home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 450 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Everton F.C
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Everton F.C  (Læst 10202 gange)
andreasmorch
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Everton F.C
« : 21 Nov 2013, 21:18 »

Hej alle, jeg synes der mangelede en tråd med vores erfaringer med Everton F.C, så her er den.  Peace

Med et transferbudget på 70-95 mio, skulle det være muligt at forstærke holdet...

Håber I alle er klar til hjælpe Everton F.C til tops!
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Everton F.C
« Svar #1: 21 Nov 2013, 21:38 »

Der er bestemt muligheder i det nuværende Everton hold! Oplevede at de endte på en tredje plads i første sæson i mit southampton save Smiley
Logged

bert0089
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Everton F.C
« Svar #2: 21 Nov 2013, 21:41 »

Jeg har også haft et Everton save oppe og vende, er dog gået væk fra det igen. Men det lykkedes mig at vinde Capital One Cup i første sæson, samt ende på en 4. plads. Den helt store stjerne et klart Lukaka i første sæson, han er et monster foran mål og scorer konstant.
Logged

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

andreasmorch
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Everton F.C
« Svar #3: 21 Nov 2013, 22:37 »

Har I nogle ideer til indkøb?
Sidder og kigger om muligheden er der for at rykke nogle af de løn tunge spillere ud, men det er selvfølgelig også nogle af profilerne.  Smiley
Logged

jackson2600
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Everton F.C
« Svar #4: 21 Nov 2013, 22:39 »

DU gay Andreas Morch
Logged

andreasmorch
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Everton F.C
« Svar #5: 21 Nov 2013, 22:41 »

DU gay Andreas Morch
Jeg kan ikke se relevansen i dette forum???
Logged

jackson2600
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Everton F.C
« Svar #6: 21 Nov 2013, 22:42 »

Ej, vil mene en spiller som Lucas Romero fra veléz vil være en varm anbefaling.. Eller hent en rutineret mand som sedoy Keita
Logged

jackson2600
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Everton F.C
« Svar #7: 21 Nov 2013, 22:46 »

Lucas har et unikt talent, og god spil forståelse han vil være en fantatisk knægt at hente på kun 19 år og alligevel så mange hår på bollerne så sige.

Hans intiligens go touch er unikt og vil mene et hold som everton mangler det.

Felt til Felt er hans bedste position pga hans vilje til at løbe begge veje.
Logged

andreasmorch
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Everton F.C
« Svar #8: 21 Nov 2013, 23:17 »

Lucas har et unikt talent, og god spil forståelse han vil være en fantatisk knægt at hente på kun 19 år og alligevel så mange hår på bollerne så sige.

Hans intiligens go touch er unikt og vil mene et hold som everton mangler det.

Felt til Felt er hans bedste position pga hans vilje til at løbe begge veje.

Vil bare mene det er at kaste penge ud af vinduet. Everton har mange stærke centrale midtbane spilere. Ser at forsvaret skal forstærkes og så en angriber som skal afsatte Jelavic.
Logged

RasmusDosSantos
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Everton F.C
« Svar #9: 23 Nov 2013, 01:12 »

Balanta kan helt klart anbefales at købe, han bliver verdensklasse.
Logged

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Everton F.C
« Svar #10: 23 Nov 2013, 07:09 »

andreasmorch

Jeg vil da med glæde dele ud af mine erfaringer, efter godt og vel en sæson, hvor alt mere eller mindre er lykkedes; har allerede vundet Capital One-cuppen, er seks kampe fra at vinde mesterskabet (er pt. ni point foran Tottenham) og er ligeledes i FA Cup-semifinalen, hvor Manchester City er på menuen - de er plejer at være en for stor mundfuld, så forventer at dette bliver endestationen i denne turnering i år. Ja, jeg er selv overrasket, men jeg trængte også til lidt held i sprøjten, efter et par saves, hvor intet fungerede. Nå, men hvorfor denne pludselige succes?

Jeg har egentlig handlet ganske moderat ind. Kusk og Thomsen var et par "hvad skal jeg bruge pengene på"-handler, men førstnævnte kostede trods alt kun 4 millioner kr. og er pt. fem gange så meget værd, hvorfor jeg givetvis vil komme til at tjene lidt penge på ham før eller siden. Thomsen udvikler sig enormt og jeg tror, at han bliver en god rotationsspiller fremadrettede. Balanta er fast mand ved siden af Jagielka og Romero har mere eller mindre tilspillet sig en fast plads på holdkortet - giftig spiller!

Honda blev hentet ind på en fri transfer og han er en klassespiller, der med det samme overtog rollen, som den dybdeliggende playmaker. Nouri er til fremtiden og Eduardo blev fisket ind pga. Lukaku fik en skade i et halvt år (i januar), der gjorde, at jeg alligevel ikke ville få nogen nytte af ham, hvorfor hans lejekontrakt blev ophævet. Det fulde overblik over transfers ind og ud:



Der er ikke så meget at sige i forhold til ligastillingen. Ord er overflødige:



Jagielka, Barry, Deulofeu, ja, også Lukaku, er alle værd at nævne, som Evertons vigtigste spillere, i hvert i min optik, men der er en, som trækker samtlige overskrifter i mit save, nemlig Baines og han blev da også udtaget til verdensholdet:



Det var lige et par hurtige ting fra mit save......
« Seneste Redigering: 23 Nov 2013, 07:11 af Robinho4ever » Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Everton F.C
« Svar #11: 23 Nov 2013, 07:28 »

Jeg både elsker og hader FM ;-)

West Brom. slog mig ganske ufortjent og indskrænkede mit forspring i PRL, men det ville jeg gerne gå med til, når gutterne kampen efter ekspederer Man. City ud af FA Cuppen :-)

Edit: Stoke er finalemodstanderen!
« Seneste Redigering: 23 Nov 2013, 07:33 af Robinho4ever » Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Everton F.C
« Svar #12: 23 Nov 2013, 19:54 »

andreasmorch

Jeg vil da med glæde dele ud af mine erfaringer, efter godt og vel en sæson, hvor alt mere eller mindre er lykkedes; har allerede vundet Capital One-cuppen, er seks kampe fra at vinde mesterskabet (er pt. ni point foran Tottenham) og er ligeledes i FA Cup-semifinalen, hvor Manchester City er på menuen - de er plejer at være en for stor mundfuld, så forventer at dette bliver endestationen i denne turnering i år. Ja, jeg er selv overrasket, men jeg trængte også til lidt held i sprøjten, efter et par saves, hvor intet fungerede. Nå, men hvorfor denne pludselige succes?

Jeg har egentlig handlet ganske moderat ind. Kusk og Thomsen var et par "hvad skal jeg bruge pengene på"-handler, men førstnævnte kostede trods alt kun 4 millioner kr. og er pt. fem gange så meget værd, hvorfor jeg givetvis vil komme til at tjene lidt penge på ham før eller siden. Thomsen udvikler sig enormt og jeg tror, at han bliver en god rotationsspiller fremadrettede. Balanta er fast mand ved siden af Jagielka og Romero har mere eller mindre tilspillet sig en fast plads på holdkortet - giftig spiller!

Honda blev hentet ind på en fri transfer og han er en klassespiller, der med det samme overtog rollen, som den dybdeliggende playmaker. Nouri er til fremtiden og Eduardo blev fisket ind pga. Lukaku fik en skade i et halvt år (i januar), der gjorde, at jeg alligevel ikke ville få nogen nytte af ham, hvorfor hans lejekontrakt blev ophævet. Det fulde overblik over transfers ind og ud:



Der er ikke så meget at sige i forhold til ligastillingen. Ord er overflødige:



Jagielka, Barry, Deulofeu, ja, også Lukaku, er alle værd at nævne, som Evertons vigtigste spillere, i hvert i min optik, men der er en, som trækker samtlige overskrifter i mit save, nemlig Baines og han blev da også udtaget til verdensholdet:



Det var lige et par hurtige ting fra mit save......


flotte resultater!

Vil du dele din taktik?

Er det muligt at hente Lukaku ??
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

andreasmorch
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Everton F.C
« Svar #13: 23 Nov 2013, 21:18 »

andreasmorch

Jeg vil da med glæde dele ud af mine erfaringer, efter godt og vel en sæson, hvor alt mere eller mindre er lykkedes; har allerede vundet Capital One-cuppen, er seks kampe fra at vinde mesterskabet (er pt. ni point foran Tottenham) og er ligeledes i FA Cup-semifinalen, hvor Manchester City er på menuen - de er plejer at være en for stor mundfuld, så forventer at dette bliver endestationen i denne turnering i år. Ja, jeg er selv overrasket, men jeg trængte også til lidt held i sprøjten, efter et par saves, hvor intet fungerede. Nå, men hvorfor denne pludselige succes?

Jeg har egentlig handlet ganske moderat ind. Kusk og Thomsen var et par "hvad skal jeg bruge pengene på"-handler, men førstnævnte kostede trods alt kun 4 millioner kr. og er pt. fem gange så meget værd, hvorfor jeg givetvis vil komme til at tjene lidt penge på ham før eller siden. Thomsen udvikler sig enormt og jeg tror, at han bliver en god rotationsspiller fremadrettede. Balanta er fast mand ved siden af Jagielka og Romero har mere eller mindre tilspillet sig en fast plads på holdkortet - giftig spiller!

Honda blev hentet ind på en fri transfer og han er en klassespiller, der med det samme overtog rollen, som den dybdeliggende playmaker. Nouri er til fremtiden og Eduardo blev fisket ind pga. Lukaku fik en skade i et halvt år (i januar), der gjorde, at jeg alligevel ikke ville få nogen nytte af ham, hvorfor hans lejekontrakt blev ophævet. Det fulde overblik over transfers ind og ud:



Der er ikke så meget at sige i forhold til ligastillingen. Ord er overflødige:



Jagielka, Barry, Deulofeu, ja, også Lukaku, er alle værd at nævne, som Evertons vigtigste spillere, i hvert i min optik, men der er en, som trækker samtlige overskrifter i mit save, nemlig Baines og han blev da også udtaget til verdensholdet:



Det var lige et par hurtige ting fra mit save......

Mange tak fordi du dele dine erfaringer! Jeg spiller 4-3-3 eller en 4-1-2-2-1 som nogle måske vil kalde den.

Hvordan er Kasper Kusk for dig? Har købt ham til andre klubber men synes han har været svingende..

Her kan I se hvordan jeg har handlet på transfermarkedet!

* Skærmbillede 2013-11-23 kl. 21.15.26.png (117,95 KB - hentet 404 gange.)
Logged

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Everton F.C
« Svar #14: 24 Nov 2013, 09:21 »

Strandby

Jeg smider min taktik hér. Der er ikke noget spektakulært over den, men det fungerer fantastisk i mit nuværende save. Jeg skal stærkt understrege, at det også kræver lidt arbejde fra egen side, ligesom alle taktikker gør/har gjort de senere FM-sæsoner!

Vedr. Lukaku så er det muligt at hente ham efter lejesæsonen, men jeg var i budkrig med PSG, som også vandt denne og købte ham for 188 millioner kr. Desværre!

andreasmorch

Jeg spiller personligt en 4-2-3-1; Barkley er for god i min verden til at lade være med dette :-) Hvordan ser din line-up ellers ud med dine indkøb in mente?

Kasper Kusk har spillet mange, rigtig mange, middelmådige kampe, men ind i mellem leverer han også gudefodbold og på det seneste personalemøde mente direktionen da også, at Kusks status skulle ændres til førsteholdsspiller og ikke blot rotationsspiller. Han havde i min verden en OK debutsæson, men som du selv er inde på, så er han svingende i sine præstationer, men den store plan med ham var egentlig bare at kæbe ham billigt og sælge ham "dyrt":



Jeg vil lige benytte lejligheden til at følge op på mine indlæg i går - manglede jo lige at vinde mesterskabet og FA Cuppen for at hjemtage "den lille" The Treble, hvorfor I ikke skal snydes for disse småting......



Mesterskabet kom fortjent i hus. Everton imponerende - vi blev kåret til årets overraskelse - og de forventede tophold skuffede. Vi var simpelthen bare mere stabile over 38 kampe! Sådan en sæson giver også lidt afkast i forhold til hæderen efter denne og vi kunne da også bryste os af at have årets spiller på vores hold i form af en storspillende Baines - han må være FM14 bedste venstreback!

Baines og to andre - Balanta og Deulofeu - spillede sig også på årets hold i PRL. Stor bedrift og ja, slutteligt blev jeg da også kåret til årets manager ;-)



Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010