home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 525 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Everton F.C
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Everton F.C  (Læst 10200 gange)
Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Everton F.C
« Svar #15: 24 Nov 2013, 20:37 »

Her er et lille overblik over mine salg og køb til anden sæson. Jeg satsede mere eller mindre alt på Jackson Martinez - havde ikke en ordentlig angriber og han er verdensklasse! Drogba glippede på en fri transfer (jeg henvendte mig simpelthen for sent).

Kasper er ny førstemålmand og har i sine første to kampe stået ganske habilt. Manddomsprøven kommer i næste kamp, hvor Manchester United gæster Goodison Park. Brandt er til fremtiden. Barry er truppens erfarne herre og Cedrick en satans uforudsigelig joker i mit nuværende setup :-)

Jeg er tilfreds med mine indkøb og har en forventning om at lave en rigtig godt resultat igen i år!



Vandt i øvrigt Charity Shield stensikkert 2-0 over Chelsea på mål af Barkley og Naismith.
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

andreasmorch
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Everton F.C
« Svar #16: 26 Nov 2013, 20:38 »

Strandby

Jeg smider min taktik hér. Der er ikke noget spektakulært over den, men det fungerer fantastisk i mit nuværende save. Jeg skal stærkt understrege, at det også kræver lidt arbejde fra egen side, ligesom alle taktikker gør/har gjort de senere FM-sæsoner!

Vedr. Lukaku så er det muligt at hente ham efter lejesæsonen, men jeg var i budkrig med PSG, som også vandt denne og købte ham for 188 millioner kr. Desværre!

andreasmorch

Jeg spiller personligt en 4-2-3-1; Barkley er for god i min verden til at lade være med dette :-) Hvordan ser din line-up ellers ud med dine indkøb in mente?

Kasper Kusk har spillet mange, rigtig mange, middelmådige kampe, men ind i mellem leverer han også gudefodbold og på det seneste personalemøde mente direktionen da også, at Kusks status skulle ændres til førsteholdsspiller og ikke blot rotationsspiller. Han havde i min verden en OK debutsæson, men som du selv er inde på, så er han svingende i sine præstationer, men den store plan med ham var egentlig bare at kæbe ham billigt og sælge ham "dyrt":



Jeg vil lige benytte lejligheden til at følge op på mine indlæg i går - manglede jo lige at vinde mesterskabet og FA Cuppen for at hjemtage "den lille" The Treble, hvorfor I ikke skal snydes for disse småting......



Mesterskabet kom fortjent i hus. Everton imponerende - vi blev kåret til årets overraskelse - og de forventede tophold skuffede. Vi var simpelthen bare mere stabile over 38 kampe! Sådan en sæson giver også lidt afkast i forhold til hæderen efter denne og vi kunne da også bryste os af at have årets spiller på vores hold i form af en storspillende Baines - han må være FM14 bedste venstreback!

Baines og to andre - Balanta og Deulofeu - spillede sig også på årets hold i PRL. Stor bedrift og ja, slutteligt blev jeg da også kåret til årets manager ;-)





Så er min første sæson færdig og... Everton blev overraskende mestre efter en fantastisk sæson.
Ross bruger jeg som cm, hvor han har rollen fremskudt playmaker, hvilket har fungeret rigtig godt!
Her ser I et par billeder af transfercenteret og formationen  Smiley

* Skærmbillede 2013-11-26 kl. 20.35.07.png (205,82 KB - hentet 581 gange.)
* Skærmbillede 2013-11-26 kl. 20.38.15.png (202,29 KB - hentet 537 gange.)
Logged

Mp
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Everton F.C
« Svar #17: 17 Dec 2013, 18:51 »

Overvejer lidt at starte med Everton for at gøre dem til en af verdens bedste klubber- havde et lignende spil med Newcastle i fm13.

Det der tiltrækker er en okay trup i første sæson, men stadig brug for nogle skarpe indkøb for at gøre sig i PL og CHL.

Nogle der vil dele deres erfaringer samt hvordan ser deres økonomi ud i første sæson? Samt lån osv.
Logged

Mp
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Everton F.C
« Svar #18: 17 Dec 2013, 20:14 »

Tænker jeg vil spille en 4-2-3-1,  er dog lidt i tvivl om filosofi? Hvad spiller folk, offensiv' kontra eller hvordan er erfaringen? Smiley
Logged

Jepved
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Everton F.C
« Svar #19: 17 Dec 2013, 21:18 »

Everton har en super spændende trup. Har selv lavet en med dem.
1. sæson hentede jeg Mason Bennett, Eric Dier, Callum Chambers og Will Hudges. 4 unge interessante spillere.
Jeg præsterede at hive en 4. plads hjem. Lukaku, Mirallas, Distin og Baines var profilerne. Lukaku skulle desværre tilbage til Chelsea efter sæsonen, mens Mirallas krydrede sæsonen med et super godt VM. Det kastede bud af sig på 125 mio. fra Real Madrid og Monaco, jeg ville dog gerne have mere, da jeg indså at det var nu jeg skulle cash-in på ham, så forsøgte at tilbyde ham væk for 250 mio. det var Monaco klar på.
Til den nye sæson ville jeg styrke bredden, især på midtbanen, da jeg skulle spille mange kampe, med det forestående Champions League. Ind kom Gareth Barry på fri, Afellay, på fri, Makienok, Shelvey, Ashley Williams, Alessio Cerci, Sidney Sam, Tim Cahill på fri, og Ricardo Alvarez på lejekontrakt.
Jeg fik en miserabel sæsonstart, nok grundet mange nye ansigter. 1 uafgjort og 4 nederlag efter de første 5 kampe, og bestyrelsen begyndte at være efter mig. I CL kom jeg videre til gruppespillet efter at jeg slog Anderlecht ud af kvallen.
I CL blev jeg 3'er. Jeg tabte faktisk de 2 første kampe, men i den sidste kamp hjemme mod Bayern, var jeg faktisk kun 5 minutter fra en 2. plads Skuffet
I ligaen har jeg haft det svært grundet de mange kampe. Jeg ligger pt. nr. 8 efter 33 runder, med 3 point op til 6. pladsen, som nok er det mest realistiske jeg kan nå.
I europa league, har jeg været i Frankrig hele vejen igennem knockout-fasen. Lille blev slået, St. Etienne blev slået, men det ser ud til at kvartfinalen bliver endestationen, da jeg efter første kamp på udebane tabte 4-2 til Monaco. Her kan jeg til bonusinfo fortælle at Mirallas var manden der straffede mig.

Everton er et virkelig interessant hold at styre, med meget fokus på unge spillere. Kan varmt anbefales!
Logged

FORZA JUVE!

Mp
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Everton F.C
« Svar #20: 17 Dec 2013, 21:48 »

Everton har en super spændende trup. Har selv lavet en med dem.
1. sæson hentede jeg Mason Bennett, Eric Dier, Callum Chambers og Will Hudges. 4 unge interessante spillere.
Jeg præsterede at hive en 4. plads hjem. Lukaku, Mirallas, Distin og Baines var profilerne. Lukaku skulle desværre tilbage til Chelsea efter sæsonen, mens Mirallas krydrede sæsonen med et super godt VM. Det kastede bud af sig på 125 mio. fra Real Madrid og Monaco, jeg ville dog gerne have mere, da jeg indså at det var nu jeg skulle cash-in på ham, så forsøgte at tilbyde ham væk for 250 mio. det var Monaco klar på.
Til den nye sæson ville jeg styrke bredden, især på midtbanen, da jeg skulle spille mange kampe, med det forestående Champions League. Ind kom Gareth Barry på fri, Afellay, på fri, Makienok, Shelvey, Ashley Williams, Alessio Cerci, Sidney Sam, Tim Cahill på fri, og Ricardo Alvarez på lejekontrakt.
Jeg fik en miserabel sæsonstart, nok grundet mange nye ansigter. 1 uafgjort og 4 nederlag efter de første 5 kampe, og bestyrelsen begyndte at være efter mig. I CL kom jeg videre til gruppespillet efter at jeg slog Anderlecht ud af kvallen.
I CL blev jeg 3'er. Jeg tabte faktisk de 2 første kampe, men i den sidste kamp hjemme mod Bayern, var jeg faktisk kun 5 minutter fra en 2. plads Skuffet
I ligaen har jeg haft det svært grundet de mange kampe. Jeg ligger pt. nr. 8 efter 33 runder, med 3 point op til 6. pladsen, som nok er det mest realistiske jeg kan nå.
I europa league, har jeg været i Frankrig hele vejen igennem knockout-fasen. Lille blev slået, St. Etienne blev slået, men det ser ud til at kvartfinalen bliver endestationen, da jeg efter første kamp på udebane tabte 4-2 til Monaco. Her kan jeg til bonusinfo fortælle at Mirallas var manden der straffede mig.

Everton er et virkelig interessant hold at styre, med meget fokus på unge spillere. Kan varmt anbefales!

Nogle gode fif til spillere man bør sælge og tjene lidt penge på? Smiley og tak for dit svar
Logged

Jepved
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Everton F.C
« Svar #21: 17 Dec 2013, 21:59 »

Hmm, synes ikke at de har vildt mange spillere, som man har råd til at slippe. Dem man kan lave gode penge på, er vigtige profiler. Jeg solgte i 1. sæson Steven Naismith for 20 mio, John Heitinga for 30 mio. og Arouna Kone for 15 mio. Mens jeg i 2. sæson har solgt Magaye Gueye for 10 mio og Mirallas for 250 mio.
Hvad gælder indkøb, synes personligt at bredden er vigtig. Man får ikk for mange penge at lege med i en klub på den størrelse, så de penge man får, bør blive brugt på flere spillere med jævn god kvalitet, i stedet for få store navne.
Logged

FORZA JUVE!

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Everton F.C
« Svar #22: 13 Jan 2014, 18:34 »

Nogen der spiller med Everton, jeg er i sidste dag af 1. transfervindue og har ikke købt ind, nogen der har gjort nogle køb som de vil dele?
Logged

Mathi89
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Everton F.C
« Svar #23: 13 Jan 2014, 21:08 »

Nogen der spiller med Everton, jeg er i sidste dag af 1. transfervindue og har ikke købt ind, nogen der har gjort nogle køb som de vil dele?

Lige pt er jeg manager i Everton, er i gang med min 3. fulde sæson.
Er i 2021, har vundet mesterskabet en gang, og sidste sæson blev til en 3. plads.

Af store transfers had jet købt Lewelandoski som bomber Smiley
har hentet CR7 på fri, ellers er der ikke de store stjerner på mit hold Smiley

Ligger pt nr 3 efter 26 kampe i min 3. sæson med 3 point til 1. pladsen Smiley
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Everton F.C
« Svar #24: 14 Jan 2014, 16:53 »

Jeg har selv gang i et fremragende Everton Save.

De spiller, som regel, fremragende. Har lige fået Ronaldinho på en fri transfer, da han skal udfylde hullet efter en mere og mere skadet Ross Barkley Skuffet

Mangler dog en erstatning for Steven Pienaar, der for det første ikke altid er lige god og for det andet er oppe i årene - Overvejer kraftigt at byde på Viktor Fischer når første sæson her er overstået. Er 26 kampe inde i første sæson og ligger nummer 3. Det er dog på bekostning af både FA-Cup og Carling Cup.

En virkelig spændende klub at tage styringen over.

Bedste signing: Lucas Romero og Eder Alvarez Balanta, der begge gør det rigtigt fint. Har derimod sendt Jelavic ud (City, 85 mio.) og Arouna Koné (Southampton 23 mio).
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Everton F.C
« Svar #25: 09 Feb 2014, 19:40 »

Nogen der spiller med Everton?
Er startet med man utd men vil gerne have er til save og det blev Everton.

Nogen der ved hvor meget transferbudget man får i første og anden sæson?
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Everton F.C
« Svar #26: 20 Feb 2014, 18:27 »

SÅDAN!!! Jeg er mega overrasket over min første sæson i Everton - Har købt fint ind, men alligevel! Jeg vandt ligaen i sidste runde. Jeg vandt med (hold på hat og briller) ét mål i sidste runde! United var før sidste kamp på 83 point og jeg havde 80. Jeg vandt og fik ét mål mere i målforskel, end de havde. Hvad sker der?! Hold da kæft - Hvad er chancen?!

Pisse fedt!


* 2014-02-20_00001.jpg (191,85 KB - hentet 205 gange.)
« Seneste Redigering: 20 Feb 2014, 18:30 af elalso » Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

bundgaard89
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Everton F.C
« Svar #27: 05 Mar 2014, 14:52 »

Jeg startede også et save med Everton og må sige det er gået over alt forventning.

I første sæson hentede jeg Fernando fra FCP og Kusk til truppen. Holdet præsterede fantastisk i ligaen og jeg endte da også med at vinde 2 point foran United.. Lukaku må siges at være den ultimative stjerne med 41 mål i premier league..

Anden sæson blev lidt af en test, da jeg på ingen måde mener truppen er bred nok til at spille med i CL.. Jeg kom så oven i købet i gruppe med Real Madrid, Dortmund og Zenit!

På transfer fronten på blev Ward-Prowse sikret for 137 mio og Mitrovic fra Anderlecht kom til klubben for 100 mio.. Derudover sikrede jeg mig Jovetic på en sæson lang låneaftale, med en købs klausul på 100 mio..
Ellers fik jeg solgt Kone og Junior for hhv. 12 og 8.25 mio.

Sæsonen gik i fremragende stil, hvor jeg endnu en gang blev mester efter en gyser afslutning hvor de andre tophold gik helt ned de sidste 3 spillerunder.. I CL blev jeg slået ud i kvartfinalen mod Man Utd, hvor jeg mildt sagt var chanceløs over 2 kampe..

3. sæson er netop started og der er blevet købt rigtig godt ind efter min egen vurdering..
Micah Richards 35 mio
Balanta 23 mio
Jovetic 100 mio
Rafinha(fra barca) 72.5 mio - han er et monster!
ter Stegen - fri transfer
Nemanja Matic 60 mio
Tielemans 50 mio
+ et par regens

Ud er røget
Miralles 170 mio
McCarthy 42 mio
Fernando 137 mio
+ 2 elendige regens for hhv 22 og 32 mio

Truppen er stærk og talentfuld, så målet må være endnu et mesterskab og forhåbentlig gøre det lidt bedre i CL Smiley
Logged

Rasmusbank
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Everton F.C
« Svar #28: 05 Mar 2014, 18:56 »

Vil du dele din taktik og holdindstillinger??

Har tænkt mig at starte med Everton .. Har oplevet de vandt Premier league i første sæson
Logged

bundgaard89
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Everton F.C
« Svar #29: 07 Mar 2014, 13:41 »

Jeg har ikke umiddelbart nogen fast taktik. Har ændret meget undervejs, fordi der har været ting, som jeg bestemt ikke har været tilfreds med..
Jeg har i 3. sæson vundet Carling Cuppen og PL, mangler at spille FA Cup finalen mod Chelsea. Røg ud i CL kvartfinalen til Barca efter 1-0 sejr hjemme og 2-0 nederlag hjemme.. Lidt skuffende efter jeg i gruppe spillet vandt 5-1 hjemme og spillede 1-1 ude..

Derudover har jeg hentet Griezmann i City for 162 mio.. Super transfer, men han er ikke rigtigt slået igennem..

Mitrovic har for 2. sæson i træk bombet for sygt Første sæson i klubben 54 kampe i alt og 52 mål + 9 assist. Anden sæson i klubben 51 kampe og 51 mål + 9 assist, der resterer dog stadig 2 kampe.
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010