home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 387 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Hold taber momentum i 2. sæson
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hold taber momentum i 2. sæson  (Læst 779 gange)
Martindj10
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Hold taber momentum i 2. sæson
« : 05 Dec 2013, 18:48 »

Hej Freaks!

Jeg har oplevet i alle mine saves indtil videre, at mit hold spiller godt i 1. sæson, men taber så fuldstændig pusten i 2. sæson. Ved ikke om det bare er en periode de skal i gennem, men har prøvet at veksle mellem flere forskellige taktikker, dog uden det store held, da jeg også ofte taber med de andre taktikker...

Nogle der har gode råd?
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hold taber momentum i 2. sæson
« Svar #1: 05 Dec 2013, 19:01 »

Det kan meget vel lyde til at dine modstandere begynder at opfatte dig anderledes, og derfor rent taktisk måske vil gå mere forsigtigt til værks..

Prøv enten at analysere hvordan modstanderne scorer ved dig, og lav nogle tiltag der kan forhindre dette. Eller forsøg om du kan sætte dig ind i modstandernes tanker, og se om du kan forudse hvordan de har tænk sig at spille mod dit hold (Eller hvad du vil gøre, såfremt du var modstanderne)
Logged

NuclearCore
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hold taber momentum i 2. sæson
« Svar #2: 05 Dec 2013, 21:21 »

Tror Guldbrand rammer spot-on. Hvis du har et så godt hold, at modstanderne går mere forsigtigt til værks, så kunne det virke at spille mere offensivt. Chelsea kan måske få noget ud af at parkere bussen mod FC Barcelona, men når de skal spille mod Stoke, så er det jo en anden sag.
Jeg er pt. i gang med 4. sæson med AGF, og jeg så da også en lille form-nedgang, men jeg bebrejdede egentligt bare, at de nye spillere skulle spilles på holdet + at modstanderne måske havde forstærket sig. Nu ved jeg ikke, om du har hentet nye spillere, men det er da en mulighed, der er værd at overveje.

Men ja, hvis du har købt nye spillere, så hav tålmodighed med dem, især hvis de er fra andre kontinenter. Og prøv at spille mere offensivt.
Mit umiddelbare råd: sæt mentaliteten til kontrollerene, og senere offensivt, hvis du ikke kan bryde igennem, få din forsvarslinje til at presse højere op, spil op fra forsvaret, arbejd bolden ind i feltet, få backs til at søge overlap, chikanér modstanderen, spil bredere og så kør korte afleveringer + lavt tempo for at kontrollere kampen. Hvis du stadig ikke kan åbne forsvaret op, så fjern korte afleveringer og kør højere tempo.
Du kan så vælge at fokusere på fløjene, hvis du har stærke boksspillere, eller bare få dine spillere til at lægge bolden i dybden - eller en mellemting.
Det plejer at virke for mig, så måske du kan bruge det også.
« Seneste Redigering: 05 Dec 2013, 21:23 af NuclearCore » Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010