home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 407 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  14' Regen Showoff
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: 14' Regen Showoff  (Læst 59095 gange)
pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #30: 23 Dec 2013, 23:48 »

17 mio rækker langt i mit spil

Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #31: 24 Dec 2013, 00:05 »

17 mio rækker langt i mit spil



Sindsygt  Opstemt
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #32: 24 Dec 2013, 03:59 »

17 mio rækker langt i mit spil



Kun 17 mio.? Shockeret Sygtt  Thumbs Up
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #33: 02 Jan 2014, 23:20 »

Så er det 1 år siden jeg hentede ham her i PSG.

Første sæson som 16 årig bød på 17 kampe fra start og 28 indskiftninger og 13 mål.



3 år senere

Logged

bettenelle
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #34: 03 Jan 2014, 21:51 »

Regner med at hente ham her, så skal han bare spilles ind på holdet  Smiley
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #35: 03 Jan 2014, 22:12 »

Jeg er jo lige nødt til at være med her drenge...

Ruggiero Dimitri var oprindeligt venstrekant, og en spiller jeg så med stort potentiale. Problemet... var jeg ikke spiller med venstrekant, men en indvendig angriber i venstre side, og en kantspiller på højre... Hvor ikke ændre system? Jamen så skulle jeg ud og finde en venstrebenet mere og det synes jeg ikke lige humøret var til. Hvad gør man så? Man omskoler naturligvis knægten til venstreback, og resultatet ser i her! Han er pt. den spiller der vurderet til højeste værdi.

Donato Abbrescia er en fantastisk allround midtbane spiller, der kan meget af det hele. Eneste store minus jeg kan finde er hans manglende evne til at hoppe, men det er nu sjældent han bliver brugt i en situation hvor han skal bruge den evne.

David Taddei er mit murværk i forsvaret. Ingen kommer forbi ham, alle som en viftes modstanderen til side. Desuden han er stor som få i fodboldverdenen, og taber > 1/100 hovedstødsdueller.

Paolo Pedretti er blot 20 år, og en af de bedste kantspilleren i verden. Med driblinger, flair og hurtighed sætter han modstanderens forsvar, og slår perfekte indlæg til angriberne.

Hvad siger I så til de fire drenge Opstemt
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #36: 03 Jan 2014, 22:17 »

ser sku vildt nok ud.. eneste finger jeg kan sætte på dine drenge Warmon, er Pedrettis aflevering og udholdenhed (stats jeg personligt foretrækker mine kanter har henholdsvis 15 og 18+ i.. men mine krav er også håbløse til mine spillere Peace - og ofte noget jeg ender med at gå på kompromis med, til fordel for en habil reserve)

Aflevering bør han dog kunne få op!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #37: 03 Jan 2014, 22:19 »

ser sku vildt nok ud.. eneste finger jeg kan sætte på dine drenge Warmon, er Pedrettis aflevering og udholdenhed (stats jeg personligt foretrækker mine kanter har henholdsvis 15 og 18+ i.. men mine krav er også håbløse til mine spillere Peace - og ofte noget jeg ender med at gå på kompromis med, til fordel for en habil reserve)

Aflevering bør han dog kunne få op!

Arbejder på det Wink men han skal ikke rigtig aflevere bolden i de små rum... Mere bare løbe fra modstanderen og så slå den i feltet Opstemt
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #38: 03 Jan 2014, 22:22 »

det hænger jo også sammen med hvordan man spiller Smiley under alle omstændigheder, 4 spillere der godt kunne få lov at sidde på min bænk sæsonen ud *fløjter* (okay, de kunne nok godt slå min islænding, min egen italiener, samt Sisto og Kusk af Peace)
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #39: 03 Jan 2014, 22:25 »

det hænger jo også sammen med hvordan man spiller Smiley under alle omstændigheder, 4 spillere der godt kunne få lov at sidde på min bænk sæsonen ud *fløjter* (okay, de kunne nok godt slå min islænding, min egen italiener, samt Sisto og Kusk af Peace)

Det kommer jo alt sammen Smiley har nemlig bemærket at det er lidt de samme stats der går igen på de gode regens, men ofte er det blot nationaliteten der ændres fra spil til spil. Du ville uden tvivl kunne finde en spiller der ligner en af mine meget, men som ikke er italiener. Er de spillere her som SS? Og kan man ellers bede om nogle SS af dem? ^^
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #40: 03 Jan 2014, 22:27 »

Altså Kusk og Sisto er jo stort set de samme i alle spil (har dog fået Sisto lidt op i speed accleration hvor han nu er på 17)...

Jeg finder lige et par stykker af mine talenter - dog ikke noget prangende :p

Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #41: 03 Jan 2014, 22:29 »

Altså Kusk og Sisto er jo stort set de samme i alle spil (har dog fået Sisto lidt op i speed accleration hvor han nu er på 17)...

Jeg finder lige et par stykker af mine talenter - dog ikke noget prangende :p



venter i spænding Opstemt
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #42: 03 Jan 2014, 22:50 »

Okay, som lovet lidt om mine drenge:P

Mario Ottobre hentet for 8 millioner for få måneder siden i Reggina, hvor han var lidt rotationsspiller, og har derfor "kun" 11, 11, 16 kampe for de sidste 3 år, mest som indskifter, er fint tilfreds med dette køb, da han nu bliver brugt ved siden af Simon Kjær, foran Agger som er min offensive Libero efter mit seneste salg af Gáston Silva.

Huang Chenghua ved ikke hvad der er sjovest, hans mund på det regen billede, hans navn der ikke er til at udtale eller at jeg bliver ved med at tænke på ham som "Nøjser Søren" når jeg skal huske ham :p dejligt talent, købt for 11 millioner i FC Metz.

Sigurjón Hauksson Siggurd Hakkesøn tror jeg er det nærmeste jeg kan komme på hans navn i udtalelse, købt for 5 millioner i Stjarnan. Ham er jeg altså glad for, han er satme en dejlig herre på den defensive midt som Regista.

Jannick Frank dansk fyr som helt sikkert kan blive til noget, han trænes som Defensiv Wing for tiden, for at øge Udholdenhed og Hurtighed som var henholdsvis 7 og 12 da han ankom i sommers, for 12 millioner fra Lyngby.

Prædikatet som denne mand, Anders Mortensen har fået, det forpligter, og kravene bliver ikke mindre af at han til dagligt oplæres af Kasper Schmeichel.

Christoffer Mortensen som i mit hoved er Anders' storebror.... Dejlig spiller der normalt ville være mit førstevalg nu grundet nationalitet og udviklingspotential e, men jeg har altså en Richairo Zivkovic som scorer mål på samlebånd, som ikke udskiftes før nogen ligger 100+ mil og 50% fremtidige salg på bordet.
Blandt de 10 interessede klubber kan nævnes A.C. Milan, Arsenal, Inter, Dortmund, 2x Manchester og PSG.

Rune Krog Nok den LATTERLIGSTE 17 årige jeg har set i manager... han har jo hele pakken :s overvejer at skole ham til højrekant (bruger modsat benet spillere på kanterne), men Kalle gør det skide godt derfor får ham her kun en 30 minutter af gangen.. har som det fremgår af screenshotsne ingame editoren installeret, og kan sige han har præcis samme potentiale som Kalle, og stort set opfylder det allerede, latterligt, men han har også haft kalle som oplærings makker, samt Kusk kortvarigt, han fortjener spilletid, men kalle nægter at slappe af...
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #43: 03 Jan 2014, 22:54 »

Okay, som lovet lidt om mine drenge:P

Mario Ottobre hentet for 8 millioner for få måneder siden i Reggina, hvor han var lidt rotationsspiller, og har derfor "kun" 11, 11, 16 kampe for de sidste 3 år, mest som indskifter, er fint tilfreds med dette køb, da han nu bliver brugt ved siden af Simon Kjær, foran Agger som er min offensive Libero efter mit seneste salg af Gáston Silva.

Huang Chenghua ved ikke hvad der er sjovest, hans mund på det regen billede, hans navn der ikke er til at udtale eller at jeg bliver ved med at tænke på ham som "Nøjser Søren" når jeg skal huske ham :p dejligt talent, købt for 11 millioner i FC Metz.

Sigurjón Hauksson Siggurd Hakkesøn tror jeg er det nærmeste jeg kan komme på hans navn i udtalelse, købt for 5 millioner i Stjarnan. Ham er jeg altså glad for, han er satme en dejlig herre på den defensive midt som Regista.

Jannick Frank dansk fyr som helt sikkert kan blive til noget, han trænes som Defensiv Wing for tiden, for at øge Udholdenhed og Hurtighed som var henholdsvis 7 og 12 da han ankom i sommers, for 12 millioner fra Lyngby.

Prædikatet som denne mand, Anders Mortensen har fået, det forpligter, og kravene bliver ikke mindre af at han til dagligt oplæres af Kasper Schmeichel.

Christoffer Mortensen som i mit hoved er Anders' storebror.... Dejlig spiller der normalt ville være mit førstevalg nu grundet nationalitet og udviklingspotential e, men jeg har altså en Richairo Zivkovic som scorer mål på samlebånd, som ikke udskiftes før nogen ligger 100+ mil og 50% fremtidige salg på bordet.
Blandt de 10 interessede klubber kan nævnes A.C. Milan, Arsenal, Inter, Dortmund, 2x Manchester og PSG.

Rune Krog Nok den LATTERLIGSTE 17 årige jeg har set i manager... han har jo hele pakken :s overvejer at skole ham til højrekant (bruger modsat benet spillere på kanterne), men Kalle gør det skide godt derfor får ham her kun en 30 minutter af gangen.. har som det fremgår af screenshotsne ingame editoren installeret, og kan sige han har præcis samme potentiale som Kalle, og stort set opfylder det allerede, latterligt, men han har også haft kalle som oplærings makker, samt Kusk kortvarigt, han fortjener spilletid, men kalle nægter at slappe af...

Mario Ottobre ligner en fremtidig anfører, hvis du kan holde på ham? Ham ville jeg selv være vild med at have.

Rune Krog ville jeg satme også gerne have i min stald!
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: 14' Regen Showoff
« Svar #44: 03 Jan 2014, 23:01 »

Altså jeg har i 2. sæson vundet Europa League, og syntes selv jeg har mulighed for at genvinde den i år - selvom det har kostet i ligaen at spille europæisk, ligger af lort og frygter for at ende som kun sølv vinder selv hvis vi spiller et brandgodt forår, AGF er 19 point foran os lige nu, med 12 (13) kampe tilbage (vi har spillet en mindre), mens Silkeborg kun er 10 foran, og dem har vi 2 kampe mod endnu + den ene vi er bagud for ligaen... ak ja.

Krog udvikler sig nok ikke mere nu, hvilket er latterligt når han kun er 17 år -.-'

edit: grunden til min lille forklaring om EL osv. var at jeg vil mene at jeg kan holde på de spillere jeg ønsker at holde på - og kun bør sælge hvis det er favorable priser.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010