home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  1 Bruger, 668 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  "financial benefits for both teams"
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: "financial benefits for both teams"  (Læst 8195 gange)
MeeLo
Gæst

Sv: "financial benefits for both teams"
« Svar #15: 30 Okt 2006, 22:29 »

Jeg har haft den japanske klub Ichinomiya Dinosaurs som samarbejdsklub i næsten et år nu, med den der økonomiske fordele for begge hold... Men jeg har ikke rigtig fået noget ud af det.. Skuffet
Skal måske lige siges at jeg er Valencia

Så er du uheldig, jeg har en der hedder Gamba.

ZhotLog
Gæst

« Svar #16: 30 Okt 2006, 22:31 »

Hmm, vil lige se om ikke bestyrelsen vil have en ny klub som til sommmer Smiley Hvis ikke da jeg skifter til Barca som træner Opstemt

MeeLo
Gæst

« Svar #17: 30 Okt 2006, 22:33 »

Hvad skulle du ellers skifte til Barca som? Talentspejder? Opstemt
Jeg har nu søgt om en ny samarbejdsklub, så må jeg se om der kommer flere økonomiske fordele ud af det.

MeeLo
Gæst

« Svar #18: 30 Okt 2006, 22:48 »

Så kom der en ny klub på bordet. Jeg har nu indgået et samarbejde med armerikanske New England, der skal forøge merchandise salget i Amerika. Nu er der Roma brand til både øst og vest, nu kan det da kun gå en vej! xD

ZhotLog
Gæst

« Svar #19: 30 Okt 2006, 22:50 »

Heldige asen! Opstemt

MeeLo
Gæst

« Svar #20: 30 Okt 2006, 22:51 »

Hehe havde hele tre amerikanske klubber at vælge imellem, foruden Ipswitch og en eller anden jugoslavisk klub. Men hvad skal jeg bruge talenter, når jeg kan få pengefabrikker der kan skaffe mig stjernerne Opstemt

ZhotLog
Gæst

« Svar #21: 30 Okt 2006, 22:52 »

Hehe havde hele tre amerikanske klubber at vælge imellem, foruden Ipswitch og en eller anden jugoslavisk klub. Men hvad skal jeg bruge talenter, når jeg kan få pengefabrikker der kan skaffe mig stjernerne Opstemt
Det er den helt rigtige indstiling Opstemt

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #22: 31 Okt 2006, 09:35 »

Hvordan kan man vælge mellem de klubber man får stillet til rådighed? Jeg kan ikke se nogle knapper eller lignende, udover den som vidst nok hedder, anbefald nede i højre hjørne.?

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Zone 43
Manager

« Svar #23: 31 Okt 2006, 09:47 »

Så kom der en ny klub på bordet. Jeg har nu indgået et samarbejde med armerikanske New England, der skal forøge merchandise salget i Amerika. Nu er der Roma brand til både øst og vest, nu kan det da kun gå en vej! xD

Hvis du skal have en spiller fra den klub, så vælg Twellman. Han ved, hvor målet er Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #24: 31 Okt 2006, 10:29 »

Ej hvor nedern, har kun en fucking klub, Beijing:P Kan du/I ikke lige tjekke om der står Financial benefits for both teams, under de asiatiske samarbejdsklubber..

SÅ har jeg da godt nok været hamrende uheldig Opstemt
"financial benefits for both teams", når der står det, så tjener man kassen eller hva'? Shockeret

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #25: 31 Okt 2006, 11:49 »

"financial benefits for both teams", når der står det, så tjener man kassen eller hva'? Shockeret

Det ser sådan ud, jeg er i starten af August, og mine merchandising indtægter er allerede oppe på halvdelen af samme indtægter for hele sidste sæson Opstemt

@Kerm

oppe i højre hjørne kan du vælge nogle forskellige klubber at vælge imellem  Wink

-KNM-
Manager

« Svar #26: 31 Okt 2006, 12:18 »

Jeg er Inter og har lige fået D.C. United som feeder club, hvilket betyder First Option, hvilket betyder Freddy Adu!! Er der nogen der har prøvet D.C. United, som kan fortælle mig om det er økonomisk rentabelt??

MeeLo
Gæst

« Svar #27: 31 Okt 2006, 19:10 »

Jeg er Inter og har lige fået D.C. United som feeder club, hvilket betyder First Option, hvilket betyder Freddy Adu!! Er der nogen der har prøvet D.C. United, som kan fortælle mig om det er økonomisk rentabelt??

Det vil stå i aftalen, hvis det vil gavne dig økonomisk.
Hvordan kan man vælge mellem de klubber man får stillet til rådighed? Jeg kan ikke se nogle knapper eller lignende, udover den som vidst nok hedder, anbefald nede i højre hjørne.?

Kerm

Tryk på linket nede i hjørnet som du selv snakker om, så vil du oppe i højre hjørne kunne vælge klubberne og til sidst nede til venstre anbefale.

ZhotLog
Gæst

« Svar #28: 31 Okt 2006, 19:39 »

@Meelo

Hvad tjente du i hele sæsonen på Merchandising?

MeeLo
Gæst

« Svar #29: 31 Okt 2006, 20:28 »

Er ikke færdig med sæsonen endnu, men skal nok komme med en opsumering her til juni..

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010