home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  1 Bruger, 441 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Selvmål
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Selvmål  (Læst 797 gange)
allerupskii
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Selvmål
« : 02 Jan 2014, 12:47 »

Jeg er nu godt inde i min anden sæson med Brøndby, det går ganske udmærket, men jeg har dog et kæmpe problem med mængden af selvmål. 20% af alle mål jeg lukker ind sker på selvmål, og mit forsvar formår at lave et selvmål i cirka hver tredje kamp? Jeg spiller med en helt traditionel forsvarskæde, så jeg forstår ikke hvorfor at selvmål er så stort et problem for mit hold!?
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Selvmål
« Svar #1: 02 Jan 2014, 12:55 »

Jeg er nu godt inde i min anden sæson med Brøndby, det går ganske udmærket, men jeg har dog et kæmpe problem med mængden af selvmål. 20% af alle mål jeg lukker ind sker på selvmål, og mit forsvar formår at lave et selvmål i cirka hver tredje kamp? Jeg spiller med en helt traditionel forsvarskæde, så jeg forstår ikke hvorfor at selvmål er så stort et problem for mit hold!?

Det lyder noget voldsomt..   Ubeslutsom

Måske det er et udtryk for, at modstanderne får presset dine forsvarsspillere til at lave selvom..? I så fald, skal du på en eller anden måde, finde ud af hvordan du undgår at dine forsvarsspillere bliver presset til at lave selvmål. Umiddelbart ikke noget jeg har noget svar på, men prøv at se målsituationerne igennem, og se om der er en "fællesnævner" - F.eks. at de kommer igennem på kanterne, og får lagt et hårdt indlæg ind, hvilket presser dine spillere så meget at de laver selvmål. I så fald, skal du dæmme ned for modstandernes spil på kanterne.
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Selvmål
« Svar #2: 02 Jan 2014, 12:59 »

Jeg oplever det samme. Der er absurd mange selvmål! I hele 7 tilfælde på bare 15 kampe, havde jeg glæde af modstanderen satte bolden i eget net - Og jeg lukker selv omtrent lige så mange ind selv.

EDIT: Og to kampe efter jeg har skrevet dette indlæg, vinder jeg 0-3 grundlagt af 2 selvmål.
« Seneste Redigering: 02 Jan 2014, 13:17 af Nibali » Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010