home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 252 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Rangers Football Club
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Rangers Football Club  (Læst 8217 gange)
kennib
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Rangers Football Club
« : 01 Jan 2014, 19:59 »



Efter en økonomisk nedtur har Rangers været nede og vende i de små rækker, jeg synes det var på tide de kom tilbage til europæisk fodbold! Første sæson med Rangers var målet klart, oprykning!



Første sæson skete der intet på transfer fronten da der simpelthen ikke var penge i budgettet til det.

Jeg er netop gået i gang med anden sæson hvor målsætningen stadig er oprykning, lykkedes det, er Rangers tilbage i den bedste række! Økonomisk kunne det ikke gå bedre for klubben



Transfer til den nye sæson



Holdet



Holdet har mange gode unge spillere med potentiale til at blive gode stabile spillere, andre som har taget udfordringen op med dem?
Logged

kennib
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Rangers Football Club
« Svar #1: 02 Jan 2014, 18:57 »

Oprykningen blev en realitet for Rangers FC efter at skulle igennem slutspilskampe før man vi var tilbage i den bedste række i Skotland og endelig skulle bide skeer med Celtic igen.



Til den nye sæson har vi skulle opruste os og have fået et transfer budget på 57mio af bestyrelsen så det er bare med at komme ud og finde nogle spillere der kunne forstærke holde og samtidig have en bred trup. De sidste to år er den gamle Lee McCulloch blevet valgt til årets spiller i klubben og har styret midtbanen og været en stor del for min succes.



Og så kan jeg berette at klubben er ved at blive overtaget, håber lidt det lykkes da jeg har et håb om den nye investorer gruppe som vil overtage vil skyde en del penge i klubben, så jeg krydser finger! Opstemt

Indkøb til den kommende sæson hvor mit klare mål er at komme ud og spille europæiske fodbold, at blive mestre i første sæson tilbage i den bedste række har ikke været i tankerne, skal ud og spille europæisk fodbold og så er målet at blive mester om 3-4 sæsoner!

Logged

mfjr
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rangers Football Club
« Svar #2: 03 Jan 2014, 21:17 »

Nogle der ved hvorfor Nicky Law, Cammy Bell og Jon Daly er "ude at stand til at spille fodbold indtil d. 1/9-2013", når man starter et spil op med Rangers?
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Rangers Football Club
« Svar #3: 08 Jan 2014, 09:45 »

Nogle der ved hvorfor Nicky Law, Cammy Bell og Jon Daly er "ude at stand til at spille fodbold indtil d. 1/9-2013", når man starter et spil op med Rangers?

Det er fordi at Glasgow Rangers ikke må købe spillere før den dato, men de har sikret sig de tre spillere og når transferforbuddet ophører, kan de så spille for Rangers. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rangers Football Club
« Svar #4: 08 Jan 2014, 13:38 »

Er der nogen som har haft succes med Rangers og ført dem op i den bedste række og vundet mesterskabet?

Fortæl om jeres bedrifter! Det er jo et af de mest spændende hold i FM14!
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rangers Football Club
« Svar #5: 08 Jan 2014, 13:50 »

Er mega fascineret af Rangers-historien; Rangers vs Celtic, protestanterne vs katolikkerne - det hele!!

Tror jeg vil give Rangers et skud Smiley
Logged

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rangers Football Club
« Svar #6: 08 Jan 2014, 18:22 »

Er godt i gang med Rangers, og er så småt ved at være færdig med anden sæson og det ligner en okay sikker oprykning til den bedste række. kommer med en update enten iaften elller i morgen omkring de sidste par sæsoner og transfers osv. Smiley
Men kan hilse og sige det er et super fedt hold at spille med - og hvis det er man mangler et hold at spille med, kan jeg virkelig anbefale Rangers, det er rigtig underholdende også skal vi da også have rangers tilbage i Europæisk fodbold og ikke mindst ha gjort så det er "Rangers" og ikke Celtic som er topholdet i Skotland Opstemt
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

lassen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Rangers Football Club
« Svar #7: 09 Jan 2014, 12:52 »

Så fik jeg også afsluttet første sæson med en fortjent første plads. Ind kom Mark Little og en usandsynelig handel - Kasper Kusk: Kusk, 4,5 mio. Little, 2,75 mio.

Så er det bare videre opad!
Logged

lassen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Rangers Football Club
« Svar #8: 09 Jan 2014, 12:56 »

http://billedeupload.dk/images/5xKQ7.png Formåede også lige at hente ham talentet her
Logged

lassen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Rangers Football Club
« Svar #9: 10 Jan 2014, 18:18 »

Hvordan går det med Jer?
Logged

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rangers Football Club
« Svar #10: 10 Jan 2014, 20:32 »

Er pt. nået til oktober, 3 sæsonen hvor jeg er rykket op i den bedste række.
Det er gået over forventning hvor jeg ligger på første pladsen med 4 point ned til Celtic og slog dem hjemme på Ibrox med 2-1 Smiley
til trods for at jeg er rykket op og gør det godt i ligaen, har holdet ikke præsteret i diverse cups i de sidste 3 sæsoner, hvor der kun er kommet 1 cup trofæ hjem.
Barrie McKay, Fraser Aird og Lewis MacLeod er de 3 unge spillere som virkelig har imponeret mig og har spillet fast alle sæsoner, det er også blevet til en del spille tid til Luca Gasparotto som har spillet udmærket og udviklet sig stille og roligt, men tvivler lidt på om han kan blive god nok til at være fast starter.

Her til min færste sæsonen i den bedste række har jeg bla. hentet :
John Fleck
Even Hovland
Abdi Ibrahim
Ezequiel
Khouma Babacar
Guy Demel
Alle handler har været billige eller gratis, da jeg gerne vil give en del spilletid til de unge så de kan udvikle sig. plus at jeg gerne vil undgå at sætte klubben i en ny økonomisk krise Smiley

Hvor langt er i andre nået? Opstemt 
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

lassen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Rangers Football Club
« Svar #11: 11 Jan 2014, 02:03 »

Er lige blevet færdig med anden sæson, hvor jeg rykkede op i den bedste række Wink

Vandt Ligacup - Finale mod Celtic 2-3 hvor min 16-årige angriber Alex Findlay scorede 3 kasser Peace (31 kampe og 21 mål samt gns. vurdering på 7,22)
Havde 21 point ned til 2. pladsen Smiley

Logged

bacigo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rangers Football Club
« Svar #12: 11 Jan 2014, 17:46 »

1. sæson er done. Det blev til en stensikker 1 plads + Pokalsejr (efter en drabelig semifinale mod Celtic som vi vandt 2-1 på 2 mål af 18 årige Ramsey. Det sidste mål blev scoret i 91 min. Bedste følelse mht. FM 14 so far)

Næste sæson er målet ligeledes sten oprykning. Jeg regnede med at skulle spille Eurocup og samle lidt dadler ind, men Rangers er åbenbart spærret fra denne turnering indtil 2015 Skuffet.

Eneste indkøb er Sylvan E. Blake, som kom i vinters. Han har dog ikke været prangende.

Klar bedste spillere for mig har været: McKay med 22 sæson mål, Lee Wallace og Ramsey.
Logged


mfjr
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rangers Football Club
« Svar #13: 13 Jan 2014, 23:33 »

Er nu halvvejs i anden sæson og fører Cahmpionsship med 6 point. Alt kører efter planen, og Jon Daly har været en god targetman for mig, og så er McLeod jo et kæmpe talent. Det fede skete dog for nylig, da Rangers fik en ny ejer, og jeg har nu et transferbudget på 210 mio!
Logged

munk95
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Rangers Football Club
« Svar #14: 14 Jan 2014, 14:21 »

Jeg er selv startet med Rangers, hjerte klubben i Skotland.
I første sæson, skaffede jeg mig af med gammle dårlige og løntunge spillere, og holdet fik lidt dansk i sig i form af og kasper Kusk. vandt sæsonen med 18 point ned til nummer 2.

IND: Kasper kusk 5,5 mil
UD:
Ian Black (fri), David Tempelton (5,7 mil), Barrie Mccay (1,7 mil)
Liam kelly (fri) Jamie wilson (fri)

Anden sæson fik den lidt mere gas med transfers, da jeg ville bygge et hold op inden jeg rykkede op til den bedste.
mange af spillerende jeg hentede er unge talenter, især Tony Sanabria som jeg fik i Barcelona B og han har været helt fantasktik foran målet, de jeg ikke kan få gang i Jon Daly.
JEg vandt også denne sæson overbevisende, selvm Hearts rykkede ned og troede de ille skabe problemer for mig,vandt jeg dog igen med 14 points ned til 2´erne. derudover vandt jeg alt hvad jeg kunne vinde Challenge cuppen, pokaltuneringen og ligacuppen. Tony sanabia scorede hele 37 mål i 30 kampe hvilken investering !


IND:
Frederik Rønnow (2,8 mil.) Tom King (fri) Ruben Belima (fri) Tony sanabria (fri) Anders Due (fri) Casper Sloth (4,5 mil) Denis Suarez (fri) Abou diaby (fri)

UD: Lewis Macleaod (4,2 mil.) Cammy Bell ( 8 mil) Kasper Kusk (30 mil) Kyle hutton (1,8)
og en masse andre frigivet.


Nu er 3. sæson startet og forsvaret som i de forrige sæsonen hed Perry-faure-Gasparato-Wallance som klart var det stærkeste. blev jeg dog alligevel nød til at købe forstærkninger i form af en gammel kending af Danny Wilson.
Glæder mig til et rigtigt Oldfirm opgør så jeg kan vise at Rangers eje Glasgow og Skotland!!!

IND: Danny Wilson ( 42mil) Stephane O'donnnell ( 15 mil)
UD: Ross perry (6 mil)

P.S Nogle af jeg tro med de Transfers at økonomien er lort igen, men i kassen er der et overskud på 200 mil Wink
« Seneste Redigering: 14 Jan 2014, 14:24 af munk95 » Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010