home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 353 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  1860 München
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: 1860 München  (Læst 5445 gange)
LDN
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
1860 München
« : 10 Dec 2013, 17:13 »

Den lyseblå del af München skal selvfølgelig have sin egen tråd.

Det er en rigtigt fin klub med fremragende faciliteter, en ok økonomi dvs. ingen lån men man starter med et underskud i klubben. Et top moderne stadium, Allianz-Arena, som desværre er ejet af rivalerne Bayern. Lejen er rimelig billig, 22mil + 10 procent af billetindtægterne.
Info

Pga. økonomien er der ikke det store transfer-budget eller løn-budget så man må affinde sig med truppen og har kun begrænset mulighed for at sætte sit præg på den i første vindue.

Klubben forventer oprykning og medierne forventer at man er at finde lige udenfor oprykning på en 4. plads ved sæsonafslutning. 
Oprykning burde være muligt, omend truppen er lidt tynd og en del pladser godt kunne bruge en opgradering. Jeg hentede selv kun to spillere ind før sæson start, begge svenske i Hamad og Milosevic, og solgte to fra.
Transfer

Jeg er kommet til vinterpausen og overvintre på 4. pladsen 5 point efter Union Berlin på 1. pladsen.
Ligaen
Lidt skuffende, men en sløv start og slutning på første halvsæson gør at vi ikke topper ligaen. 1. pladsen skal være målet, og der er stadig gode muligheder for at sikre holdet direkte oprykning.
Kampprogram
Et skift fra 4231 til 442 har dog hjulpet på spillet,
Taktik


Håber der er andre der vil forsøge sig med Die Löven!
« Seneste Redigering: 12 Dec 2013, 11:32 af LDN » Logged

LDN
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: 1860 München
« Svar #1: 12 Dec 2013, 11:26 »

En kort update på 2. halvdel af min første sæson med 1860.
Det gik super godt, min 442 med to defensive midtbanespillere var (næsten) uovervindelig, kun Düsseldorf fik ramt på os. Sæsonens sidste kamp var mod Union Berlin ude, nr 1 mod 2. En bund solid indsats og 1-0 sejre senere var 1. pladsen i hus
Ligaen

Som sagt blev det kun til et nederlag i hele 2014, så også i pokalen var der succes for Die Löven!!
Kampprogram

Så næste sæson står den på Bundesligaen og Europa!
Truppen er alt for tynd til at spille med på tre fronter, så der skal investeres i nye spillere. Specielt er målmand og targetmand et must da både Kiraly og Friend forlader klubben.
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: 1860 München
« Svar #2: 12 Dec 2013, 11:49 »

Kan man få screenshots af din taktik hvor jeg også kan se dine indstillinger? Spiller selv med Kaiserslautern så kunne godt tænke mig at få inspiration
Logged

LDN
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: 1860 München
« Svar #3: 12 Dec 2013, 12:35 »

Taktikken er super simple og handler om disciplin og fysisk styrke. Både CB'erne og DM'erne skal være solide i hovedspillet og generelt have gode defensive egenskaber. Alt offensivt kommer over kanterne på hurtige omstillinger og indlæg ind i boksen. 
442DM

Jeg er ligeglad med boldbesiddelse, det handler om at komme til chancer hurtigt og så tilbage og stå solidt foran målet.
Generelt har modstanderen bolden mere end mig, de kommer dog sjældent til store chancer men mest halve og langskud, og så lurer jeg på kontraen og dødbolde.

Holdet er fysisk stærkt og solide i hovedspillet, så det udnytter jeg på dødbolde hvor jeg ofte er overledgene og scorer en del - specielt på anden bolde og klumpspil.
Hjørne
Logged

LDN
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: 1860 München
« Svar #4: 15 Dec 2013, 16:59 »

I håbet om at gøre andre interesseret i at spille med 1860 kommer her endnu en update.
2. sæson er spillet færdigt, hvilket gik bedre end forventet med en 7. plads i  ligaen, så vi skal endnu engang spille i Europa efter sommerpausen.

Uefa cuppen var ikke en prioritet i år og vi røg fortjent ud i anden runde med sammenlagt 8-4 til Schalke. I pokalen, som heller ikke blev prioriteret, sendte HSV os ud med et 1-3 nederlag hjemme i anden runde.

Taktikken er ændret igen, nu spiller vi mere 433, Djuric og Stendera har været de store profiler.
Da der ikke er mange penge at købe for har det været begrænset hvad jeg har kunne gøre på transfer området, det er mest blevet til billige skandinaver og så selvfølgelig Stendera og Djuric. 

Jeg håber på et godt transfer budget i 3. sæson, for der mangler virkelig kvalitet i forsvaret og midtbanen kunne også bruge en spiller eller to.

Min nye 433 fungerer overraskende godt mod hold på samme niveau som mig selv, men mod bedre hold har vi haft store problemer defensivt. Bedst illustreret ved vores helt ekstrem dårlige marts måned hvor vi lukker 20 mål ind på 6 kampe! ups....

Jeg håber på et godt transfer vindue, hvor der gerne skulle komme noget kvalitet til defensiven, jeg vil gerne have flere tyskere på holdet så håber jeg kan finde nogen som jeg har råd til ellers må jeg fortsætte med at lave mine indkøb i Norden og Østeuropa.
Logged

azzic
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 1860 München
« Svar #5: 12 Jan 2014, 16:40 »

Jeg spiller selv i bindesligaen(I FM selvfølgelig) i øjeblikket, her oplever jeg at 1860 München gang på gang får nogle af de bedste talenter(regen) føler i også det er tilfældet, når i spiller med dem?
Logged

LDN
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: 1860 München
« Svar #6: 13 Jan 2014, 14:38 »

Jeg skal ikke kunne sige om 1860 får flere eller færre gode talenter end de andre tyske klubber? Men jeg er godt tilfreds med kvaliteten der kommer op gennem rækker i de fire en halv sæson jeg har spillet indtil videre.
Logged

Gracjan
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 1860 München
« Svar #7: 26 Jan 2014, 12:12 »

Er selv lige begyndt med dem og ligger nr 1 efter 20 kampe med hele 11 point ned til nr 2. Må sige at jeg er heldig med at Køln smider point imod Sandhausen og de andre top hold spiller svagt. Har ikke rigtigt hentet nogle og spiller 4-4-2.
Logged

Oh when the Spurs go marching in,
Oh when the Spurs go marching in,
I wanna be in that number,
Oh when the Spurs go marching on.

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1860 München
« Svar #8: 26 Jan 2014, 17:07 »

Har nu boet i München i godt 5 måneder og har da også set TSV spille. Desværre så er eksamensræset ved at tage sit indtog, så bliver nok først efter dem at jeg tager et save med lilleputterne her fra byen. Men godt at høre at der er en god chance for at rykke op med det samme. Det så desværre ikke helt sådan ud da jeg så dem tabe 1-3 til Dresden.
Logged

weichardt86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: 1860 München
« Svar #9: 26 Mar 2014, 17:33 »

Så er jeg kommet igang med denne klub skal så siges at jeg er kommet til anden sæson. rykkede op i første sæson som nummer 1. det var også planen at jeg skulle rykke op. her i anden sæson går det faktisk fint nok.


Jeg fik hentet lidt spiller ind for at styrke mit hold da det var lidt tyndt besat. og fik nemlig hellere ikke mange penge at købe ind for så blev nød til at sælge en af mine bærende kræfter for 44 mil til hertha berlin. for at gøre plads til at der kunne købes lidt ind. men målet med denne sæson er bare at overleve for at få lidt flere penge på kiste bunden så jeg kan få bedre spiller. men satser også på unge spiller så prøver hele tiden at gøre mit ungdomshold bedre hele tiden. samt at få de bedste faciliteter som overhovedet muligt. og er godt på vej:-)


det var en lille update kommer mere efter sæsonen.
Logged

weichardt86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: 1860 München
« Svar #10: 28 Mar 2014, 01:01 »

Så blev min sæson færdig og må sige at det har faktisk været en rigtigt god sæson jeg havde mig som oprykker hold. jeg sluttede på en flot 7 plads som var meget over mine forventninger i forhold til hvad jeg var spået. jeg var spået til at skulle rykke ned med et brag men mine spiller viste høj moral hele vejen gennem sæsonen. kronen på værket kom gennem at jeg vandt den tyske pokal turnering. ved blandt andet at slå Bayer München ud i semifinalen som må siges at være noget af en bedrift at mini putter i müchen slå stor magten ud. det vil også sige at jeg skal ud og spille europæisk til den nye sæson. og med al den hype omkring mig og mit hold har er jeg blevet tilbudt en masse jobs rundt omkring i verden men det største var nok denne her
http://i59.tinypic.com/2uggk81.png


Alt dette har også gjort at jeg virkelig har fået et ordenlig indspark i  min økonomi op til den nye sæson. jeg blev stillet et transfer budget op hvor jeg kunne købe spiller for 116 mil samt et lønningen budget på 17 mil. og der har gjort at jeg har sat mine forventninger lidt højere op til den nye sæson.

Men grundet den gode sæson har det også gjort at nogle af mine stjerner er blevet eftertragtet i sær min angriber Yuya osako har været en spiller mange klubber gerne ville have fingrene i og han har også været utilfreds i klubben i et stykke tid så han er en spiller jeg har måtte sælge op til den nye sæson. skal også siges at han blev kåret til asien bedste angriber.

Så grundet af jeg alt den frem gang jeg har haft med klubben har jeg blevet nød til at virkelig forstærke mit hold op til den nye sæson så der er kommet en masse spiller ind for at højne kvaliteten på mit hold.

Mine transfer:
http://i62.tinypic.com/2mhx6rs.png

Mit hold:
http://i58.tinypic.com/2uqy8f9.png

Min  opstilling:
http://i58.tinypic.com/jjmp1f.png

så jeg ser virkelig frem til den nye sæson med mange udfordringer. hvor jeg håber at jeg kan kvalificere mig igen til europa samt komme videre fra gruppe spillet i europa cup.


Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1860 München
« Svar #11: 28 Mar 2014, 11:53 »

Så blev min sæson færdig og må sige at det har faktisk været en rigtigt god sæson jeg havde mig som oprykker hold. jeg sluttede på en flot 7 plads som var meget over mine forventninger i forhold til hvad jeg var spået. jeg var spået til at skulle rykke ned med et brag men mine spiller viste høj moral hele vejen gennem sæsonen. kronen på værket kom gennem at jeg vandt den tyske pokal turnering. ved blandt andet at slå Bayer München ud i semifinalen som må siges at være noget af en bedrift at mini putter i müchen slå stor magten ud. det vil også sige at jeg skal ud og spille europæisk til den nye sæson. og med al den hype omkring mig og mit hold har er jeg blevet tilbudt en masse jobs rundt omkring i verden men det største var nok denne her
http://i59.tinypic.com/2uggk81.png


Alt dette har også gjort at jeg virkelig har fået et ordenlig indspark i  min økonomi op til den nye sæson. jeg blev stillet et transfer budget op hvor jeg kunne købe spiller for 116 mil samt et lønningen budget på 17 mil. og der har gjort at jeg har sat mine forventninger lidt højere op til den nye sæson.

Men grundet den gode sæson har det også gjort at nogle af mine stjerner er blevet eftertragtet i sær min angriber Yuya osako har været en spiller mange klubber gerne ville have fingrene i og han har også været utilfreds i klubben i et stykke tid så han er en spiller jeg har måtte sælge op til den nye sæson. skal også siges at han blev kåret til asien bedste angriber.

Så grundet af jeg alt den frem gang jeg har haft med klubben har jeg blevet nød til at virkelig forstærke mit hold op til den nye sæson så der er kommet en masse spiller ind for at højne kvaliteten på mit hold.

Mine transfer:
http://i62.tinypic.com/2mhx6rs.png

Mit hold:
http://i58.tinypic.com/2uqy8f9.png

Min  opstilling:
http://i58.tinypic.com/jjmp1f.png

så jeg ser virkelig frem til den nye sæson med mange udfordringer. hvor jeg håber at jeg kan kvalificere mig igen til europa samt komme videre fra gruppe spillet i europa cup.




Vildt du har fået Zieler og Ekici, men HVOR er Stendera?  Græder
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: 1860 München
« Svar #12: 28 Mar 2014, 12:52 »

Ja er også meget tilfreds med mine indkøb :-) det er anden der har et spil hvor de har købt stendera.. Så han er slet ikke i klubben hos mig:-)
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1860 München
« Svar #13: 28 Mar 2014, 13:11 »

Ja er også meget tilfreds med mine indkøb :-) det er anden der har et spil hvor de har købt stendera.. Så han er slet ikke i klubben hos mig:-)

Ah achso! crazy
Har i nogle regler om hvor mange udlændige i max må have på jeres hold?
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: 1860 München
« Svar #14: 28 Mar 2014, 13:22 »

nej det har jeg ikke.. men spiller med at jeg minimum købe 3 talenter vær år så på et eller andet tidspunkt vil alle mine spiller næsten være home grown. derfor ligger jeg også meget vægt på at få så gode træningsfaciliteter som overhovedet muligt. og prøver også så vidt muligt at få tysker ind på holdet. de eneste minus er jo bare at der ikke er noget landshold derfor også lidt kedeligt. men synes det er nok den sjoveste liga at spille. også grundet af man hurtigt kan få stablet en god økonomi op.
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010