home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 172 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Skadestuen
| | |-+  Urealistiske transfers!!?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Urealistiske transfers!!?  (Læst 6608 gange)
matv
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Urealistiske transfers!!?
« : 21 Dec 2013, 17:43 »

Er jeg den eneste som oplever vilde og urealistiske  transfers i hver spil jeg starter?

Har lige startet et Arsenal save, og City har købt Varane til 205 mill. I mit tidligere save købte Spurs Aguero i første sæson?

wtf sker der? Huh
Logged

khano
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Urealistiske transfers!!?
« Svar #1: 21 Dec 2013, 22:29 »

Kan du forklare, hvordan det er urealistisk?
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Urealistiske transfers!!?
« Svar #2: 21 Dec 2013, 22:32 »

Kan slet ikke se det urealistiske? Tunge
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Urealistiske transfers!!?
« Svar #3: 21 Dec 2013, 22:59 »

Varane har altid kostet i den omegn i de seneste udgaver, så intet urealistisk i det.
Og at Spurs signer Aguero, vil jeg heller ikke mene er urealistisk. Det er da tit set at engelske klubber har købt store navne af hinanden...
Logged

Andreaskj
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Urealistiske transfers!!?
« Svar #4: 21 Dec 2013, 23:06 »

Aguero til Spurs? Det er da på ingen måde realistisk, han ville aldrig tage til Spurs. Vil gerne væde min gamle hat på at Varane aldrig ville skifte til Arsenal er City.
Så ja jeg synes det er totalt urealistisk Smiley
Logged

khano
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Urealistiske transfers!!?
« Svar #5: 21 Dec 2013, 23:26 »

Aguero til Spurs? Det er da på ingen måde realistisk, han ville aldrig tage til Spurs. Vil gerne væde min gamle hat på at Varane aldrig ville skifte til Arsenal er City.
Så ja jeg synes det er totalt urealistisk Smiley

Falcao til Monaco var realistisk? Intet er urealistisk i fodbold idag, når det kommer til transfers.
Logged

Andreaskj
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Urealistiske transfers!!?
« Svar #6: 21 Dec 2013, 23:36 »

Falcao til Monaco var realistisk? Intet er urealistisk i fodbold idag, når det kommer til transfers.
Falcao skifte udelukkende på grund af pengene. Tror ikke Aguero ville få mere i Spurs i forholdt til det han får i City Peace
Logged

iaurdae
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Urealistiske transfers!!?
« Svar #7: 21 Dec 2013, 23:50 »

I mit ene save er jeg Arsenal og byder 225 mil. på Marco Reus og Dortmund vil ikke af med ham.. Så byder Liverpool 65 mil og får ham..
Logged

Our Honor Defend! We will fight to the end!

Svartovich
Gæst
 
Sv: Urealistiske transfers!!?
« Svar #8: 21 Dec 2013, 23:59 »

Falcao skifte udelukkende på grund af pengene. Tror ikke Aguero ville få mere i Spurs i forholdt til det han får i City Peace
Nu kan det jo være problemer med manageren, at han får flere penge om ugen etc., der er jo så mange faktorer i fodbold.

Synes især den med Varane er rimelig realistisk. Smiley
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Urealistiske transfers!!?
« Svar #9: 22 Dec 2013, 00:22 »

Hvordan er det realistisk at Real Madrid sælger en af sine bedste spillere på pladsen - spiller for landsholdet og måske et af de aller største talenter, på positionen, for 250 mio?? Shockeret
Logged

Andreaskj
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Urealistiske transfers!!?
« Svar #10: 22 Dec 2013, 00:23 »

Hvordan er det realistisk at Real Madrid sælger en af sine bedste spillere på pladsen - spiller for landsholdet og måske et af de aller største talenter, på positionen, for 250 mio?? Shockeret
Kunne ikke være mere enig Thumbs Up
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Urealistiske transfers!!?
« Svar #11: 22 Dec 2013, 00:29 »

Nu glemmer i at han er midtstopper. Kun Rio Ferdinand og Thiago Silva er blevet solgt for det eller dyrere, så han ville være den tredje dyreste midtstopper i historien. Smiley

EDIT: Nu blev jeg forvirret da 22 skrev 250, kan se at det første indlæg siger 205. Så er han blot den 6. dyreste midtstopper nogensinde. Dog stadig meget for en forsvarsspiller.
« Seneste Redigering: 22 Dec 2013, 00:34 af Svartovich » Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Urealistiske transfers!!?
« Svar #12: 22 Dec 2013, 00:31 »

Nu glemmer i at han er midtstopper. Kun Rio Ferdinand og Thiago Silva er blevet solgt for det eller dyrere, så han ville være den tredje dyreste midtstopper i historien. Smiley

& i en alder hvor han ikke har vist det samme som netop de 2 spillere har/havde i den tid de blev solgt.
Logged


22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Urealistiske transfers!!?
« Svar #13: 22 Dec 2013, 01:23 »

^^ Og alligevel er han ikke langt fra. - Og han er meget yngre, spiller en role hvor man ofte ser at spillerne skal have mere erfaring og modenhed (alder) for at slå igennem, end andre positioner..

Men som jeg skrev, ville det selvfølgelig kunne være realistisk under særlige omstændigheder. F.eks. hvis han blev uvenner med træner/ledelse. Ellers kan jeg ikke se Real sælge for under 500 mio. Smiley
« Seneste Redigering: 22 Dec 2013, 01:25 af 22 » Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Urealistiske transfers!!?
« Svar #14: 22 Dec 2013, 01:32 »

^^ Og alligevel er han ikke langt fra. - Og han er meget yngre, spiller en role hvor man ofte ser at spillerne skal have mere erfaring og modenhed (alder) for at slå igennem, end andre positioner..

Men som jeg skrev, ville det selvfølgelig kunne være realistisk under særlige omstændigheder. F.eks. hvis han blev uvenner med træner/ledelse. Ellers kan jeg ikke se Real sælge for under 500 mio. Smiley
Det ville gøre ham til den klart dyreste forsvarsspiller nogensinde. Synes du selv det lyder realistisk? Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010