home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 343 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Ruud efter Juve nu
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Ruud efter Juve nu  (Læst 2337 gange)
NooNoo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Ruud efter Juve nu
« : 07 Nov 2005, 20:16 »

Jaa jaa, faldt lige over det her skidt og ved godt det er på engelsk.. Men sådan er det nu engang Wink



Manchester United striker Ruud van Nistelrooy is contemplating suing Juventus midfielder Patrick Vieira after the Frenchman labelled him a ‘cheat’ and a ‘son of a bitch’.
The Dutchman is understood to be thinking about taking legal action for character assassination against Vieira following comments made ahead of the release of the former Arsenal man’s autobiography.

In extracts of the autobiography published in the News of the World Vieira said “Ruud van Nistelrooy is a cheat and a coward who is sneaky in the way he goes about fouling other players. Everyone thinks he is a nice guy but, in fact, he’s a son of a bitch.

"He has a history of incidents that all too often have gone unnoticed. He has punched Freddie Ljungberg and elbowed Lauren. At Arsenal, we hated him and had real reason to do so. He’s a great player, but everything about him annoys me.

"I was sent off at Old Trafford because of him. I got shafted. Just thinking about it makes my blood boil. He tried to stamp on me and then he made more of the challenge than he should have done. I am not blaming the referee. He got shafted too."

United officials are believed to have left their star striker to fight this battle on his own, refusing to be drawn into a statement.

The news comes in a week that reports have suggested Vieira may return to the Premiership for Manchester United. Vieira was quick to play down those rumours though saying “There is no truth in me coming back to England — and certainly not to United.”

The latest spat between van Nistelrooy and Vieira would suggest any kind of move to bring the Frenchman back to the Premiership is some way off. :k:
Logged

R O T R

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Ruud efter Juve nu
« Svar #1: 07 Nov 2005, 20:23 »

HAHA, genialt sagt Vieira! Jeg er enig med hvad han siger!  Sur
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Ruud efter Juve nu
« Svar #2: 07 Nov 2005, 20:33 »

Jeg har så arbejdet med de her nyheder de sidste par dage, som er kommet efter hans bog er kommet ud.
Jeg synes så kommentarerne er hjernedøde, og nu håber jeg da bare RvN ligger sag i mod ham Wink
SÅ kan han lære det Wink
Logged

Skaarup
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Ruud efter Juve nu
« Svar #3: 07 Nov 2005, 22:30 »

HAHA, genialt sagt Vieira! Jeg er enig med hvad han siger!  Sur

Tror 100% på vieira!!
Logged

Audere-Est-Facere

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Ruud efter Juve nu
« Svar #4: 08 Nov 2005, 17:34 »

Jeg har så arbejdet med de her nyheder de sidste par dage, som er kommet efter hans bog er kommet ud.
Jeg synes så kommentarerne er hjernedøde, og nu håber jeg da bare RvN ligger sag i mod ham Wink
SÅ kan han lære det Wink

Man kan sgudda ikke ligge sag an, fordi der er én der siger grimme ting om én.. Jeg regner da heller ikke med at du ligger sag an på mig, bare fordi jeg kalder dig en lille undermåler Guardiola... Vieira er en af de få der tager bladet fra munden, og fortæller verden hvem VanN virkelig er, og jeg synes bare at det er fedt! Respekt til ham!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Ruud efter Juve nu
« Svar #5: 08 Nov 2005, 17:38 »

Kan man ikke ligge sag an for falske anklager?

Jeg aner intet om det der, men jeg synes nu Vieira opførte sig uprofessionelt Wink
Logged

tim
Gæst
 
Sv: Ruud efter Juve nu
« Svar #6: 08 Nov 2005, 18:42 »

HAHA, genialt sagt Vieira! Jeg er enig med hvad han siger!  Sur

Hmmm. Havde jeg regnet med. Smiley Men efter min mening et udslag af idioti fra Vieiras side!
Logged

NooNoo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ruud efter Juve nu
« Svar #7: 08 Nov 2005, 18:48 »

Yep. Forstår ikke hvorfor man bare ikke holder sin mund i det hele taget
Logged

R O T R

Skaarup
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Ruud efter Juve nu
« Svar #8: 08 Nov 2005, 20:19 »

Yep. Forstår ikke hvorfor man bare ikke holder sin mund i det hele taget

Det sælger jo ikk  Wink
Logged

Audere-Est-Facere

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Ruud efter Juve nu
« Svar #9: 08 Nov 2005, 20:21 »

Det sælger jo ikk  Wink

Navnet alene sælger Wink
Logged

Skaarup
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Ruud efter Juve nu
« Svar #10: 08 Nov 2005, 20:28 »

Ja, men sagen har givet en del omtale!!
Tror forlaget er pænt tilfreds Wink
Logged

Audere-Est-Facere

LosCules
Gæst
 
Sv: Ruud efter Juve nu
« Svar #11: 08 Nov 2005, 20:46 »

JosepGuardiola, hvis han siger det, som han nu har sagt, så sælger den jo endnu mere

Djævel Djævel Djævel
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Ruud efter Juve nu
« Svar #12: 08 Nov 2005, 23:17 »

Kan man ikke ligge sag an for falske anklager?

Jeg aner intet om det der, men jeg synes nu Vieira opførte sig uprofessionelt Wink

Nej, for han anklager ham jo ikke for en forbrydelse, han fortæller bare sin mening om ham. Hvis han skulle sagsøge, kunne det måske være for at bringe sit navn i miskredit.. Men det har han vist selv gjort i forvejen...

Til jer andre: Dårlig omtale er bedre end ingen omtale! Og jeg vil personligt gerne købe bogen for at se hvad han skriver om klubben, og derudover også om VanN... Det er spændende at se det fra en fodboldspillers synsvinkel
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010