home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 333 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Valencia Club de Fútbol
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Valencia Club de Fútbol  (Læst 13438 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Valencia Club de Fútbol
« : 16 Dec 2013, 18:25 »



Valencia Club de Fútbol




Jeg må erkende at jeg er overrasket og en smule skuffet over at jeg ikke har kunne finde en klubtråd, der omhandler Valencia. Valencia er trods alt en af de største klubber i Spanien og især omkring årtusindskiftet var de dominerende i national og international sammenhæng. Derudover har de haft stjernespillere som Santiago Cañizares, Rubén Baraja, Vicente, David Albelda, David Villa og David Silva på holdkortet bare for at nævne et par af stjerner. De er i dag erstattet af spillere som Jonas, Banega og Canales.

Klubben kæmper i øjeblikket med en vanvittig dårlig økonomi og en samlet gæld på hele 2,6 milliarder danske kroner, hvilket er vildt taget i betragtning af at klubben "blot" er 1,51 milliarder kroner værd. Som før nævnt er det en af Spaniens største klubber og i mange år har de indtaget rollen som den "evige" 3'er efter Barcelona og Real Madrid. Efter min mening er de dog i de senere år blevet overhalet indenom af Atlético Madrid og deres status, som én af de store hænger på mange måder i en tynd tråd. Der venter en enorm udfordring med meget begrænsede midler og en efter min smag smal trup. Der er dog muligheder og spillere man kan hente frem fra b-holdet. Holdet starter med lige knap 8 millioner kroner til indkøb, men samtidigt et underskud på lønbudgettet på 80.000 kroner. Hvem havde sagt det skulle være nemt? Tunge

Det kræver sin købmand og tungen skal holdes lige i munden, hvis man ikke skal ende ligesom Miroslav Dukic, der blev fyret i går. Han er faktisk en del af min motivation for at prøve kræfter med den "faldne kæmpe" efter at jeg så Valencias kollaps imod Atlético Madrid, da jeg ser med tanken, at man må kunne gøre det bedre end 20 point i 16 kampe. Den anden halvdel af motivation er at det er en klub, der altid har haft en lille plads i mit hjerte samt givet mange gode timer i både FIFA, CM og FM sammenhæng.

Jeg vender tilbage med en transferopdatering (hvis der sker noget på den front Shockeret) og håber at der er andre der ude, som spiller med Los Che.
« Seneste Redigering: 16 Dec 2013, 18:32 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Valencia Club de Fútbol
« Svar #1: 16 Dec 2013, 18:38 »

JimmyGP : Jeg sad lige og kiggede efter en Valencia tråd, så lækkert at du fik startet en Smiley
Er også lige startet med Valencia, hvor jeg vil satse mest på at købe unge talenter som kan bære klubben op ad stigen i fremtiden, for det ser godt nok noget sort ud med økonomien dog hjælper det vel lidt på det når det nye stadion er bygget færdig.

Vil fortælle lidt om mine transfers når vinduet er lukket Smiley
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

lortengert
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Valencia Club de Fútbol
« Svar #2: 16 Dec 2013, 18:40 »

FEDT! lyder spændende og glæder mig til at følge jer! GL HF! måske jeg springer med på et Valencia-spil en dag Wink
Logged

mist747
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Valencia Club de Fútbol
« Svar #3: 16 Dec 2013, 19:12 »

Jeg har også kigget længe efter en Valencia tråd  Wink
Jeg følger trop med et VCF save en af dagene.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Valencia Club de Fútbol
« Svar #4: 16 Dec 2013, 22:02 »

Jeg er selv startet med Valencia i håb om, at det bliver spillet der giver mig lyst til at spille FM14. Havde et fantastisk spil med dem i 11'eren eller 12'eren og håber det bliver noget af det samme.

Jeg har lavet to taktikker, en defensiv og en offensiv, som begge bygger på hurtigt offensivt fodbold.
Logged

welbz is dat guy

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Valencia Club de Fútbol
« Svar #5: 17 Dec 2013, 01:16 »

God start på livet i Valencia Sur Chelsea og Manchester United bød begge 85 millioner kroner for Banega.. jeg tænkte hell no og bad dem byde hans frikøbsklausul på 445 millioner kroner.. Det ville de selvfølgelig ikke betale og nu vil Banega væk fra klubben.. han har sågar bedt om at blive solgt! Jeg satser på at bruge ham fast alligevel og håber på at et ½ til 1 års spilletid kan få ham på andre tanker..  Peace

Logged

- Veni, vidi, vici -

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Valencia Club de Fútbol
« Svar #6: 17 Dec 2013, 01:19 »

God start på livet i Valencia Sur Chelsea og Manchester United bød begge 85 millioner kroner for Banega.. jeg tænkte hell no og bad dem byde hans frikøbsklausul på 445 millioner kroner.. Det ville de selvfølgelig ikke betale og nu vil Banega væk fra klubben.. han har sågar bedt om at blive solgt! Jeg satser på at bruge ham fast alligevel og håber på at et ½ til 1 års spilletid kan få ham på andre tanker..  Peace


Jeg har så valgt at sælge ham, men dog for 225 millioner Smiley Det gav en god sjat penge at gøre godt med så jeg kan hente unge talenter til fremtiden Wink
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Valencia Club de Fútbol
« Svar #7: 17 Dec 2013, 08:14 »

Jeg har så valgt at sælge ham, men dog for 225 millioner Smiley Det gav en god sjat penge at gøre godt med så jeg kan hente unge talenter til fremtiden Wink

Jeg må sige at efter at jeg har sovet på det, er det bestemt også blevet en løsning, der tiltaler mig.. bare lidt ærgerligt at man kun får 50% ud af det.. Men 112,5 millioner kroner er selvfølgelig også en slags penge, når man ikke har nogen.. Tunge

Hvem har du så hentet ind i stedet?

Til alle: Fedt at vi er så mange, der spiller med Valencia.. håber på at få lidt tips og tricks fra alle Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Valencia Club de Fútbol
« Svar #8: 17 Dec 2013, 08:53 »

Jeg kan ihvertfald skrive under på at kontrabaseret, direkte spil fungerer perfekt mod større hold. Kom sløvt igang mod Malaga hvor jeg spillede offensivt og tabte 2-0, men sidenhen har jeg slået Espanyol 3-0 og Barcelona 3-1, med førnævnte taktik.

Jonas er fremrangende i "fremskudt angriber" rollen, og har scoret 4 af de 6 mål.
Logged

welbz is dat guy

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Valencia Club de Fútbol
« Svar #9: 17 Dec 2013, 11:45 »

Jeg må sige at efter at jeg har sovet på det, er det bestemt også blevet en løsning, der tiltaler mig.. bare lidt ærgerligt at man kun får 50% ud af det.. Men 112,5 millioner kroner er selvfølgelig også en slags penge, når man ikke har nogen.. Tunge

Hvem har du så hentet ind i stedet?

Til alle: Fedt at vi er så mange, der spiller med Valencia.. håber på at få lidt tips og tricks fra alle Thumbs Up
Har hente ungt sydamerikansk blod ind til truppen i form af :  Lucas Romero fra velez. Angel Correa Fra san Lorenzo. marcos rojo fra sporting cp. Giovanni simoene fra River Smiley
Har vist fået et mindre cross på sydamerikanere Peace heldigvis tager det jo ikke så lang tid for dem at få spansk pas. Har også hentet Gabriel Barbosa fra santos men han kommer først næste sæson Smiley
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

mist747
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Valencia Club de Fútbol
« Svar #10: 17 Dec 2013, 11:53 »

Har hente ungt sydamerikansk blod ind til truppen i form af :  Lucas Romero fra velez. Angel Correa Fra san Lorenzo. marcos rojo fra sporting cp. Giovanni simoene fra River Smiley
Har vist fået et mindre cross på sydamerikanere Peace heldigvis tager det jo ikke så lang tid for dem at få spansk pas. Har også hentet Gabriel Barbosa fra santos men han kommer først næste sæson Smiley
Hvordan har du købt dem?
På afbetaling eller?
Logged

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Valencia Club de Fútbol
« Svar #11: 17 Dec 2013, 12:02 »

Hvordan har du købt dem?
På afbetaling eller?
Kontant betaling. solgte Banega, plus ham den mexicanske kant og den franske venstre back Smiley det gav penge til de indkøb, når økonomien er så skidt som den er tør jeg ikke købe på afbetaling..
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Valencia Club de Fútbol
« Svar #12: 17 Dec 2013, 12:07 »

Jeg må sige, at jeg også er fristet til at prøve Valencia af, på trods af, at jeg har et fedt save med Wolves i gang. Valencia skuffer fælt IRL må man sige, og med økonomien in mente, så er der da bestemt en udfordring i det!

Starter op om lidt Smiley
Logged

Arsenal <3

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Valencia Club de Fútbol
« Svar #13: 17 Dec 2013, 12:09 »

Jeg må sige, at jeg også er fristet til at prøve Valencia af, på trods af, at jeg har et fedt save med Wolves i gang. Valencia skuffer fælt IRL må man sige, og med økonomien in mente, så er der da bestemt en udfordring i det!

Starter op om lidt Smiley
Fedt at du også er hoppet om bord Wink fortæl gerne om dine transfers når du kommer så langt Smiley
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

mist747
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Valencia Club de Fútbol
« Svar #14: 17 Dec 2013, 13:05 »

Kontant betaling. solgte Banega, plus ham den mexicanske kant og den franske venstre back Smiley det gav penge til de indkøb, når økonomien er så skidt som den er tør jeg ikke købe på afbetaling..
Jeg tror også det er fornuftigt ikke at købe på afbetaling.
Jeg starter også op med Valencia senere i dag  Opstemt
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010