home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 344 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Bedste tiki taka taktik nogensinde
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Bedste tiki taka taktik nogensinde  (Læst 7443 gange)
Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Bedste tiki taka taktik nogensinde
« : 15 Nov 2013, 13:24 »

Jeg fandt denne taktik på steam og den har fungeret over forentning.

I første sæson med Cardiff fungerede intet for mig taktisk og jeg overlevede lige akkuraat i PL.
Til 2. sæson fandt jeg denne taktik og det endte med jeg blev nr. 2 i PL med et hold medierne mente kun var gof nok til en 18. plads. Og det var ikke fordi jeg hentede stjernespiller, mine bedste spiller var Honda, Caulker, Cornelius og Allione.

I næsten alle kampe havde jeg mest boldbesiddelse og afslutninger. Jeg vandt flere gange over storholdene, Man utd der blev nr. 1 vandt jeg både ude og hjemme og der var også andre storhold jeg vandt ude over.

Taktikken kan hentes her: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=192229232&searchtext=

Når du spiller mod storhold eller vil holde en føring så er det godt at sætte filosofien til at være stramt eller meget stramt ingen grund til at gå fra kontrolleret til defensiv.

 
Logged

Mathi89
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Bedste tiki taka taktik nogensinde
« Svar #1: 15 Nov 2013, 13:32 »

Giver den et skud med Brøndby iaften Smiley
Logged

Andreaskj
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bedste tiki taka taktik nogensinde
« Svar #2: 15 Nov 2013, 14:27 »

Jeg har abonneret på den, men når jeg er inde i spillet og går ind i downloads og så ind i steam workshop står den bare og behandler det hele tiden kan i hjælpe?
Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bedste tiki taka taktik nogensinde
« Svar #3: 15 Nov 2013, 14:33 »

Hvis du har taktiken kan du så ikke smide det op til downloade?
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Bedste tiki taka taktik nogensinde
« Svar #4: 15 Nov 2013, 14:51 »

hehe prøvede  den her taktik igår http://www.fm-base.co.uk/forum/downloads.php?do=file&id=8257

den er altså virkelig ond!!
lukkede næsten ingen mål ind. pga jeg altid havde bolden  feks noget jeg at få den der achievement parker bussen
var endda op og runde de 82% boldbesiddelse
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bedste tiki taka taktik nogensinde
« Svar #5: 15 Nov 2013, 15:40 »

Jeg downloadede heller ikke taktikken jeg brugte dette billede til at sætte mine instrukser:

http://img837.imageshack.us/img837/3117/yj8b.png

Og spillerollerne tror jeg er lidt ligemeget, jeg spillede med felt til felt, dybdeliggende playmaker og en boldvindende på midtbanen.
Logged

xzound
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bedste tiki taka taktik nogensinde
« Svar #6: 17 Nov 2013, 14:19 »

hehe prøvede  den her taktik igår http://www.fm-base.co.uk/forum/downloads.php?do=file&id=8257

den er altså virkelig ond!!
lukkede næsten ingen mål ind. pga jeg altid havde bolden  feks noget jeg at få den der achievement parker bussen
var endda op og runde de 82% boldbesiddelse

Synes ikke han vejleder hvilke roller de skal have ordenligt?
Fx midtbanen, hvordan de skal være offensiv, support, automatisk eller defensiv...
Logged

xzound
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bedste tiki taka taktik nogensinde
« Svar #7: 17 Nov 2013, 14:57 »

Synes ikke han vejleder hvilke roller de skal have ordenligt?
Fx midtbanen, hvordan de skal være offensiv, support, automatisk eller defensiv...

Men den taktik ser kraftedme gennemtænk ud  Opstemt Shockeret
Logged

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Bedste tiki taka taktik nogensinde
« Svar #8: 17 Nov 2013, 15:39 »

Synes ikke han vejleder hvilke roller de skal have ordenligt?
Fx midtbanen, hvordan de skal være offensiv, support, automatisk eller defensiv...

man kan bare downloade den:D

den er gemmentænkt:D
feks jeg slog madrid 5-1 :p  hæhæ
stoppede også fordi det blev kedeligt at vinde mange mål mod 0 eller 1 Opstemt
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bedste tiki taka taktik nogensinde
« Svar #9: 17 Nov 2013, 16:51 »

ser spændende ud :-) men er der ikke en der kan ligge den op så man kan download den
Logged

TobTob
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Bedste tiki taka taktik nogensinde
« Svar #10: 17 Nov 2013, 19:02 »

Hvad for nogle hold, virker med den her taktik? Wink
Logged

Vegilans
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Bedste tiki taka taktik nogensinde
« Svar #11: 17 Nov 2013, 19:10 »

Hvad for nogle hold, virker med den her taktik? Wink
Næsten alle vil jeg tro, den virker også perfekt i Frankrig. Jeg er pt Lyon, og jeg har 1.pladsen efter 23 kampe.
Logged

TobTob
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Bedste tiki taka taktik nogensinde
« Svar #12: 17 Nov 2013, 19:29 »

Næsten alle vil jeg tro, den virker også perfekt i Frankrig. Jeg er pt Lyon, og jeg har 1.pladsen efter 23 kampe.

Okay tak.
Tror jeg tester den med Nordsjælland.
Logged

xzound
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bedste tiki taka taktik nogensinde
« Svar #13: 18 Nov 2013, 16:00 »

man kan bare downloade den:D

den er gemmentænkt:D
feks jeg slog madrid 5-1 :p  hæhæ
stoppede også fordi det blev kedeligt at vinde mange mål mod 0 eller 1 Opstemt


Synes den er vildt svingende. Har efter 26 kampe 6 point op til nummer 1 med liverpool, hvor jeg selv er placeret nummer 3. Lukker i gns. mere end 1 mål ind pr kamp, men derimod har jeg vel scoret noget der iigner 2-3 pr kamp. Derudover kan jeg sagtens se tikitakaen i den, da boldbesiddelsen er i top, ligesom man har ekstremt mange chancer - her fejler effektiviteten dog, modsat Barca i virkeligheden.

Synes dog bare mere, at mine MC(Gerrard og Joe Allen) score en del mere, end de 3 i front? Suarez er helt ekstremt svingende, og har scoret 9 mål og lavet 4 assist i 21 kampe.(Den dybdeliggende)

Samtidig har jeg overvejet, om taktikskaberen har fundet en bug omkring hjørnespark?? Ham han spiller i, størstedelen af tilfældene, på de korte hjørnespark, synes jeg får mere eller mindre lov til bare at løbe derude fra fuldstændig umarkeret til han kommer i det lille felt?

Just wondering Smiley
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Bedste tiki taka taktik nogensinde
« Svar #14: 18 Nov 2013, 16:47 »

Synes den er vildt svingende. Har efter 26 kampe 6 point op til nummer 1 med liverpool, hvor jeg selv er placeret nummer 3. Lukker i gns. mere end 1 mål ind pr kamp, men derimod har jeg vel scoret noget der iigner 2-3 pr kamp. Derudover kan jeg sagtens se tikitakaen i den, da boldbesiddelsen er i top, ligesom man har ekstremt mange chancer - her fejler effektiviteten dog, modsat Barca i virkeligheden.

Synes dog bare mere, at mine MC(Gerrard og Joe Allen) score en del mere, end de 3 i front? Suarez er helt ekstremt svingende, og har scoret 9 mål og lavet 4 assist i 21 kampe.(Den dybdeliggende)

Samtidig har jeg overvejet, om taktikskaberen har fundet en bug omkring hjørnespark?? Ham han spiller i, størstedelen af tilfældene, på de korte hjørnespark, synes jeg får mere eller mindre lov til bare at løbe derude fra fuldstændig umarkeret til han kommer i det lille felt?

Just wondering Smiley

Det er en hjørnebug der er i fm 14. Jeg har selv prøvet taktikken i et halvt år med mit hjemmelavet "Dream team" hvor jeg valgte at C. Ronaldo skulle spilles kort og jeg tror han lavede 43 mål i sæsonen hvor de nok 30 var på hjørne. Hazard lavede også mange assist pga det. Selve taktikken synes jeg også er svingende røg ud i CL semi mod Leverkusen og i kvartfinalen mod Porto scorede Porto 3 mål på at lobbe bolden over Cech fordi keeperen er sat til sweeper. Men ja man har mange chancer og bolden meget men det er ikke sådan at man kan være sikker på en sejr mod Cardiff , Hull osv. Jeg blev kun nr 4 i PL og i sidste runde lå nr 1-3 med 73 point det var sku meget sygt at det var så tæt.
Logged

Vi skal alle være her.

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010