home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 540 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Swizz' Europatur!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Swizz' Europatur!  (Læst 4120 gange)
Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Swizz' Europatur!
« Svar #15: 11 Dec 2013, 13:34 »

Dejlig, simpel blog.

Jeg følger med her!
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swizz' Europatur!
« Svar #16: 12 Dec 2013, 14:42 »

Dejlig, simpel blog.

Jeg følger med her!

Tak skal du have Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swizz' Europatur!
« Svar #17: 12 Dec 2013, 15:22 »



vs. SC SOLLENAU 4-1 (Pokal)
vs. WOLFSBERGER 7-5

vs. KAPFENBERGER 0-1
vs. SKN PÖLTEN 2-1
vs. WIENER NEUSTADT 0-1
vs. RB SALZBURG 2-5

vs. RAPID WIEN 1-1
vs. STURM GRAZ 1-1
vs. SV RIED 2-2

vs. WOLFSBERGER 3-2
Sommeren er forbi, og dermed endnu et hektisk transfervindue. Storholdene har igen været på rov, hvilket denne gang gik ud over defensiven. Når det er sagt, så har det dog ikke været værre, end at jeg dog føler at holdet er kommet styrket ud af transfervinduet, i hvert fald på de fleste positioner.
Både førstemålmand Tischler og begge højrebacks blev solgt for en samlet sum på 5,3 mio. DKK. Derudover skiftede stjernefrøet Djuric på en fri transfer til konkurrenterne, mens flere andre også forlod holdet grundet manglende spilletid.
Jeg valgte at investere omkring 5,5 mio. DKK i nye spillere, deriblandt flere på fri eller meget billigt - det er tilsyneladende pisse billigt at købe spillere i Østrig, pånær hvis du ønsker stjernefrøene i de bedste klubber. Jeg fik dog lusket mig til ét af disse, nemlig unge Bernhard Luxbacher, der forhåbentlig bliver en stor drivkraft for os i fremtiden. Mindst lige så vigtig bliver forhåbentlig Roman Kienast, der blev hentet for blot 49K hos Austria Wien. Sidste sæson var han en evig plage hver gang jeg mødte Mattersburg (udlejet), og da Zivotic jo ikke ville forlænge, ja så må Kienast jo blive den nye trussel oppe foran. Derover var den måske største signing N'Doumbou, der blev hentet på en fri transfer.



Vi blev spået en 6. plads i ligaen, altså burde vi ikke kigge konstant mod nedrykningsstregen. Helt sådan føler jeg det dog ikke nu efter 9 runder. Godt nok startede sæsonen vildt med en 7-5 sejr over Wolfsberger, men pånær ganske få hold, så er det tydeligt, at vi er de nye drenge i klassen. Samtlige af topholdene er virkelig svære at spille mod, hvorfor jeg egentlig er lykkelig over de uafgjorte resultater vi har fået mod især Rapid Wien og Sturm Graz. Kan vi bebeholde dette pointtal pr. kamp, så ender vi omkring 48 point, hvilket bør være mere end nok til at undgå nedrykning. Modsat, så tager alle hold dog point fra hinanden, hvilket betyder at vi kan ende som både fugl og fisk..
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swizz' Europatur!
« Svar #18: 13 Dec 2013, 13:06 »



vs. FC STADLAU 1-0 (Pokal)
vs. AUSTRIA WIEN 0-4
vs. KAPFENBERGER 1-2
vs. WIENER NEUSTADT 1-2

vs. SKN PÖLTEN 3-1
vs. FC HÖCHST 3-0 (Pokal)
vs. RB SALZBURG 3-0

vs. RAPID WIEN 0-3
vs. SV RIED 1-4

vs. STURM GRAZ 3-2
vs. WOLFSBERGER 2-0

Efterårssæsonen er nu slut, og indtil videre kan vi ikke klage over sæsonen. Som spået ligger vi omtrent midt i tabellen, og igen i denne sæson er det især offensiven der bringer os frem. Forsvaret sejler stadig til tider, omend det ikke har været meget værre end sidste sæson. Unge Hofmann, der kom til fra Rapid Wien i sommers, er kommet sig flot over en skade og har formået at slå kaptajn Khizanishvili af holdet. Ligeså har Kienast som håbet formået at udgøre en stor trussel oppe foran. Hans 9 ligamål til trods er han dog ikke holdets topscorer. Lukas Hinterseer har formået primært som offensiv midtbanespiller at score hele 11 mål, hvilket sætter ham øverst på topscorerlisten både internt, men også i ligaen. Det har givet ham massiv interesse fra bl.a. Wolves. Et salg i vinterpausen kan derfor ikke udelukkes. Hinterseer er dog langt fra den eneste der er eftertragtet hos udenlandske klubber. Også Prokopic, Seidl og Khizanishvili er efterspurgt, hvorfor det igen ser ud til at blive en kamp at holde på profilerne.



Måske i år skal være vores år i pokalturneringen, hvor vi i foråret skal op imod SKN Pölten i kvartfinalen. De eneste tilbageværende større hold er Rapid Wien og SV Ried, der er blevet trukket mod hinanden i kvartfinalen. Derudover er det kun hold fra 1. division og så Austria Klagenfurt, der slet ikke indgår i de to øverste rækker. En sejr i kvartfinalen kan derfor meget vel bane vejen til finalen, hvis altså bare vi kan undgå Rapid Wien eller Ried. Som dobbelte mestre er Rapid Wien nok den største udfordring, men Rieds possesion-fodbold har også gjort ondt på os hidtil, senest med 1-4 på deres bane.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swizz' Europatur!
« Svar #19: 13 Dec 2013, 16:29 »



Vinteren er forbi, og dermed også vinterens transfervindue, hvor der desværre har været mere aktivitet end ønsket. Som ventet kom der oceaner af bud på profilerne, og egentlig skal vi vel prise os lykkelige for kun at have måttet slippe én profil. Lukas Hinterseer fik som den eneste lov til at smutte, det efter at Wolves bød samlet 8,5 mio. DKK, hvoraf de 7,75 var med det samme. Det bud var mere end det dobbelte af hans markedsværdi, hvorfor jeg ikke kunne sige nej. Dermed har vi sagt farvel til vores eneste østrigske landsholdsspiller - jep, Hinterseer nåede landsholdet efter sit fantastiske efterår, og selvfølgelig scorede han da også i sin debut..
Ind blev i stedet hentet fyrtårnet Kevin Friesenbichler for 1,85 mio. DKK og Toni Vastic ganske gratis. Vastic gjorde i den grad livet ondt for mig tidligere, så selvom hans stats ikke er fantastiske forventer jeg mig store ting af ham. Samtidig giver han meget til bredden i og med at han kan spille alt offensivt.



I den seneste periode formåede vi kun at tabe til Ried og Kapfenberger, mens det blev til uafgjorte mod Austria Wien i to omgang og en gang mod Wolfsberger. Pointtabet mod Wolfsberger var til stor irritation, da det simpelhen er en kamp vi skal vinde, hvis vi vil gøre os forhåbninger om noget som helst over vores nuværende position som nummer 6. Siden vinter begynder der nu at tegne sig en kløft mellem os og de nedre pladser, hvor vi på nuværende tidspunkt har 7 point ned til skuffende Sturm Graz. Modsat har vi kun 6 point op til 2. pladsen, hvorfor der måske er mulighed for mere end blot en midter-tilværelse, hvem ved..


Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010