af budgettet på Wickham....

Han var også skyld i at vi inkasserede vores første nederlag (som var latterligt ufortjent, de havde 2 chancer og scorede 2 mål Skuffet ) - han brændte 2 100% chancer, og ramte træværket 2 gange....

Ellers går det faktisk rigtig godt! Synes de er super fede at spille med, kunne bare godt bruge en ordentlig keeper!
Min taktik fungerer fint, men Wickham synes at ødelægge den lidt, selvom vi trods alt ligger på 1.
Vi kunne dog have haft et langt større forspring hvis ikke han var spasser Peace
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nottingham Forest F.C.
« Svar #7: 06 Jan 2014, 13:36 »

Hvis man kunne havde jeg smidt matchengine'en på u-18 holdet, men nu blev det Hayes og Darlow i stedet for. Begge blev mega sure, især efter jeg fortalte dem at jeg sådan set var ligeglad med hvad de sagde. De havde spillet elendigt og derfor blev de på u-18 det næste stykke tid.
Logged

kennib
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Nottingham Forest F.C.
« Svar #8: 06 Jan 2014, 15:14 »

 Jamie Paterson er en lille guld fugl på kanten.  Opstemt
Logged

Mp
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Nottingham Forest F.C.
« Svar #9: 06 Jan 2014, 17:55 »

Kunne man få lidt indsigt i hvad taktik holdet ligger op til? 4-4-2? Kontra eller hvordan?

Hvor er de største mangler, hvem skal man sælge? Skal man gå efter spillere der kan udvikles frem mod PL eller skal man gå efter "stjerner"/rutinerede folk fra start?
Logged

kennib
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Nottingham Forest F.C.
« Svar #10: 06 Jan 2014, 18:34 »

Kunne man få lidt indsigt i hvad taktik holdet ligger op til? 4-4-2? Kontra eller hvordan?

Hvor er de største mangler, hvem skal man sælge? Skal man gå efter spillere der kan udvikles frem mod PL eller skal man gå efter "stjerner"/rutinerede folk fra start?

Nu har jeg kun lige snuset til holdet og spillet en enkelt kamp. Jeg spiller selv med 4-4-2 med offensive kanter. De har et par gode unge spillere på u-21 synes jeg selv som jeg har taget op, Jamie Paterson den ene, ham tror jeg kan blive en fin stamspiller på kanten. Ellers synes jeg faktisk holdet har hvad der skal til for at rykke op, forstærkning må vel være til angrebet, der har jeg selv forstærkt da jeg kun synes de har Simon Cox som var noget værd.
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nottingham Forest F.C.
« Svar #11: 06 Jan 2014, 19:11 »

Spiller også 4-4-2 med offensive kanter - tålmodig kontra kan man måske kalde måden vi spiller på.

Det sker dog - når modstanderen har mange på midten af banen - at man bliver løbet helt over ende, men der har jeg haft held med bare at rykke kanterne ned i en klassisk 4-4-2.

Kan dog anbefale Mackie i en 'dybdeliggende angriber'-role, han har scoret 15 mål i 20 kampe for mig, eller noget derhen af. Cox er 4. valg haha Opstemt
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Nottingham Forest F.C.
« Svar #12: 06 Jan 2014, 19:18 »

Jeg spiller selv med en 4-5-1, med manden på toppen som min falske 9'er og de to offensive kanter som inside forwards. Det er den formation jeg stort set bruger til samtlige hold, men den virker! Wink
Logged

BarcaFreaken
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Nottingham Forest F.C.
« Svar #13: 06 Jan 2014, 19:53 »

Nogle der kan sende SS af deres taktik?
Logged

Først gik jeg til venstre, det gjorde han også. Så gik jeg til højre, det gjorde han også. Så gik jeg til venstre igen, og han gik ud for at købe en hotdog. - Zlatan Ibrahimovic

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nottingham Forest F.C.
« Svar #14: 06 Jan 2014, 20:00 »

Så noget boldbesiddende barca-agtigt, Gungner?

Min taktik: (første jeg selv har lavet fra bunden, så er lidt overrasket over at jeg ligger nr. 1 haha Opstemt )

http://gyazo.com/132fa2bf1bc9322274d7ccfd2532d880
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010