home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 345 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Paris Saint-Germain.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Paris Saint-Germain.  (Læst 5095 gange)
FabioCannavaro
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Paris Saint-Germain.
« : 28 Nov 2013, 13:03 »



Fulde navn: Paris Saint-Germain Football Club
Kælenavn(e): PSG, Paris SG, Les Rouge-et-Bleu
Grundlangt: August 1970
Hjemmebane/Stadion: Parc des Princes, Paris, Frankring (kapacitet 48.712)

-FootballManager detaljer:

Bestyrelsesformands status: Elsker klubben
Økonomi: Okay
Anslået værdi: DKK 1.72 mia.
Transfer budget: 332 millioner
Træningsfaciliteter: Fremragende
Ungdomsfaciliteter: Gode


Hjemmebanetrøje 2013/2014


Udebanetrøje 2013/2014


3-trøje 2013/2014



Info/historie om klubben:

Klubben blev dannet i august 1970 via en sammenlægning af Paris F.C. og Stade Saint-Germain i kølvandet på degraderingen af andre parisiske fodboldklubber såsom R.C. Paris, Red Star og Stade Français og et forsøg på at relancere en professionel klub i Paris. Fusionen af moderklubberne var motiveret af behovet for at finde bedre spillere, en bedre organisation og en placering i en højere fodboldrække, hvilket resulterede i dannelsen af Paris Saint-Germain (PSG). Klubben lagde ud med at spille i Nationale Division (den daværende næstbedste række) i 1970/71-sæsonen, som man vandt og rykkede dermed op i Frankrig's bedste fodboldrække. Klubbens første sæson (1971/72-sæsonen) i den bedste række endte med en 16. plads. Pres fra borgmesterens kontor (Paris City Council) om fjerne referencen til "Saint-Germain", da man ikke ønskede at støtte en ikke-Parisisk fodboldklub, mundede ud i en splittelse af klubben i maj 1972. Den professionelle del af klubben gik sammen med C.A. Montreuil og forblev i den øverste fodboldrække under navnet Paris F.C. med alle de professionelle spillere, mens klubbens amatør-afdeling fortsatte i den tredjebedste række som en amatørklub under navnet Paris Saint-Germain. PSG rykkede op til den næstbedste række i 1972/73-sæsonen efter at være blevet erklæret vindere af deres fodboldrække som følge af diskvalifikationen af US Le Petit-Quevilly. Den efterfølgende sæson fik klubben igen status som professionel klub og endte på andenpladsen i ligaen, som betød oprykning til den øverste række efter en play-off kamp mod Valenciennes FC. Samme sæson rykkede Paris F.C. ned fra den øverste fodboldrække. Det betød at PSG fremover ville spille på den nyligt ombyggede Parc des Princes, som tidligere var hjemmebanen for Paris F.C. Klubben har været at finde i den bedste fodboldrække siden 1974. Blandt de største profiler der spiller eller har spillet for Paris Saint-Germain finder man: Bernard Mendy (højreback på det franske landshold), Pauleta (daværende angriber og anfører på det portugisiske landshold) og Péguy Luyindula, Ronaldinho der spillede for Paris Saint-Germain inden han i sommeren 2003 blev solgt til catalanske FC Barcelona. Mateja Kežman, Ludovic Giuly, Jérôme Rothen. Klubben blev i sæsonen 11-12 nyrig og købte bl.a. Ezequiel Lavezzi, Zlatan Ibrahimovic og Thiago Silva. De vandt det franske mesterskabet i sæson 2012/2013 under den nuværende Real Madrid manager Carlo Ancelotti.



Truppen 2013:

Målmænd:

GK Nicolas Douchez
GK Mike Maignan
GK Salvatore Sirigu

Forsvars spillere:

DF Christophe Jallet
DF Gregory van der Wiel
DF Maxwell
DF Lucas Digne
DF Alex
DF Zoumana Camara
DF Marquinhos
DF Thiago Silva (Kaptajn)

Midtbane spillere:

MF Jérémy Ménez
MF Thiago Motta
MF Blaise Matuidi
MF Marco Verratti
MF Adrien Rabiot
MF Javier Pastore
MF Lucas
MF Kingsley Coman

Kanter/angribere:

FW Hervin Ongenda
FW Ezequiel Lavezzi
FW Zlatan Ibrahimović
FW Edinson Cavani



Afslutning:

Paris Saint-Germain kunne i den grad få mit pis i kog i FootballMaganer 2013, absolut intet lykkedes for mig. Holdet virkede til at de på ingen måde kunne eller ville spille sammen. Helt anderledes har det været i FootballManager 2014! Det virker til at holdet efter en mindre oprydning  og et mesterskab er blevet et rigtig godt ‘TEAM’ (Selvfølgelig stadig med Zlatan som den helt store stjerne). Selve truppen taler jo for sig selv, men kan man som jeg godt lide at have 2 spiller til hver position så skal der bruges lidt af det kæmpe transfer budget som man for stille til rådighed (332 mio.). Klubben har et reservehold og et U-19 hold, dog uden de helt store spillere/talenter.. Dette ser jeg som en god udfordring, ja klubben er vel en “købeklub” men kunne også være ret spændende at få gang en en god talent udvikling, og mon ikke at klubben kunne være med på at forbedre klubbens ungdomsfaciliteter. Den helt store udfordring er for mig at prøve at vinde Champions League, og det ser jeg meget frem til at komme i gang med! Men også kampen om mesterskabet bliver spændende, kan Monaco virkelige udfordre en.. Det får vi at se..

Jeg er sikker på at der er andre der også skal have gang i et spil med Paris Saint-Germain, håber ihvertfald at dette indlæg kan hjælpe til at andre kunne få lyst til at starte med dem.

Held og lykke Wink
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Paris Saint-Germain.
« Svar #1: 28 Nov 2013, 16:55 »

Har tit overvejet om jeg skal prøve monaco eller PSG for at prøve noget andet end PrL hele tiden Peace
Logged

FabioCannavaro
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Paris Saint-Germain.
« Svar #2: 12 Dec 2013, 16:51 »

Så fik jeg gang i et spil med PSG, og ind til videre har det været virkelig fedt!

Holdet manglede i mine øjne et par spillere, og da man får et kæmpe transfer budget stillet til rådighed tog jeg på jule-shopping! Bestyrelsen er selvfølgelig ikke tilfreds, de er skuffet over manglende indkøb af store profiler....?
Ind kom disse 4 spillere:



Vertonghen blev købt til startopstillingen og har på ingen måde skuffet! Pladsen som venstre wing slås Candreva og Pastore om, pt er Candreva førstevalg. Zlatan skulle lige bruge en kamp eller to på at komme igang, nu er han min topscore med 7 mål i 8 kampe.
Min startopstilling:



Ind til videre er sæsonen gået over alle forventninger! Har endnu ikke tabt eller spillet en kamp uafgjort, det er KUN blevet til sejre! Dette kommer nok ikke til at blive ved da jeg er havnet i en meget svær Champions League gruppe, med Manchester City, Bayern München og FC København. Men hvem ved med Zlatan i front kan alt vel ske..
Mine kampe ind til nu:



Andre som er kommet i gang med et spil med PSG? Wink

Go' jul der ude!
Logged

krelle1987
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Paris Saint-Germain.
« Svar #3: 15 Dec 2013, 12:44 »

Har selv valgt at starte op med PSG har kun købt 1 spiller og det er Paul Pogba for 300 mill ddk.
Ligger nr 1 efter 8 kampe 7 sejere og 1 nederlag ,spiller 3-4-3 .Mit næste transfer mål er varane vil gerne satse på franks spillere
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain.
« Svar #4: 15 Dec 2013, 13:37 »

Jeg har ikke spillet med de helt store hold endnu og jeg overvejer at gøre et forsøg med PSG chancen.. Hvor mange penge får man at starte med og hvilke filosofier ønsker bestyrelsen at få opfyldt? købe stjerner eller er der mulighed for at satse fransk kombineret med talentudvikling..?
Logged

- Veni, vidi, vici -

krelle1987
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Paris Saint-Germain.
« Svar #5: 15 Dec 2013, 13:53 »

325 mill ddk  hvis jeg husker helt rigtig.De vil have store indkøb
Logged

kennib
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Paris Saint-Germain.
« Svar #6: 15 Dec 2013, 17:51 »

Er os selv lige startet med PSG da jeg æææææææææææælsker penge, har snakket med klubben om ikke at blive vurderet på en bestemt type spillere, gider ikke bruge kæmpe summer på en stor spiller.


Ind

Ryan Shawcross - 65mio
Anderson - Leje
Keisuke Honda - Fri Transfer (Kommer til januar)

Ud

Blaise Matuidi - 40mio + 20% af næste salg

Satser jeg på at vinde alt i Frankrig første sæson mens Champions League er lidt ned prioriteret. Satser naturligvis at gå videre fra gruppe spillet, og er jeg forholdsvis langt foran i ligaen kan det være jeg ændre mening.  Opstemt 
Logged

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain.
« Svar #7: 28 Feb 2014, 19:17 »

Er der overhoved nogen som spiller PSG? Jeg tænker da, det er en klub hvor man kunne prøve en del ting af, de har pengene, ligger i en liga hvor man kan holde et snit på 40k+ i tilskuere etc.

Er bare nysgerrig om nogle er gået all-in på et vanvids forbrugsindkøb af talenter/etableret spillere og hvordan deres hold ser ud Smiley
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

skipper92
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Paris Saint-Germain.
« Svar #8: 28 Feb 2014, 19:21 »

Jeg spiller lidt med dem en gang imellem, jeg har en del forskellige spil.
Her kan i se mit PSG hold til sæsonen 17/18

* Mit PSG.pdf (249,78 KB - hentet 36 gange.)
Logged

FabioCannavaro
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Paris Saint-Germain.
« Svar #9: 06 Mar 2014, 17:33 »

Er der overhoved nogen som spiller PSG? Jeg tænker da, det er en klub hvor man kunne prøve en del ting af, de har pengene, ligger i en liga hvor man kan holde et snit på 40k+ i tilskuere etc.

Er bare nysgerrig om nogle er gået all-in på et vanvids forbrugsindkøb af talenter/etableret spillere og hvordan deres hold ser ud Smiley
Jeg spillede med dem.. Men min trup blev lige vild nok.. Grin

Startopstilling + bænk..


Reserve spillere..


Så nu har jeg startet en med FC Porto (mega fedt hold!)..
Logged

RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Paris Saint-Germain.
« Svar #10: 22 Mar 2014, 13:06 »

Nogle der kan hjælpe mig med at få Zlatan igang? Han har "kun" scoret 5 mål i 10(1) kampe. Og jeg synes ikke det er så meget, når man tænker på at 3 af dem har været i 1 kamp mod FCK i Champions League.
Spiller en 4-2-3-1 hvor offensiven ser således ud:

Cavani - Lucas Moura - Pastore
                Zlatan

Cavani og Pastore er invendige angribere, mens Lucas Moura er en fremskudt playmaker. Zlatan er targetan.

PS. af andre offensive spillere har jeg Viktor Fischer, Lavezzi, Ongenda og Shola Ameobi. Har dog også Jeremy Menez som dog smutter til januar.
« Seneste Redigering: 22 Mar 2014, 13:19 af RasmusB95 » Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain.
« Svar #11: 22 Mar 2014, 14:36 »

Nogle der kan hjælpe mig med at få Zlatan igang? Han har "kun" scoret 5 mål i 10(1) kampe. Og jeg synes ikke det er så meget, når man tænker på at 3 af dem har været i 1 kamp mod FCK i Champions League.
Spiller en 4-2-3-1 hvor offensiven ser således ud:

Cavani - Lucas Moura - Pastore
                Zlatan

Cavani og Pastore er invendige angribere, mens Lucas Moura er en fremskudt playmaker. Zlatan er targetan.

PS. af andre offensive spillere har jeg Viktor Fischer, Lavezzi, Ongenda og Shola Ameobi. Har dog også Jeremy Menez som dog smutter til januar.


Prøv at spille ham som Komplet - som Targetman får han slet ikke lov til at bevæge sig.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010