home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:34:00 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 21:23:12 Bubbles Blogkonkur... #10 - Danish Viking Wa...
I går kl. 20:09:51 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 10:12:09 warmon Blogkonkur... 9# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23312
  1 Bruger, 524 Gæster Online.

Indlæg: 1132800 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: emiliaclarke
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Boavista FC - Vejen til toppen ! {Lukket}
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Boavista FC - Vejen til toppen ! {Lukket}  (Læst 9279 gange)
Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Boavista FC - Vejen til toppen !
« Svar #15: 21 Nov 2013, 20:16 »

Efteråret 2015





Opslagstavlen

               01/07-2015
               
               Der bliver udsendt en pressemeddelelse fra Boavista's træner Andersen til klubbens tilhængere, der frygter
               at klubben der pt. har en førsteholdstrup på 14 spillere
               vil komme til at kæmpe hårdt for at blive oppe i Liga de Honra
             - og hvor mange tror at det bliver umuligt at overgå sidste års gode slut placering som nummer 14.
               
               Presse meddelelsen starter på en utraditionel måde, da Andersen udbryd
             - "Jeg vil gerne bede alle de opmødte journalister om at komme med udenfor - for det første er der ingen
               grund til at det dejlige solskin skal gå til spilde, derudover har jeg en overraskelse til jer.

               Ude på trænings anlægget stod 8 unge mænd, ikke engang mænd - næh 8 drenge. de stod alle med
               en meget alvorlig mine og stod standhaftig indtil Andersen klappede i hænderne 2 gange.
               med et vender de 8 drenge sig og viser deres nye spillertrøjer,
               præget med numre fra 15,16,17,18,19,20,22 og 23
               Samtlige journalister er lidt i tvivl om hvordan de skal reagere, de journalister der har dækket klubben
               tæt ved at drengene er er en blanding af U17 og U19 spillere.

               João Periea fra Primeiro de Janeiro, er den først der bryder stilheden,
               og i en noget røstet men dog interesseret stemme bryder spørgsmålet frem over læberne
             - "Er dette ikke en måde at vise hvilke økonomiske problemer Boavista er i?"

               Med et stramt ansigt svarer Andersen så koldt at det løb koldt ned at ryggen på João
             - "Nej, dette viser at vi tror på konceptet - desuden finder du ikke større talenter på den iberiske halvø
                måske med undtagelse af 5-7 spaniere"

               João og de andre journalister vidste ikke om de skulle grine eller om Andersen måske vidste noget de
               ikke vidste?. João følte dog trangen til et sidste spørgsmål

             - "Du er ikke bange for komplet fiasko ved at lade stort set alle spillere over 25 år, forlade klubben og sætte
                dit ry og rygte på spil for et par ungdoms spillere der aldrig har spillet en Senior kamp? det er jo stupidt"

                Med et vendte stemningen Andersen begyndte at smile og grinte lidt for sig selv
             -  "Jeg ville lægge mit liv i hænderne på mit hold,
                jeg har troen på at disse drenge sammen med de resterende
                seniorer vil stabilisere Boavista i midten af rækken, jeg er så sikker at jeg vil vædde med dig.
                Du får min bil hvis vi ender under 11. pladsen, ender vi over 11. pladsen rydder i forsiden og laver
                personlige interviews og indslag om spilleren? har vi en aftale?

              - João: "Det lyder næsten som om du tjener for meget? jeg er på"

               16/09-2015

                Hvad der skulle have været en festdag ændrede sig på få men lange sekunder, til en dag fyldt med fortvivlelse
                i Liga de Honra kampen mod Braga B var der masser af intensitet, og i det 44. minut falder Didi i feltet
                og appellere for at straffe da han mener at Campos skulle have hægtet ham, dommer Pedro Proenca
                afviser og giver Didi det gule kort for film, hvorefter et håndgemæng mellem Campos og Didi opstår
                og spillere fra begge hold må fjerne de to kamphaner fra hinanden.

                Kampen genoptages men blot 6 minutter senere ser Didi sit snit til at tackle en Campos der lige har lavet
                en fræk tunnel på Hugo Bastos, og i en fuldstændig vanvigtig tackling med begge fødder først går han efter
                Campos mere end bold og et skrig der fik hårene til at rejse sig på alle på de 2.104 tilskuere på Bessa.
                
                Dommeren når ikke engang at fløjte før den medicinske stab fra Boavista har invaderet banen og forsøger
                at få Campos til at se væk fra hvad der engang hans højre fod - efter et spilstop på op med 15 minutter
                køres Campos væk i en ambulance med assistenttræner Silva. Kampen ender 0-1 til Braga B

                på pressemødet efterfølgende er det en tydeligt emotionelt berørt Andersen,
                der skal oplyse om Campos' skade
              - "Vi har endnu ikke hørt noget fra Silva eller andre fra staben der er tog med i ambulancen, men hvad vi ved
               fra holdlægen er det en brækket fod, hvor mange brud og hvor svære brud det er kan jeg ikke udtale mig om
                Vi håber alle det bedste for Artur!" - lød det fra Andersen med en letter grødet stemme.
                Folk omkring holdet ville vide at Andersen ser flere af de unge spillere som hans egne sønner.

                Senere kommer beskeden at Campos der i 7 kampe har lavet 7 mål og stået for 6 oplæg, vil være fra
                banen i minimum 6 måneder, og derved ser det ud til at det ikke bliver denne sæson han for alvor skal
                slå igennem - og Boavista har mistet en uundværlig del af det unge hold der nok skal kigge længere ned
                i ligaen de kommende måneder.
           
Kampprogrammet for efteråret 2015

                 Sæson opstart

                 Sæsonen startede flot for Boavista der blev spillet 3 venskabskampe som blev vundet i fornem stil
                 4-0, 6-0 og 7-2 var resultaterne, der bød på 6 mål og 7 oplæg af den store men unge profil Campos
                 det vides at flere klubber har forsøgt at hente den unge stjerne - men er blevet afvist af Mr Maio og
                 Andersen.



                 Andersens vel nok unikke 3-1DM-2-3-1 ser ud til at være på plads på holdet.

                Taça de Portugal

                 Den Portugisiske cup blev dog et kort visit for Andersen og hans unge trup, 2 runder blev det til efter en
                 noget usikker første kamp der blev en 2-1 sejr over Vizela som til dagligt husere i Campeonato Nacional

               


                 Andersen skulle have udtalt at han ikke ser cuppen som noget vigtigt før hans hold spiller sikkert i
                 Liga de Honra.
              - "Hvad nytter det at vinde 5 runder i en cup, hvis man rodder rundt under nedrykningsstregen?"
               
                 Arouca fra Primeira Liga blev ende stationen med en sejr på 2-1.

                Taça da Liga

                 Ligacuppen har åben heller ikke haft den store betydning for Andersen der hovedsaglig mødte med et
                 hold af periferi spillere og unge spillere der ikke får nok spilletid.
                 alligevel formåede de at komme noget slingrende igennem gruppespils fasen med 3 sejre ud af 3 mulige
                 og en målscore på 8-5.



                 men igen måtte man se sig slået af et hold fra Primeira Liga hvor Gil Vicente var 2 niveauer over Boavista
                 Dette skal dog ses i lyset af manglen af Campos.        
 
 
               
                Liga de Honra

                 Starten på Liga de Honra var ikke noget at prale af for Boavista der nærmest vadede i chance men i de
                 første 2 kampe lykkedes det alligevel at tabe og kun score en enkelt gang.
                 Andersen nævnte for en journalist
              
              - "Det er ligesom med jagt, du kan stå lige foran dyret og alligevel ikke
                 ramme det, hvis sigtet er indstillet forkert.
                 Stopper man med jager derefter? nej man enten retter på det
                 gamle sigte eller skaffer et nyt våben"
 
                 Denne udtagelse skulle vise sig at være meget præcis.
                 for resten af efteråret 2015 var fyldt med Boavista mål
              -  helt præcis 53 mål i 22 kampe hvor man dog lukkede 40 mål ind, men João Lima Silva udfyldte sin fars
                 plads til topkarakter, specielt når knægten blot er 16 år
 



                 Boavista går vinteren i møde på en overraskende 7. plads med kun 5 points til nummer 1. Tondela.

               
               
               

                 


[img =]
« Seneste Redigering: 21 Nov 2013, 20:20 af Nodiem » Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Boavista FC - Vejen til toppen !
« Svar #16: 22 Nov 2013, 23:14 »

Foråret 2016




Opslagstavlen


                18/03-2016

                Der er blevet udsendt en meddelelse på klubbens hjemme side at følgende spillere er rykket op i senior truppen
                fra de netop afsluttede ungdomshold.

                Der er tale om Bruno Braga fra U17 et stort talent på den sidste tredjedel af banen
              - en spiller der kommer til at gøre livet surt for enhver modstander.

                Derudover rykker Samuel Araújo op også fra U17, den unge højre back som har vist sig som en moden spiller
                han var en af de bærende kræfter på et U17 mandskab der blot tabte 5 kampe i sæsonen.

                Og som Andersen løftede sløret for, men som mange at de hardcore fans ikke finder den store overraskelse i
                rykker Rui Guerra op.
                Den unge midtbane kreatør sammenlignes af flere som en spiller identisk med Campos dog med et større talent.
               

                30/04-2016

                Efter lang tids økonomiske vanskeligheder har Mr. Maio meldt ud at en lokal forretningsmand har overtaget
                aktiemajoriteten i klubben og han per 01/04-2016 træder tilbage som bestyrelses formand.
                Der er tale om den lokale hotel mogul Ãlvaro Cerqueira som har købt klubben som han har fulgt siden barnsben
               
                Om Andersen forbliver i klubben i er stadig uvist, ligesom hvilke planer Ãlvaro har af planer for klubben
                Ãlvaro skulle efter sigende være god for små 100 millioner DDK.

                05/05-2016

                På et pressemøde meddeler Cerquiera at Andersen bliver på Bessa og at han vil skulle forsætte med samme
                fokus som før i tiden.
              - talent arbejdet som Andersen har udført er blandt det bedste i Portugal og er en af grundende
                til at Cerquiera mener at det er en profitabel investering at købe klubben.
                han røber dog at han ikke har tænkt sig at kaste sine mange millioner i klubben.

Kampprogrammet for


                Liga de Honra

                Boavista lå længe og kæmpede med 5 andre hold om at blive en af de 2 oprykkere
                som ville forlade Liga de Honra til fordel for Primeira Liga.

                Holdet var på forhånd anset som et af de hold der skulle placere sig i midten af ligaen,
                og sikre sig forsat overlevelse men via stort spil fra Campos, Lima,
                Américo Ferreira og Rui Gomes formåede Boavista at ligge á point med 4 hold
                op til den sidste kamp, hvor alt tydede på at indbyrdes opgør skulle vise sig at blive afgørende.



                Årets sidste kamp mod União Madeira som blev vundet 4-1 på 2 mål af Lima,
                og 2 af Rui Gomes samt 4 oplæg af Campos
               
                skulle vise sig at blive kampe hvor champagnen skulle findes frem,
                efter at Santa Clara snublede og Boavista og
                Académica spillede henholdsvis 4-2 og 0-1 der sikre Boavista den utrolige,
                og ubegribelige oprykning til Primiera Liga.

                Det er ikke til at forstå hvordan klubben som har satset på så ungt spiller materiale og indtil for en måned
                siden
                dårligt havde råd til luft i boldene - har formået at rykke op foran hold som Santa Clare og Aves.



                Næste år bliver modstanderne nu mere prominente - men mon ikke Boavista ryger retur til Liga de Honra



[img =]
« Seneste Redigering: 12 Maj 2014, 17:48 af Nodiem » Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Boavista FC - Vejen til toppen !
« Svar #17: 25 Nov 2013, 21:35 »

Til alle mine trofaste læsere og fans !!  Opstemt

Der kommer updates i løbet af ugen, har desværre haft utrolig travlt med arbejde, præjulen og trænergerningen ! Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Boavista FC - Vejen til toppen !
« Svar #18: 26 Nov 2013, 08:37 »

Fed blog - håber det går dig godt med den nye sæson Smiley
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Boavista FC - Vejen til toppen !
« Svar #19: 26 Nov 2013, 09:29 »

Det er nok det sværeste spil jeg har haft fingrene i og denne sæson er ikke for børn ! Grin
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Boavista FC - Vejen til toppen !
« Svar #20: 27 Nov 2013, 18:28 »

Sommeren 2016





Opslagstavlen

               06/07-2016
               
                Ãlvaro Cerqueira har i dag indkaldt til pressekonference angående klubbens faciliteter, som er meget forfaldne
                og slet ikke tidssvarende.
                Der har fra flere sider været spekuleret i, om den nye klub ejer har tænkt sig at investere i et nyt stadion eller
                at restaurere Estádio do Bessa - Flere fans har på sociale medier hyldet den nye ejer, efter at historien kom ud.
               
                til stor overraskelse for de fleste gemte der sig ikke billeder af et nyt eller restaureret stadion på de to billeder
                der stod på stafelierne under et stof klæde, men derimod et billede af det nye ungdomscollege,
                med to tilhørende kunstbaner
                og et billede af det nye motionslokale med sauna og svømmehal til genoptræning.



                her er et uddrag af spørgsmål fra nogle af journalisterne
              - "Hvordan kan det være at klubben eller du vælger at investere i træningsfacilliter for unge og senior
                før det efterhånden usle stadion falder mere og mere fra hinanden?"

              - "Det kan måske virke som et underligt valg, men jeg ser det som en vigtigere og sundere investering at sørge
                for, at vores nuværende og kommende spillere har de bedst mulige forhold. Især når vi ser på at vi gerne
                vil blive fast inventar i den bedst række, og det kræver vi har noget at tilbyde spillere og trænere.

                Det var et svar der er i forsamlingen lagde op til flere spørgsmål end det løste.

              - "Ãlvaro det er ikke mere end fire måneder siden at det portugisiske fodboldforbund lukkede en halv tribune ned
                grundet manglende vedligeholdelse. Det virker umiddelbart som om du er ligeglad meds de fans støtter jer"

              - "Jeg vil ikke løbe fra at stadionet som det er nu - er midlest talt uværdigt for klubben og dets fans
                men det kræve en langt større investering end vi har plads til lige nu"

                Efter den første skuffelse havde lagt sig blandt klubbens fans, var der flere der så positiv på investeringerne
                og at det var et  tegn på at den nye ejer ikke bare ville forlade klubben i den nærmeste fremtid.

           
Sommer afslutningen 2016


                Sæsonen 2015/2016 er gået over al forventning for klubben, vi blev udset til en ottende plads.
                og den opgave

                løst i - mit personlige mål var en fjerde plads, også dette formåede i.
                Ja faktisk gjorde i det så fantastisk at vi i år kan fejre vores venden tilbage til Primeira Liga,
                efter 8 sæsoner væk er vi nu tilbage,
                og jeg kan og vil love jer for at der i næste sæson ikke bliver nogen nemme kampe
                og der skal kæmpes hårdt for at overleve !                

                Men drenge jeg er stolt af jer, vi rykker op med 75 points i bagagen på reglen om indbyrdes kampe,
                og det kan jeg
                og klubbens bestyrelse kun tage hatten af for
             - det var dog først planen vi skulle være rykket op den kommende sæson
               
                mon ikke de høje herre dog ser det som at i er modne til opgaven, det er sådan jeg ser det!


                og igen i år vi de 3 priser som skal deles ud.
                så jeg vil gerne bede Campos om at levere dem alle 3 retur!
               
               
                I år går årets scoretrold til ... ANDREW ! 11 mål i 38 kampe
              - måske ikke det højeste scoringssnit men ikke ud af 89 mål er det slet ikke så tosset.

               
                Årets hug .. ja der kan kun være et navn på den pokal i år,
                og det er faktisk ikke Campos der skal stå, tillykke til RUI GOMES!! 11 mål og 22 oplæg i 37 kampe
              - du har i år været den spiller som har båret os gennem sæsonen - og der høre
                en lille gave med fra bestyrelsens side, nemlig et gavekort på 10.000 kr til en rejse af ejet valg !
               
               
                og sidst men ikke mindst Årets babyface og hvor har der været mange at vælge i mellem..
                Campos, Lima og Américo blandt andre men den spiller der har rykket sig mest,
                og haft den bedst sæson må være... Hervé Barral mine damer og herre !

                Du har spillet samtlige kampe denne sæson, uden at være ramt af skade,
                eller fundet for let til startopstillingen, til træning har du været eminent og flyttet dig meget
              - og ser frem den kommende sæson hvor vi forhåbenligt skal se dig
                udfordret noget mere både fysisk men også psykisk.
                 


                           Jeg vil ønske jeg er en god ferie, og gør jer klar på den kommende sæson !
                                        Det bliver en dræber og alle kommer til at skulle yde deres maks hele sæsonen !
   
[img =]
« Seneste Redigering: 27 Nov 2013, 19:26 af Nodiem » Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Boavista FC - Vejen til toppen !
« Svar #21: 27 Nov 2013, 19:28 »

Efteråret 2016





Opslagstavlen

      
      16/08-2016

Dagen i dag er blevet til en lokal folkefest da det kom frem at vidunderdrengen Campos har forlænget sin kontrakt
Campos har skrevet under på en 4-årig kontrakt med en klausul der gør at Boavista på et hvert tidspunkt kan
forlænge den nuværende kontrakt med 3 år.

Kontrakten står i stor kontrast til den financielle situation Boavista befinder sig i, Campos kan se frem til en
årsløn på 1.2 mio DDK, dertil kommer divs. klausuler i kontrakten.
vigtigt er det dog at pointere at Andersen har sørget for at der ingen frikøbsklausul er i hans guldfugls kontrakt.

Campos udtalte efter offentliggørelsen "Jeg er stolt over at kunne dedikere mine først år til klubben der har givet
mig alt, og jeg vil gøre mit for at klubben kan vokse sig stor"

i kullisen forlyder det sig at der ved siden af kontrakten, også skulle være lavet en aftale om at lade Arturs
3 år yngre bror Álvaro Campos som rykker op til U19 næste år, få en kontrakt på 4 år.
dette kan dog hverken be eller afkræftes, det eneste der vides er at Álvaro løber rundt på den defensive midtbane
på U17.

           
Efteråret 2016


      Primeira Liga
Sæsonen er i gang, og efter en god start på året med 6 sejr ud af 6 mulige venskabskampe stod Andersens
tropper klar til at indtage Primeira Liga. - moralen i truppen var høj dog velvidende om at dette
ville blive en knald eller fald sæson, overlevelse er det eneste der tæller og det bliver en kamp fra
første fløjt i kampen med P. Ferreira som også er en af farvoritterne til at rykke ned.

Og det starter da også hårdt for Andersens hold, de først 11 kampe kaster kun 5 point af sig
det bliver da også til nogle gevaldige ørertæver der spilles blandt andet 1-5 og 1-6, dog mod farvoritterne
fra FC Porto og Sporting.



Boavitsa går ind i vintermånederne som nummer sjuk i ligaen med blot 5 point, det ligner at kampen for overlevelse
er tabt før den overhovedet rigtig er kommet i gang


      Taça de Portugal & Liga cup

I Taça de Portugal og liga cuppen går det mere fornuftigt for det unge hold med en gennemsnitsaller på 19 år.
med 2 sejre ud af 2 i Taça de Portugal og 2 sejre ud af 2 i liga cuppen er Boavista godt i gang med at vise
de stadig har evnerne til at klare sig i ligaen og måske endda overraske



Bestyrelsen og Andersen har dog udtalt at overlevelsen i ligaen har højeste prioritet.



Det bliver interresant og se hvad Andersen og Boavista kan gøre for at skrabe de manglende points sammen.



[img =]
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Boavista FC - Vejen til toppen !
« Svar #22: 12 Dec 2013, 09:02 »

Hvad sker der i klubben? Er du rykket ned, eller har du droppet savet?
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Boavista FC - Vejen til toppen !
« Svar #23: 22 Dec 2013, 08:39 »

Jeg har haft helt urimeligt travlt med jul og arbejdet - så har faktisk ikke spillet siden 30. nov Skuffet

MEN der kommer helt sikkert en update inden nytår ! Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Boavista FC - Vejen til toppen !
« Svar #24: 11 Feb 2014, 11:29 »

Jeg har haft helt urimeligt travlt med jul og arbejdet - så har faktisk ikke spillet siden 30. nov Skuffet

MEN der kommer helt sikkert en update inden nytår ! Smiley


Hold da op en spændende omgang du har været igennem. Er først lige kommet til nu, men holy crap en fed blog og læsning!

Glæder mig til at høre hvad der er sket  Smiley
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Boavista FC - Vejen til toppen !
« Svar #25: 12 Maj 2014, 17:50 »

[
Vinteren 2016/2017





Opslagstavlen

              23/12-2016
              Dagen før juleaften blev der afholdt julemiddag i Estádio do Bessa simple sponsorfaciliteter
              selvom klubben er i dyb gæld har dette dog ikke afhold Andersen fra at inviterer alle omkring
              klubben til dette arrangement selv enkelte af klubbens nærmeste journalister er inviteret
              med - der har været en del summen i krogene om at Andersen muligvis har noget i ærmet.

             
              Boavista FC har pt. røven i vandskorpen efter blot 5 point i de første 11 kampe har mange allerede
              sendt den gamle klub ned i Liga de Honra.

              Der bliver banket på glasset - Andersen rejser sig i salen og en dyster tavshed melder sig blandt
              spillere, stab og journalister, respekten omkring Andersen er til at få øje på og manden som
              bl.a. fansene elsker så højt virker næsten mytisk da han går rank mod scenen.

           - "Drenge... Jeg håber i nyder maden og drikkevarene som står foran jer - for hvis
              sæsonen forsætter som indtil nu kommer den til at stå på kildevand og tørrekiks næste år
              at sige jeg er skuffet ville være løgn - jeg er faktisk lettere stolt, sidste års oprykning bliver af mange
              set som noget stort for klubben og for mig som træner, og selvom jeg er stolt mener jeg det kom
              1-2 sæsoner for tidligt, netop da niveauet mellem Liga de Honra og Primeira Liga er så stort og
              ingen af i spillere har før mødt så stærke modstandere som FC Porto eller Sporting Clube de Portugal

              og skulle vi rykke ned så kan i fint bebrejde mig for at rykke os op for tidligt ! - men lad os nu ikke
              tage sorger på forskud ! - Spis, Drik, Fest ! Vi skal nok overraske Portugal ! "


Vinteren 2016-2017 Primeira Liga

              Før december måned startede var der ikke meget håb for Boavista FC og Andersen for at klare den i
              Primeira Liga - og kampen mod Vitória Futebol Clube der trods spændende spil fra begge hold endte
              som en kedelig 0-0 og de efter følgende nedelag hjalp ikke meget på dette, kun en højest overraskende
              2-1 sejr over Sporting Clube de Braga gav oprejsning.

              Status på Vinteren kommer bestemt ikke til at varme ret meget, da Boavista FC ligger på tabellens bund
              med sølle 9 point.

              Bookmakerne i Portugal er generelt enige om at Andersen ikke bliver fyret i tilfælde af nedrykning, men
              giver alligevel pengene 30 gange igen skulle de overleve.




      Taça de Portugal & Liga cup

               Heller ikke i Taça de Portugal & Liga cup er det gået Boavista FC's vej, i Taça de Portugal blev
               5. runde enden for Andersens tropper da man i forlænget spilletid tabte 1-2 på hjemmebane



               Derimod i Liga cup var Boavista dog i den bedste form i over et halvt år - de vinder 2 ud af 3 kampe
               og kunne teoretisk gå videre hvis resultaterne flaskede sig - dog trods en smuk 2-1 sejr over
               Vitória Sport Clube blev det slut for Boavista FC i denne omgang dog med en flot 2. plads i gruppen.




Talent Centret

                "Der er mange af de trofaste fans ser gerne at et par af de stærkeste på U17 kommer
                op til U19 selvom de måske virker unge - i flæng kan nævnes Artur Campos lillebror, Álvaro Campos
                hvilket også forlyder at stå i kontrakten hos sin storebror ? er der andre du kan se rykker op og
                kan klare springet til måske endda førsteholdet?


                Campos og Branco bliver rykket direkte ind i Senior truppen resten får vi at se
[img =]
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Boavista FC - Vejen til toppen !
« Svar #26: 12 Maj 2014, 18:00 »

Skal i øvrigt beklage at der er 2 ens sider men lavede en sjuske fejl og prøver at få moderator til at ændre den retur.
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Boavista FC - Vejen til toppen !
« Svar #27: 12 Maj 2014, 18:30 »

Det hele løb fra mig - og forsætter ikke denne blog...

leder dog PT Efter en klub som kan leve op til samme niveau som Boavista ! Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Boavista FC - Vejen til toppen ! {Lukket}
« Svar #28: 17 Jun 2014, 14:09 »

Øv at tråden er lukket nu  Græder

Håber at den næste bliver ligge så spændende at læse, tak for denne spændende læsning om Boavista FC  Thumbs Up
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Boavista FC - Vejen til toppen ! {Lukket}
« Svar #29: 30 Jun 2014, 23:51 »

Jeg har stadig spillet men selve bloggen døde for mig da en af opdateringerne blev slettet ved en fejl
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010