home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 253 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  PSV Eindhoven.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: PSV Eindhoven.  (Læst 2412 gange)
FabioCannavaro
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
PSV Eindhoven.
« : 22 Nov 2013, 17:49 »



Fulde navn: Philips Sport Vereniging
Kælenavn: Rood-Witten (De rød-hvide) / Boeren (Bønderne)
Grundlangt: 31 august 1913 (Har 100 års jubilæum i år)
Hjemmebane/Stadion: Philips Stadion, Eindhoven (kapacitet 36.500)

-FootballManager detaljer:

Bestyrelsesformands status: Nyder tilværelse i klubben
Økonomi: Okay
Anslået værdi: DKK 470 mio. (Gæld fra lån: DKK 182 mio.)
Transfer budget: 110 millioner
Træningsfaciliteter: Fremragende
Ungdomsfaciliteter: Enestående


Hjemmebanetrøje 2013/2014


Udebanetrøje 2013/2014



Info/historie om klubben:

Philips Sport Vereniging, forkortet PSV og alment kendt som "PSV Eindhoven", er en hollandsk professionel fodboldklub i den hollandske Æresdivision. Holdet har hjemmebane på Philips Stadion i Eindhoven. Klubben blev stiftet i 1913, oprindeligt fungerende som sportsklub for ansatte i koncernen Philips og beboere i Philipsdorp – et lille bydel i Eindhoven, bygget netop til firmaets medarbejdere. PSV er en af de tre traditionelle storklubber i Nederlandene, inklusiv Feyenoord og AFC Ajax, som derved samtidig anses som de største rivaler. Disse tre hold har alle vundet Europa-cuppen, nu kendt som UEFA Champions League. Af tidligere profiler kan nævnes; Romário, Ronaldo, Ruud van Nistelrooy, Ruud Gullit, Mark van Bommel, Luc Nilis, Jaap Stam, Arjen Robben, Ji-Sung Park, Phillip Cocu, Kalusha Bwalya, Alex Rodrigo Dias da Costa, Mateja Kežman, Ibrahim Afellay, Heurelho Gomes, Patrick Kluivert, Eiður Guðjohnsen og Klaas-Jan Huntelaar. Blandt PSV's helt store klubikoner finder man især spillere som Coen Dillen, Willy van der Kuijlen, Jan van Beveren samt Willy van de Kerkhof og René van de Kerkhof. PSV Eindhoven blev senest hollandske mestre i 2007-08-sæsonen under træner Sef Vergoossen. Klubbens seneste titel var den hollandske cup, KNVB Beker, i 2012 under Phillip Cocu (Den nuværrende manager).



Truppen 2013:

Målmænd:

GK   Przemysław Tytoń
GK   Jeroen Zoet
GK   Nigel Bertrams

Forsvars spillere:

DF   Mathias Jørgensen
DF   Karim Rekik (På lån fra Manchester City)
DF   Jeffrey Bruma
DF   Santiago Arias
DF   Jetro Willems
DF   Stanislav Manolev
DF   Joshua Brenet
DF   Abel Tamata
DF   Jorrit Hendrix

Midtbane spillere:

MF   Adam Maher
MF   Georginio Wijnaldum (Kaptajn)
MF   Stijn Schaars
MF   Peter van Ooijen
MF   Oscar Hiljemark
MF   Park Ji-Sung (På lån fra Queens Park Rangers)

Kanter/angribere:

FW   Ola Toivonen
FW   Tim Matavž
FW   Jürgen Locadia
FW   Florian Jozefzoon
FW   Luciano Narsingh
FW   Zakaria Bakkali
FW   Memphis Depay



Afslutning:

PSV Eindhoven har i den grad fanget mig! Virkelig en fed klub at spille med, truppen har så meget talent det er helt vildt. Selvom jeg ikke synes at truppen mangler en spiller her eller der, får man som skrevet stillet 110 millioner til rådighed, så der skulle nok være mulighed for at hente en stjernespiller eller to ind. Klubben har både et B-hold og en  U-19 trup som også har mange spændende unge spillere, fx 17 årige, belgiske  Zakaria Bakkali (Alle hold burde have en belgier), helt helt fantastisk talent som efter min mening er værd at hente op til A-holdet med det samme. Der er i første sæson mulighed for at komme i Champions League, hvis dette ikke lykkes ryger man i Europa Leauge, hvilket måske er en smule federe, da man har en rigtig god mulighed for at nå langt.
 
Så se at kom i gang med et spil med PSV Eindhoven, du vil ikke fortryde det! Jeg håber ihvertfald at dette indlæg gør at andre kunne få lyst til at starte med dem.

Held og lykke Wink

« Seneste Redigering: 22 Nov 2013, 17:58 af FabioCannavaro » Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PSV Eindhoven.
« Svar #1: 22 Nov 2013, 17:52 »

Flot indlæg. Hvordan har du tænkt dig at stille op, rent taktisk? Og du må meget gerne skrive dine erfaringer med Bakkali, da jeg overvejer at hente ham til Schalke.
Logged

welbz is dat guy

FabioCannavaro
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: PSV Eindhoven.
« Svar #2: 22 Nov 2013, 18:31 »

Flot indlæg. Hvordan har du tænkt dig at stille op, rent taktisk? Og du må meget gerne skrive dine erfaringer med Bakkali, da jeg overvejer at hente ham til Schalke.
Tak!

Spiller en 4-3-3 (Mentalitet - kontrollér) (Organisation - frit), det har fungeret rigtig fint.

Mht Bakkali så spillede han 32 kampe (Ialt. Dvs både kampe i liga'en, cup'en og Europa Leauge) for mig (Sæson 2013/2014), scorede 11 mål og lagde op til 12. Da sæsonen var slut endte han med at have en afleverings succes på 79% og en gennemsnits bedømmelse på 7.07, ret imponerene taget i betragtning af at han kun er 17 år. Alt i alt er jeg rigtig tilfreds med ham, så kan godt anbefale dig at hente ham! Men til Schalke? De har da Julian Draxler til samme plads (Venstre wing)..

Go' aften
Mvh Frederik
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PSV Eindhoven.
« Svar #3: 22 Nov 2013, 19:14 »

Tak!

Spiller en 4-3-3 (Mentalitet - kontrollér) (Organisation - frit), det har fungeret rigtig fint.

Mht Bakkali så spillede han 32 kampe (Ialt. Dvs både kampe i liga'en, cup'en og Europa Leauge) for mig (Sæson 2013/2014), scorede 11 mål og lagde op til 12. Da sæsonen var slut endte han med at have en afleverings succes på 79% og en gennemsnits bedømmelse på 7.07, ret imponerene taget i betragtning af at han kun er 17 år. Alt i alt er jeg rigtig tilfreds med ham, så kan godt anbefale dig at hente ham! Men til Schalke? De har da Julian Draxler til samme plads (Venstre wing)..

Go' aften
Mvh Frederik
Det lyder ganske imponerende. Jeg er desværre ikke sikker på jeg kan holde Draxler i klubben for evigt, så derfor kigger jeg på eventuelle afløsere allerede nu, så jeg har en klar i kulissen hvis Draxler skulle ønske at forlade klubben.

Lige over mester.
Logged

welbz is dat guy

FabioCannavaro
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: PSV Eindhoven.
« Svar #4: 23 Nov 2013, 11:26 »

Det lyder ganske imponerende. Jeg er desværre ikke sikker på jeg kan holde Draxler i klubben for evigt, så derfor kigger jeg på eventuelle afløsere allerede nu, så jeg har en klar i kulissen hvis Draxler skulle ønske at forlade klubben.

Lige over mester.
Lyder fornuftigt!
Logged

RasmusDosSantos
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: PSV Eindhoven.
« Svar #5: 24 Nov 2013, 16:32 »

Nogen der gider at lægge deres taktik op? Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010