home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 1224 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  RSC Anderlecht
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: RSC Anderlecht  (Læst 14068 gange)
LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
RSC Anderlecht
« : 06 Dec 2013, 15:22 »



Info:
Royal Sporting Club Anderlecht, ofte blot omtalt som Anderlecht eller RSCA er en belgisk fodboldklub. Klubben blev dannet i 1909 og har hjemmebane på Constant Vanden Stock Stadion med plads til 28.063 tilskuer. Klubben ligger i byen Anderlecht ved Bruxelles.

Anderlecht er den største klub i Belgien og har vundet den Belgiske Pro Liga hele 32 gange. Derudover er det blevet til 9 belgiske pokal titler og 5 europæiske titler.


Truppen består af:

Målmænd:
Silvio Proto
Davy Roef
Thomas Karminski


Backs:
Fabrice N´Sakala
Olivier Deschacht
Guillaume Gillet
Anthony Vander Borre


Center Backs:
Bram Nuytinck
Cheikhou Kouyaté
Chancel Mangulu


Central Midt/Offensive Midt:
Demy de Zeeuw
Luka Milivojevic
Dennis Praet
Sacha Kljestan
Youri Tielemans
Leander Dendoncker


Wings:
Andy Naja
Massimo Bruno
Frank Acheampong
Fede Vico
Oswal Álvarez
Ronald Vargas


Angriber:
Matías Súarez
Aleksander Mitrovic
Cyriac Gohi Bi



Foretrukken opstilling:
GK: Silvio Proto
RB: Guillaum Gillet
LB: Fabrice N´Sakala
CB: Bram Nuytinck
CB: Cheikhou Konyaté
MR: Massimo Bruno
ML: Fede Vico
MC: Sacha Kljestan
MC: Luka Milivojevic
OM: Matías Suarez
BOC: Aleksander Mitrovic

Styrker & Svagheder:
Hvis vi starter med styrkerne ved dette hold så er det klart alle de talentfulde spiller som er i truppen fra starten. Hvis vi nævner de største talenter i klubben er det følgende: Dennis Praet, Luka Milivojevic, Youri Tielemans, Massimo Bruno, Frank Acheampong, Fede Vico og Aleksander Mitrovic.

Udover talenterne så er klubbens anden styrke at start 11´eren er god nok til at tage mesterskabet første sæson og samtidig klare sig godt i Champions Leauge.

Hvis vi så skal kigge lidt på svaghederne på dette hold må det være bredden i forsvaret, efter min mening er der kun 3 centrale forsvar som fra start er gode nok til første holdet, så derfor skal der investeres i en central forsvars spiller. Derudover mangler man også en back-up på på den offensive midtbane hvis Matías Suarez skulle gå i stykker, man kan til nød bruge Dennis Praet dog er han bedst på den centrale midt.

Det kan blive en udfordring at finde forstærkninger til holdet da klubbens transfer budget er et stor rundt 0 og derfor skal man være kreativ og finde spillere på fri transfer og spiller på leje listen.


Hvor skal du starte med Anderlecht?
For det første skal du vælge Anderlecht fordi at belgisk fodbold er på vej frem i Europa, det belgiske landshold gør det rigtig godt for tiden og der er rigtig mange belgiske spillere som gør det godt i de bedste ligaer i verden. Anderlecht er en utrolig talentfuld trup og lur mig om der ikke gemmer sig den næste store verdens stjerne mellem de talentfulde spillere! Jeg kan i hvertfald godt love jer at det bliver en kamp at holde de store klubber væk fra Anderlechts unge stjerner. Især angriberen Mitrovic og midtbane spilleren Tielemans er der rift om i mit spil!

Så mangler i et godt hold at spille med så vælg den belgiske liga og nærmere bestemt Anderlecht næste gang i skal starte i nyt spil i FM
Smiley
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: RSC Anderlecht
« Svar #1: 06 Dec 2013, 15:24 »

Hvis i er interesseret i screen shorts af de forskellige spillere så viser jeg gerne frem, jeg er i gang med 3 sæson i mit spil og vil senere i aften skrive et længere indlæg omkring mit Anderlecht spil
Logged

tottenhamfrem
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: RSC Anderlecht
« Svar #2: 06 Dec 2013, 15:33 »

Kan du ikke vise ss af de spillere du nævnte som deres talenter? Cool
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: RSC Anderlecht
« Svar #3: 06 Dec 2013, 15:36 »

Kan du ikke vise ss af de spillere du nævnte som deres talenter? Cool

Det kan du tro jeg vil, jeg er lige på arbejde lige nu men vil ligge et par ss op når jeg kommer hjem og får åbnet mit spil Smiley
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: RSC Anderlecht
« Svar #4: 06 Dec 2013, 19:09 »

Som lovet smider jeg lidt screen shots op af de talenter som er i klubben fra start. Mine screen shots er dog fra sæson 3. Men så kan i jo også se hvor gode de bliver Smiley

Luka Milivojevic:


Dennis Praet:


Fede Vico:


Massimo Bruno:


Youri Tielemans:


Aleksander Mitrovic:


Hvis i vil se screen shots på flere spillere må  i jo sige til. Jeg håber meget jeg kan skrive lidt om mit spil i aften, for det er virkelig et godt spil jeg har gang i Smiley
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: RSC Anderlecht
« Svar #5: 06 Dec 2013, 19:49 »

Nu er det blevet tid til at jeg vil fortælle lidt om spil mit med Anderlecht. Jeg er som skrevet før lige gået i gang med 3 sæson. Jeg vil fortælle så godt jeg kan om sæson 1 og 2 så i kan få et indblik i hvordan det er gået mig indtil videre.

Sæson 1:

Den første sæson forløb meget planmæssigt med et sikkert mesterskab der blev vundet i overlegen stil. Det er sådan med den belgiske liga at den er delt op i 2 forskellige runder. Man starter med at spille 30 kampe hvor alle 16 hold møder hinanden 2 gange. Efter de første 30 kampe bliver ligaen delt over i en Mesterskabs gruppe hvor de 6 øverste hold i ligaen ryger over i. I Mesterskab gruppen møder man igen hinanden 2 gange og efter der i alt er spillet 40 kampe kåres vinderen at det belgiske mesterskab.

Holdene der ender fra 7-14 pladsen bliver delt op i 2 grupper med 4 hold i hver gruppe og de 8 hold kæmper så om kvalifikation til Euro cuppen. De 2 hold som vinder hver deres gruppe ryger videre til en semifinale hvor de kæmper om at møde nummer 5 fra Mesterskabs gruppen om den sidste Euro Cup plads.

De 2 hold som ender henholdsvis nr. 15 og 16 i første halvdel i ligaen ryger ind i et nedryknings slutspil hvor de 2 hold møder hinanden 5 gange om hvilket af de 2 hold som skal rykke ned.

PUHA det var godt nok svært at forklare Smiley Håber i forstår det bare nogenlunde Smiley

Runde 1 (Første 30 kampe):


Som i kan så på ovenstånde screen shot så vandt jeg rimlig sikkert med hele 13 point ned til Genk på anden pladsen.

Mesterskabs gruppen:


Igen kan i se at første sæson gik rimlig nemt i ligaen og blev vundet meget overbevisende den her gang med 14 point ned til Genk.

På transfer siden første sæson var der ikke særlig mange penge at gøre med, når man starter spillet har Anderlecht ikke nogen penge at handle for, derfor måtte jeg ud og finde spillere på fri transfer. Da jeg følte at jeg manglede en central forsvars spiller hentede Alex Emenike ind på den plads. Jeg vil meget gerne vise jer et billede af ham fra da han var i klubben, men han er blevet skippet videre til Al-Shabab for 11 mio kr. efter første sæson.

Derudover valgte jeg også at hente Franco Zuculini ind på en fri transfer da jeg skulle bruge lidt brede på den centrale midtbane. Men det viste sig hurtigt at Zuculini ikke var kommet til Belgien for at sidde på bænken og han fik hurtigt sat sig på en startplads og efter 2 sæsoner i Belgien røg han videre til Benfica som betalte 100 mio kr for ham.

Efter jeg var kommet til lidt penge bla. ved salget af af Cheikhou Kouyate til Celtic for 23 mio kr. og bla. ved at bestyrelsen valgte at give mig lidt penge at købe for, valgte jeg at investere lidt i 2 unge drenge for Genk og det har vist sig at være penge godt givet ud.

Jeg valgte også at hente Guillermo Budisso fra Boca for 28 mio kr. Han var med det samme tiltænkte en plads i start opstillingen og jeg har aldrig fortrudt det køb. Han er stadig i klubben i dag og er stadig fast mand.



Til sidst skal vi kigge lidt på hvordan det gik mig i Europa i første sæson og jeg var direkte med i puljen da der blev trukket lod til CL gruppespillet. Jeg endte i en svær gruppe med Bayern, Alt. Madrid og Olympiakos. De resultede i 3 sejer og 3 nederlag hvilket kun var nok til en 3 plads og dermed kvalifikation til EL slutspillet. I første knockout runde skulle jeg en tur til Tyskland for at møde Schalke 04 efter en rigtig målrig kamp tog jeg hjem fra Schalke med et 3-3 resultatet, hvilket jeg var godt tilfreds med.

I retur kampen mod Schalke på hjemmebane vandt jeg sikkert 2-0 og derved gik jeg videre til 2 knockout runde hvor Russiske CSKA Moskva blev sidste stop i dette års Euro League da jeg røg ud med samlet 3-0



Det var alt hvad jeg lige ville fortælle om første sæson. Det blev til en længere omgang, jeg skal nok forsøge at holde fremtidige indlæg kortere så det er lidt nemmere at komme igennem. Når jeg skal fortælle om anden sæson deler jeg det nok lige lidt op Smiley

Hvis i vil vide mere om Anderlecht eller se screen shots så bare sig til!
Logged

madsbrøns
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: RSC Anderlecht
« Svar #6: 07 Dec 2013, 10:10 »

Spændende! Velskrevet og interessant! :-)

Kunne man tvinge en taktik ud af ærmet på dig? Jeg overvejer selv at starte med dem, men KUN hvis du forbarmer dig. ;-)

Hvordan står det til med Mitrovic og Fede Vico?
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: RSC Anderlecht
« Svar #7: 07 Dec 2013, 12:08 »

Kunne også godt tænke mig at se din taktik:-) og ser ud til du har et fedt spil i gang har du også fået nogen gode regens??
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: RSC Anderlecht
« Svar #8: 08 Dec 2013, 19:23 »

Spændende! Velskrevet og interessant! :-)

Kunne man tvinge en taktik ud af ærmet på dig? Jeg overvejer selv at starte med dem, men KUN hvis du forbarmer dig. ;-)

Hvordan står det til med Mitrovic og Fede Vico?

Hej Madsbrøns

Tak for din kommentar, er glad for for du synes det lyder interessant Smiley Jo vil meget gerne dele min taktik, håber den kan inspirere dig Smiley

Formation:


Mentalitet:


Holdinstruktioner:


Det går rigtig godt med både Mitrovic og Vico de er begge 2 stjernerne på mit hold og uden dem ville det se rigtig sort ud. Jeg ligger lige en ss op af dem begge 2. Jeg er i slutningen af 3 sæson og de har udviklet sig rigtig godt.

Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: RSC Anderlecht
« Svar #9: 08 Dec 2013, 19:27 »

Kunne også godt tænke mig at se din taktik:-) og ser ud til du har et fedt spil i gang har du også fået nogen gode regens??

Jeg har lagt min taktik ind i tråden nu så du kan se den. Det er et super fedt spil jeg har gang i. Jeg har fået en del gode regens, dog ikke så mange fra mit eget akademi som jeg ville have ønsket. Men jeg har fået opgraderet alt mit ungdoms træning til det bedste.

Her kan du se nogen af de regens jeg har i klubben:








Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: RSC Anderlecht
« Svar #10: 08 Dec 2013, 21:23 »

I forhold til din taktik har dine spiller så også en masse indstillinger?
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: RSC Anderlecht
« Svar #11: 08 Dec 2013, 21:33 »

For vil prøve at se om jeg kan overføre din taktik til noget tysk fodbold.. Hvor jeg faktisk vil prøve at se om jeg kan få nogle belgier til klubben.. Har du nogen anbefalinger skal siges at jeg er Kaiserslautern så ikke så mange penge at gøre godt med..
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: RSC Anderlecht
« Svar #12: 08 Dec 2013, 21:41 »

I forhold til din taktik har dine spiller så også en masse indstillinger?

Ja de har en del indstillinger. Jeg har ikke tid idag til at skrive dem ind. Men skal se om jeg ikke kan finde tid til det Smiley
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: RSC Anderlecht
« Svar #13: 08 Dec 2013, 21:52 »

Det vil være rigtigt fedt hvis du gad det:-) jeg er nemlig også kun lige begyndt på spillet så der skal først handles så jeg også kan få de rigtige folk til pladserne:-) men der er allerede mange der passer perfekt allerede..
Logged

madsbrøns
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: RSC Anderlecht
« Svar #14: 09 Dec 2013, 10:21 »

Hej Madsbrøns

Tak for din kommentar, er glad for for du synes det lyder interessant Smiley Jo vil meget gerne dele min taktik, håber den kan inspirere dig Smiley

Formation:


Mentalitet:


Holdinstruktioner:


Det går rigtig godt med både Mitrovic og Vico de er begge 2 stjernerne på mit hold og uden dem ville det se rigtig sort ud. Jeg ligger lige en ss op af dem begge 2. Jeg er i slutningen af 3 sæson og de har udviklet sig rigtig godt.



Tak for det! :-) Tror jeg starter op med dem senere i dag.

Har det været svært at holde på Mitrovic og Vico? Jeg tænker; du har snart spillet 3 sæsoner og du har dem stadig i truppen! Er der ikke efterspørgsel på dem? :-)
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010