home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 563 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Kategori: FmF Mesterskabet
| | | |-+  Herbstmeister challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Herbstmeister challenge  (Læst 109073 gange)
Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Herbstmeister challenge
« : 25 Nov 2013, 21:43 »

Herbstmeister challenge


Den første challenge er en af de kortere. Challengen finder sted i Tyskland, hvor du skal forsøge at blive Herbstmeister med et hold, som der ikke er Borussia Dortmund eller Bayern München. Hvis du skulle være i tvivl, er Herbstmeister det hold, som overvintrer på førstepladsen.
Titlen som Herbstmeister er efterhånden blevet en traditionsrig titel i tysk fodbold. Bare fordi man overvintrer på førstepladsen, er det dog ikke ensbetydende med, at man ender som den samlede vinder, da "kun" 2/3 af alle de forskellige Herbstmeistere også er endt som den samlede vinder af Bundesligaen. I mellem de forskellige Herbstmeistere har der været flere overraskelser. Hoffenheim gjorde det i 2008 og Leverkusen i 2009, nu er det din tur til at skabe overraskelsen!

Måden du får point til den samlede stilling:
Herbstmeister - 10 point
Pr. point du har ned til andenpladsen - 1 point

Regler for denne challenge:
For at forhindre snyd må du kun gemme otte gange. Derudover må du selvfølgelig heller ikke ændre i editoren. Du skal blive Herbstmeister i 2013 i den bedste Bundesliga, hvor Borussia Dortmund og Bayern München spiller. Hvis du bliver det senere i spillet, tæller det ikke.

Denne challenge slutter søndag d. 12 januar 2014.
« Seneste Redigering: 05 Jan 2014, 22:01 af Magn » Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Herbstmeister challenge
« Svar #1: 26 Nov 2013, 12:46 »

Hej

Jeg synes generalt at hele projektet og denne challenge lyder spændende og interessant, men kan kan simpelthen ikke forstå reglen med max. der må gemmes fire gange. Jeg er nået til et stadie i mit liv, hvor jeg spiller FM når jeg har tid, en halv time her og der, og derfor gemmer mange gange. Så sent som i går aftes nåede jeg at spille 3 kampe men gemte også 3 gange da jeg skulle til fodbold, lave aftensmad og i seng. Derfor mener jeg det er meget lavt sat. Jeg er med på hvorfor det er den er ført ind, som en regl, men jeg tror det begrænser mange for at deltage, incl. mig selv.

Jeg er også med på det handler om at priotere, men det er sjældent jeg sidder en hel dag/eftermiddag og spiller FM.
Lige et lille opstød, måske giver jeg det en chance her i juletiden, men ellers skal der lyde held og lykke til alle.
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herbstmeister challenge
« Svar #2: 26 Nov 2013, 13:00 »

Jeg er helt enig med Nees.. 4 gange er simpelthen bare for få til at jeg har en chance. Og det handler så absolut ikke om snyd..
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herbstmeister challenge
« Svar #3: 26 Nov 2013, 14:00 »

4x saves.. I'm out


- Har allerede et spil med Schalke, hvor jeg er nået til d. 30 November - Der har jeg gemt 36 gange...
« Seneste Redigering: 26 Nov 2013, 14:08 af PhilipFlink » Logged


Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herbstmeister challenge
« Svar #4: 26 Nov 2013, 17:06 »

Done!



Det holdte hårdt da.. 10 point til mig. Desværre blev det ikke til mere.. Smiley

Her er mit savegame http://speedy.sh/2fDtY/FmF-Mesterskabet-Challenge-1-Schalke.fm
Logged

Arsenal <3

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herbstmeister challenge
« Svar #5: 26 Nov 2013, 20:58 »

Vi har besluttet at fordoble antallet af gange, man må gemme, til otte. Når man må gemme otte gange, bør der være større mulighed for at kunne deltage, da man kan holde flere pauser.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Herbstmeister challenge
« Svar #6: 26 Nov 2013, 21:49 »

Lige så snart SI kommer med den update, så er jeg klar på at give mig i kast på denne challenges Thumbs Up
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herbstmeister challenge
« Svar #7: 26 Nov 2013, 21:55 »

Er det ikke lidt lang tid at have til at spille en halv sæson? I skriver selv det er en kort challenge. Skal vi spille en hel sæson på et tidspunkt, så skal vi jo have 3 mdr til det.  Wink

Ellers en super idé og vil selv forsøge at gøre det med Leverkusen Smiley
Logged


Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herbstmeister challenge
« Svar #8: 27 Nov 2013, 07:50 »

Normalt vil man få cirka to måneder til en challenge. Her får man lidt under to måneder. Derudover vil vi selvfølgelig gerne have mange deltagere, så dem der skulle få spillet til jul, kan stadig nå at deltage i konkurrencen.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herbstmeister challenge
« Svar #9: 27 Nov 2013, 08:29 »

Normalt vil man få cirka to måneder til en challenge. Her får man lidt under to måneder. Derudover vil vi selvfølgelig gerne have mange deltagere, så dem der skulle få spillet til jul, kan stadig nå at deltage i konkurrencen.

Åh ok....  det giver jo mening Smiley Det med julen altså Smiley

Ville som bare have kortere tid, så vi kunne nå endnu flere challenges i løbet af året Smiley
Logged


Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herbstmeister challenge
« Svar #10: 27 Nov 2013, 08:59 »

Spændende. Den challenge må jeg lige flække i weekenden med Leverkusen! Wink
Logged

Tyskeren
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Herbstmeister challenge
« Svar #11: 27 Nov 2013, 16:52 »

Vi har besluttet at fordoble antallet af gange, man må gemme, til otte. Når man må gemme otte gange, bør der være større mulighed for at kunne deltage, da man kan holde flere pauser.

Hvor svär er den challenge lige, hvis man maa gemme 8 gange? Det er jo i snit efter hver 2. kamp, med 17 kampe paa en halvsäson... Med saa mange saves giver challengen da mere et billede af hvem der har mest taalmodighed og gider loade og spille kampene igen og igen indtil resultaterne flasker sig, og ikke en et dyt om hvor god man er til FM.... ticked off ticked off ticked off

Jeg startede selv challengen i gaar og naaede paa cirka 3 timer fra spilstart til midten af September. Regnet om betyder det, at man skal afsätte 4 x 2-3 timer til den challenge (tänker saagar at det vil gaa hurtigere nu, da der ikke mere skal handles). Hvis man ikke kan finde plads til 4 gange FM spil af 2-3 timers varighed fra nu af og de näste 2 maaneder frem, saa ville jeg mene at man ikke prioriterer challengen rigtigt. (Og ja, ved at folk arbejder, har börn osv. - dog kan alle passe de faa timer ind i skemaet....)
Logged

Tyskeren
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Herbstmeister challenge
« Svar #12: 27 Nov 2013, 16:55 »

4x saves.. I'm out


- Har allerede et spil med Schalke, hvor jeg er nået til d. 30 November - Der har jeg gemt 36 gange...

Maa jeg spörge hvordan du spiller? 36 gange gemt indtil 30.11. i den tyske liga - det er over to gange per ligakamp?? Gemmer du för og efter hver kamp? Og i givet fald, hvorfor?
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herbstmeister challenge
« Svar #13: 27 Nov 2013, 17:02 »

Maa jeg spörge hvordan du spiller? 36 gange gemt indtil 30.11. i den tyske liga - det er over to gange per ligakamp?? Gemmer du för og efter hver kamp? Og i givet fald, hvorfor?

Jeg havde et problem på et tidspunkt, hvor mit FM gik ned efter 3-4-5 kampe, derfor valgte jeg at gemme næsten hele tiden, for ikke at komme ind i det problem at jeg skulle spille kampene igen. + Så kan det være man åbner spillet, spiller 1 kamp, hvorefer man så skal noget *Save*, kommer hjem igen, åbner, spiller måske 1 kamp igen - Også sker der noget igen *Save*.

Logged


Tyskeren
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Herbstmeister challenge
« Svar #14: 27 Nov 2013, 21:19 »

Jeg havde et problem på et tidspunkt, hvor mit FM gik ned efter 3-4-5 kampe, derfor valgte jeg at gemme næsten hele tiden, for ikke at komme ind i det problem at jeg skulle spille kampene igen. + Så kan det være man åbner spillet, spiller 1 kamp, hvorefer man så skal noget *Save*, kommer hjem igen, åbner, spiller måske 1 kamp igen - Også sker der noget igen *Save*.


Det gir god mening! Jeg spiller for det meste kun hvis jeg kan faa et par timers spil i streg, derfor spiller jeg bare derudaf og lader autosave gemme engang per spilmaaned...
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010