home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Dec 2024, 19:57 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23466
  0 Brugere, 634 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejyeswanthpur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spillere går ned i løn
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Spillere går ned i løn  (Læst 1392 gange)
PhilipFlink
Manager

Spillere går ned i løn
« : 02 Jan 2014, 19:30 »

Hello.

Jeg sidder her og undre mig lidt over en ting ved FM. Jeg prøver tit at når jeg sælger nogle af mine spillere, til lidt mindre klubber/næsten samme størrelse, så går mine spillere gerne ned i løn - Endda en helt del!! Podolski fungerede ikke i mit Arsenal save, hvor efter jeg nu har solgt ham til Ajax i Januar vinduet 2014.  Podolski var ca. på en 750k kontrakt (Eller lign). Jeg kan se at Ajax har skrevet under med ham, for 165k!! (Jeg skal dog betale 600k indtil hans kontrakt ryger ud - Jubiii)..

Her er så det jeg undre mig over. Jeg kan ALDRIG få' spillere til at gå så meget ned i løn, ja - jeg kan faktisk næsten aldrig får dem bare en smule ned. Er der nogen der gør det fra tid til anden, eller? Og hvordan gør man hvis det er . Har prøvet at jeg måske kunne få den ned med et par 1000, men intet betydeligt.

rudz
Landsholdsspiller

Sv: Spillere går ned i løn
« Svar #1: 02 Jan 2014, 19:40 »

I mit Tranmere spil forsøgte jeg at få nallerne i Torres.
Han ville dog ha en gigantisk hyre som jeg hverken kunne eller ville betale, så han endte med at forlade Chelsea.
Ville han så ned i løn? NOPE.. Stadig over 500k (dkr) ugentligt.

Til min irritation kom han så til Mallorca hvor han for en ugeløn på 30k (dkr)............... w00t?
Ved godt det er hans hjemland, men ville da gerne have gavn af ham i en sæson for mit nyoprykkede PL mandskab.

Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

PhilipFlink
Manager

« Svar #2: 02 Jan 2014, 20:25 »

I mit Tranmere spil forsøgte jeg at få nallerne i Torres.
Han ville dog ha en gigantisk hyre som jeg hverken kunne eller ville betale, så han endte med at forlade Chelsea.
Ville han så ned i løn? NOPE.. Stadig over 500k (dkr) ugentligt.

Til min irritation kom han så til Mallorca hvor han for en ugeløn på 30k (dkr)............... w00t?
Ved godt det er hans hjemland, men ville da gerne have gavn af ham i en sæson for mit nyoprykkede PL mandskab.

præcis det her jeg mener ..

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #3: 02 Jan 2014, 20:39 »

tja jeg prøvede faktisk her fornyligt at Agger, i 3. sæson kom til mit Brøndby hold for 35 mil, og gik helt ned til 300k om ugen i løn (jeg giver ham dog en jævnt høj bonus, i form at 50% af vidersalg - men han er 30, har skrevet en 5 årig kontrakt, så med mindre jeg får 50+ mil budt, så bliver han altså også her resten af karrieren.

Havde dog også liget vundet europa league forholdsvis heldigt, og betalte både ham og agenten næsten 15 mil for at skrive under (hver) så i det lange løb, vinder han jo nok alligevel økonomisk på det Peace

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Est-1892
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 02 Jan 2014, 20:41 »

I min anden sæson med Liverpool tilbød jeg Gerrard en ny kontrakt på 2år . han var villig til at gå ca 250k ned Smiley

#Respect

The Captain says goodbye!

ScottLind
Reserveholdsspiller

« Svar #5: 02 Jan 2014, 20:51 »

Synes at dette her + det, at klubberne kræver meget mere for deres spillere, end hvad de tilbyder ens egne spillere nolge gange også er helt godnat.

AaB, Atlético de Madrid, Manchester United
- Rød hele vejen igennem!

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010