home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 216 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  AS Monaco taktik
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: AS Monaco taktik  (Læst 1105 gange)
Unknow
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
AS Monaco taktik
« : 10 Nov 2013, 19:46 »

Hej allesammen.

Jeg søger en taktik til As Monaco som får Falcao til at score nogle mål på hovedestød osv. Jeg har virkelig prøvet med mange saves men er givet op pga jeg ikke synes det var sjovt længere, da jeg ikke kunne tilpasse mig en ordenligt taktik. Derfor har jeg nu startet en save med Real Madrid, der er spillet 8 kampe, jeg tjekker bare lige Falcao målscorer. Han har i otte kampe scoret 11 mål, hvorfor kan det være så fandens svært for mig at få ham til at scorer. Spillede ham som Boksspiller og spillede med mange indlæg. Der skulle vei ikke være nogen derude som kunne lave en taktik eller har en som jeg må få?

På forhånd tak.
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Monaco taktik
« Svar #1: 10 Nov 2013, 19:52 »

Hej allesammen.

Jeg søger en taktik til As Monaco som får Falcao til at score nogle mål på hovedestød osv. Jeg har virkelig prøvet med mange saves men er givet op pga jeg ikke synes det var sjovt længere, da jeg ikke kunne tilpasse mig en ordenligt taktik. Derfor har jeg nu startet en save med Real Madrid, der er spillet 8 kampe, jeg tjekker bare lige Falcao målscorer. Han har i otte kampe scoret 11 mål, hvorfor kan det være så fandens svært for mig at få ham til at scorer. Spillede ham som Boksspiller og spillede med mange indlæg. Der skulle vei ikke være nogen derude som kunne lave en taktik eller har en som jeg må få?

På forhånd tak.

Spil ham alene på toppen som fremskudt angriber med offensivt indstillede kantspillere på hver side. Du har ret i, at Falcao er dygtig i hovedspillet, men han er hverken synderlig stor eller stærk og vil oftest have det svært i stationære situationer imod store franske forsvarsspillere.
Når du giver ham Boksspiller/targetmand-rollen vil dine spillere pr. automatik spille bolden tidligt op i hovedet på ham, hvilket han slet, slet ikke dur til. Falcao er typen der søger ned i banen, modtager bolden, enten bliver retvendt eller lægger den af, for så at lave i dybden eller finde de frie rum i feltet. Det oftest det tidlige indlæg Falcao er bedst på og ikke indlæg, hvori han stationært skal heade den i mål.
Logged

Thaurat al Shabab

Unknow
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco taktik
« Svar #2: 10 Nov 2013, 20:21 »

Ja det har du fuldstændig ret i, det har jeg slet ikke tænkt over. Du skulle vel ikke side med en taktik som du kan anbefale til Monaco, jeg har virkelig svært med at få holdinstrukserne til at fungere.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010