|
-KNM-
|
|
Har i november en indkomst i Merchandising på 211 mio dkk. Hele sidste sæson gav 225!!! Så D.C kan anbefales
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
Har kun haft 130 indtil videre.. Og er i April...  Men jeg skal også til at have en japansk klub som samarbejdsklub
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeeLo
Gæst
|
|
Har i november en indkomst i Merchandising på 211 mio dkk. Hele sidste sæson gav 225!!! Så D.C kan anbefales
Det var rimelig galt på en måned! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-KNM-
|
|
Tror du har misforstået det MeeLo. Det er fra sæsonstart til November 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
Tror du har misforstået det MeeLo. Det er fra sæsonstart til November  Det er kraftfandme sygt alligevel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeeLo
Gæst
|
|
Tror du har misforstået det MeeLo. Det er fra sæsonstart til November  Ahh så er det jo fint nok. Jeg har fra sæsonstart til slutningen af maj tjent 383mio.kr på merchandise. Næste år forventer jeg at den kommer op på en ca 450mio, da jeg i et helt år vil have to samarbejdsklubber i modsætning til denne sæson hvor jeg først fik den amerikanske i februar.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-KNM-
|
|
Nu er jeg 10 dage senere og har 10 mio mere!!!!! Det tegner lyst... Synes måske det er lidt urealistisk med mindre at effekten fader lidt ud
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
Nu er jeg 10 dage senere og har 10 mio mere!!!!! Det tegner lyst... Synes måske det er lidt urealistisk med mindre at effekten fader lidt ud
Tror måske at der er mere "effekt" i starten, i hvert fald hvis det er realistisk 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeeLo
Gæst
|
|
Det kan jo sagtens være at interessen falder. Alle vil jo have det der er nyt  Som eksempel var min jo på nogle og 200 ved juletid, men den er faldet en lille smule i det sidste halve år. Men det er jo en fin taktik til at udkonkurrere Chelsea xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-KNM-
|
|
Jeg synes det er lidt for meget det her!!! Måske en ting der burde rettes i en patch. Men nu må vi se hvordan det ser ud i næste sæson.
p.s. Har tjent 12 mio fra den 10. til den 11. november!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
kommer jo an på hvor meget du sælger, og hvormeget klubberne promovere sig! der er jo mange ting der spiller ind, når man skal sælge sådan noget, og japanere osv er jo sindsyge.. hvorfor har jeg ikke fået sådan en klub til Dortmund 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeeLo
Gæst
|
|
Hehe Spurs du må bare gøre Dortmund til et brand 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ArneBabz
|
|
Hold da op der er kommet gang i tråden  Jeg takker for alle svarerne, desværre tyder det som om man bare skal være heldig, og ingen speciel indfydelse man har.. :s
|
|
|
|
|
|
Manchester: En klub for folk der hader sig selv.
|
|
|
|
|
gerre
|
|
Ja jeg er nu i starten af november og har fået det samme beløb, 15 mio £ indtil nu i sæsonen, som hele sidste sæson  lækkert, og kunne godt tænke mig en (eller flere) klub mere 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|