home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 465 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Lower League Management
| | |-+  Danske Serie 3
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Danske Serie 3  (Læst 16837 gange)
DaSiimM
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Danske Serie 3
« : 19 Dec 2013, 23:47 »

Hej alle sammen!

Ud fra den faldene sne på min computerskærm at dømme, så hentyder FMFreaks at det snart er jul! Eller også skulle jeg have reageret mere kontrolleret til min fyring i mit nuværende save...

Men hvorom alting er, for to år siden fik jeg lyst til at spille dette bekymrende afhængende spil med mit lokale hold, Hvalsø IF. Så jeg lavede min egen lille udvidelse ned til Serie 1 i det danske ligasystem, holdt det for mig selv, og alt var fint.
Sidste år overtalte mine venner mig så til at udvide den helt ned til Serie 3, og derefter lægge den ud på nettet, hvilket jeg i sidste ende gjorde.
Det var dejligt og den var fin og sådan, bortset fra at SI tvang mig til at opdatere den hver gang de opdaterede deres spil, hvilket i sidste ende fik mig til IKKE at gide opdatere den mere. Det var også åndssvagt, fordi så længe man havde startet et save med min udvidelse INDEN SI opdaterede spillet, så fungerede det fint.

Så ja, jeg havde faktisk ikke tænkt mig at lave den igen i år, men overraskende nok, så er et arbejde i Netto åbenbart ikke berigende nok til at holde mig fra editoren i år.

Mens dette skrives, så er jeg faktisk færdig med Serie 2, som virker helt fint i min simulering. Jeg har et save hvor jeg har ferieret til år 2020, og alt ser ud til at fungere som det skal. Der er stadig tilfælde hvor hold fra Bornholmserien vil rykke op/ned til Københavns eller Sjællandsserien, og KBH og Sjælland selv er også svære at dele op, grundet det ganske upræcise system i editoren. Men det bliver altså ikke bedre end dette.

Men ja, som sagt, Serie 2 er færdig og fin, så nu handler det blot om de sidste 6 regionale serier, 49 puljer og 513 hold.
Puha. Nu hvor jeg kigger på tallene, så bliver jeg nærmest helt træt i mit lille hoved. Nøj, det kan da faktisk godt være at jeg dropper det helt.

NEJ! Selvfølgelig gør jeg ikke det, det ville da være for dumt nu. Bare rolig Databasen vil være ude og uploadet på denne dejlige snefaldende side inden jul! Jeg satser stærkt på at uploade den tidligt den 23., så i kan fejre en anonym og tilbagetrukket juleaften med at sætte jeres præg på BK Stefan eller FC Udfordringen.

Beklager den lange post, håber du læste det hele. Hvis ikke, så har du her lidt nøgleord:
Hej, database, danske serie 3, 23. december.

 - DaSiimM
« Seneste Redigering: 20 Dec 2013, 00:33 af DaSiimM » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: LLM Danmark
« Svar #1: 19 Dec 2013, 23:53 »

Fedt! Hvis det virker efter hensigten, så er det da lige før man ville overveje at spille den fulde udgave af FM14 for at kunne spille med Østdjurs.
Logged



turbobassen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Danske Serie 3
« Svar #2: 20 Dec 2013, 23:07 »

Lækker Julegave, glæder mig til at føre Haslev FC til sejr i Champions League Smiley
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Danske Serie 3
« Svar #3: 21 Dec 2013, 08:24 »

Super spændende Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

turbobassen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Danske Serie 3
« Svar #4: 24 Dec 2013, 12:24 »

er den forsinket ?? Smiley
Logged

DaSiimM
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Danske Serie 3
« Svar #5: 24 Dec 2013, 12:35 »

er den forsinket ?? Smiley

Haha, ja, det må jeg nok indrømme den er. Der er et problem med skiftet til den nye sæson efter jeg tilføjede serie 3 til systemet. Det er svært at finde ud af præcist hvad det er, for alle de tests jeg laver i selve editoren rapporterer ikke om nogen fejl, men så snart jeg i selve spillet simulerer igennem en sæson, så crasher spillet altid den 1. juli. Et problem jeg ikke oplevede da jeg kun simulerede med serie 2.

Men, jeg arbejder på højtryk for at finde ud af hvad der er galt, der er bare pænt mange puljer at lede rundt i.
Logged

chrisdinho
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Danske Serie 3
« Svar #6: 25 Dec 2013, 20:03 »

Hvordan kan jeg serie pakkerne? Opstemt
Logged

mtyren
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Danske Serie 3
« Svar #7: 30 Dec 2013, 21:04 »

Jeg glæder mig som et lille barn! ;-)

Er der ikke noget jeg kan hjælpe med?
Logged

Sichlau
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Danske Serie 3
« Svar #8: 30 Dec 2013, 23:35 »

Hej. Et enkelt spørgsmål: Hvordan går en klub fra amatørstatus til prof. Sker det automatisk når man rykker op i rækkerne, eller hvordan foregår det? Godt nytår til Jer alle 😃
Logged

mtyren
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Danske Serie 3
« Svar #9: 05 Jan 2014, 18:58 »

Hej. Et enkelt spørgsmål: Hvordan går en klub fra amatørstatus til prof. Sker det automatisk når man rykker op i rækkerne, eller hvordan foregår det? Godt nytår til Jer alle 😃

JA, jeg mener at efter noget tid, vil bestyrelsen melde at klubben er overgået til semi-pro osv. Dog er der nogle ting, der skal være opfyldt, så som kapital og sådan. Du skal selvfølgelig også op i en bedre liga. Jeg tror ikke en "serie 3 klub" bliver pro eller semi-pro.  Wink
Logged

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Danske Serie 3
« Svar #10: 05 Jan 2014, 19:59 »

I FM 13 var sådan at man gik fra amatør til semi-pro ved at rykke fra serie 3 til serie 2..  Hvilket gjorde at man fik mange udgifter, men de samme indtægter. Så i mit spil levede jeg på at formanden skød penge i klubben hver måned.

Håber det er blevet bedre i FM 14..
Logged

Sichlau
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Danske Serie 3
« Svar #11: 05 Jan 2014, 21:11 »

Ok. Tak for svar 😀
Logged

DaSiimM
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Danske Serie 3
« Svar #12: 06 Jan 2014, 01:28 »

Okay, kort status:

Hvis jeg har Serie 3 loadet, så forekommer der konsekvent crash-dump den 1. juli 2014. Men hvis man kun loader ned til og med Serie 2, så er der slet ikke nogle problemer. Med Serie 2 loadet, har jeg kunnet simulere frem til år 2020 uden problemer. Så jeg overvejer næsten at droppe Serie 3, men jeg så nu helst at den også virkede.

Måske jeg bare skulle uploade databasen ned til Serie 2 her på siden, og så opdatere den så snart Serie 3 også virker? Det er vel ikke alle som er ligeså interesseret i Serie 3 som mig...?

Med hensyn til semi-pro/professionel status, så har jeg ikke oplevet nogle dumme fejl omkring det, og det virker som om spillets bestyrelser er bedre til at vurdere hvorvidt de burde tage skridtet op eller ej. Så på den front ser det bedre ud end i FM 13.

Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Danske Serie 3
« Svar #13: 06 Jan 2014, 07:15 »

Okay, kort status:

Hvis jeg har Serie 3 loadet, så forekommer der konsekvent crash-dump den 1. juli 2014. Men hvis man kun loader ned til og med Serie 2, så er der slet ikke nogle problemer. Med Serie 2 loadet, har jeg kunnet simulere frem til år 2020 uden problemer. Så jeg overvejer næsten at droppe Serie 3, men jeg så nu helst at den også virkede.

Måske jeg bare skulle uploade databasen ned til Serie 2 her på siden, og så opdatere den så snart Serie 3 også virker? Det er vel ikke alle som er ligeså interesseret i Serie 3 som mig...?

Med hensyn til semi-pro/professionel status, så har jeg ikke oplevet nogle dumme fejl omkring det, og det virker som om spillets bestyrelser er bedre til at vurdere hvorvidt de burde tage skridtet op eller ej. Så på den front ser det bedre ud end i FM 13.


Jeg syntes bare du skal uploade ned til serie 2 her på siden og så senere serie 3 hvis du får det til at virke Smiley Kan ikke vente med at prøve databasen Opstemt
Logged

runelarsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Danske Serie 3
« Svar #14: 06 Jan 2014, 13:54 »

For min skyld må du også meget gerne smide serie 2 op  Smiley
Logged


Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010