home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 264 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Sydney FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Sydney FC  (Læst 1097 gange)
Celtih
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sydney FC
« : 21 Nov 2013, 01:58 »

Sydney FC er måske er lidt underligt valg men der er en årsag.. Jeg er studerer selv pt i Sydney og var forleden ude og se dem træne, eller jeg var faktisk bare derude for at møde mit store idol Del Piero, da jeg har været Juve fan hele mit liv. Så det var en stor dag for mig at møde og snakke med ham Opstemt Derefter tænkte jeg hvorfor ikke lige spille lidt FM med ham som den ultimative stjerne...

Fakta om klubben:
Spiller Allianz Stadium med plads til 45.500.
Udover Del Piero har de også Brett Emerton med over 250 kampe for Blackburn i PL og Richard Garcia med 114 kampe for Hull i henholdsvis Championship og PL.

Regler i Hyundai A-League:
Lønloft på 270.000 per uge, hvor maks 5 må være udlændinge. Dog har de 2 speciale kontakter der kan tilbydes også som ikke tæller med i lønloftet.
1 stk. Marguee, det er selvfølgelig Del Piero da han i sig selv får omkring 225.000 per uge.
1. stk Australsk Marguee, her er det Brett Emerton da han får omkring 165.000 per uge.
Udover det så kan man ikke købe spiller fra de andre købe i divisionen.

Så det er selvfølgelig begrænset hvad man kan gøre på transfer siden, men fik skudt Terry McFlynn af for 65.000 og hentede så Erik Israelsson ind på fri som den 5. udlænding og hentede også Eddy Bosnar på fri. Især Eddy viste sig at være et rigtig godt køb.

1. Sæson:
Jeg vandt ligaen med 49p kun et point foran Brisbane Roar og lokal rivalerne fra Wanderers FC.
Del Piero var min store stjerne og havde ligaen bedst snit på 7,32 og lavede 13 mål og 11 assist i 24 kampe. Havde forventet mere af ham.
Jeg vandt også slutspillet sikker med en sejr på 5-1 over Newcastle United og i finalen 3-0 Central Coast Mariners. Dette gør jeg kommer med i Asiens svar på CL i næste sæson.

2. Sæson
Hentede Jonathan McKain på fri hos Adelaide og hentede Alanzinho, ham der tidligere i karrieren var en stor profil for Stabæk i Norge. Udover hentede jeg Luca Toni, selvom måske godt kunne have fået en bedre udlænding, synes det kunne være sjovt med et GAMMELT Italiensk makkerpar på toppen. Luca 37 år og Del Piero 40 Smiley

Efter de første 13 kampe ligger jeg nr 2 ved 3 point op til lokal rivalerne fra Wanderers FC. Luca Toni skulle lige bruge de første 4 kampe på at blive varm, men lavede derefter 4 mål på 2 kampe og blev så skadet i 4-5 uger Skuffet

Asiens svar på CL er ikke startet endnu (starter først 7 feb), men ser frem til at se hvordan niveauet. Tror nemlig det bliver meget svært...
Slut herfra

Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010