home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 393 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Online Spil
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Online Spil  (Læst 1480 gange)
Zkow
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Online Spil
« : 14 Nov 2013, 00:09 »

Er der nogle der har erfaringer med at spille online? Vi er en masse venner der overvejer at starte et online game op.
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Online Spil
« Svar #1: 14 Nov 2013, 11:44 »

Er der nogle der har erfaringer med at spille online? Vi er en masse venner der overvejer at starte et online game op.
Ja?
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Online Spil
« Svar #2: 14 Nov 2013, 11:56 »

Hvis i kan spille regelmæssigt og max er 4, så kan det gå
Logged


bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Online Spil
« Svar #3: 20 Nov 2013, 11:16 »

Hey guys.

Jeg prøver lige at opfriske denne tråd. Jeg skal til at starte et spil op med min kammerat og er derfor gået ind i opret onlinespil

Første område: Server
1) Når jeg opretter, så er der allerede sat flueben (som ik kan fjernes) i boksen med at min computer fungerer som server, er det ikke rigtigt forstået?
2) Skal man ændre servernavn for at min kammerat kan finde mig?

Er der nogen der har erfaringer med flueben i de tre andre bokse?
Og hvad med erfaringer med at spillet automatisk fortsætter efter 3 minutter? Smiley

På forhånd tak!
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Online Spil
« Svar #4: 20 Nov 2013, 12:26 »

Hey guys.

Jeg prøver lige at opfriske denne tråd. Jeg skal til at starte et spil op med min kammerat og er derfor gået ind i opret onlinespil

Første område: Server
1) Når jeg opretter, så er der allerede sat flueben (som ik kan fjernes) i boksen med at min computer fungerer som server, er det ikke rigtigt forstået?
2) Skal man ændre servernavn for at min kammerat kan finde mig?

Er der nogen der har erfaringer med flueben i de tre andre bokse?
Og hvad med erfaringer med at spillet automatisk fortsætter efter 3 minutter? Smiley

På forhånd tak!

Det med at din computer anvendes som server er der ikke rigtig noget du kan gøre noget ved. Det betyder blot at spillet kører på din, og din computers ydeevne bestemmer hastigheden af spillet.. er din lort (plus dårlig internet) vil spillet køre langsomt (mine erfaringer)

Du kan selv vælge at ændre servernavnet, til noget i begge kan huske. Det gør det nemmere at finde hinanden, når din ven søger efter din server.

Til sidst, fungerer dette med en automatisk tidsgrænse fint. i spillet er der indstillinger, så i hver i ser kan anmode om mere/mindre tid, og så kan admin (ham der laver serveren) ændre dette. Det giver en fin hastighed, og betyder at den ene ikke blot bruger evigheder, mens den anden sidder og venter. Men mens man venter, kan man jo kigge på spillere :p

håber det hjælper
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Online Spil
« Svar #5: 20 Nov 2013, 12:33 »

Tak for hjælpen, det var lækkert. Godt nok lige at få bekræftet det jeg også selv mente, men vil gerne lige ha styr på det før jeg starter op jo Wink

Min computer har en upåklagelig ydeevne, men nettet kan være håbløst, så det blir spændende at se Smiley

Det lyder spændende det med at anmode om mere tid, hvor gør man det henne inde i selve spillet?
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Online Spil
« Svar #6: 20 Nov 2013, 12:51 »

Der hvor man trykker fortsæt, skulle der gerne være en lille knap som man kan trykke på. Det giver en dropdown menu, hvor man så kan vælge at anmode om tid
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Online Spil
« Svar #7: 22 Nov 2013, 13:38 »

Hvordan kan det være min kammerat godt kan finde spillet og taste adgangskoden men ikke kan få lov at vælge et hold at styre?
Hvad plejer kotumen at være på det punkt?
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010