home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  2 Brugere, 995 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Skadestuen
| | |-+  Steam fejl
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Steam fejl  (Læst 9934 gange)
snakers
Ynglingespiller

Sv: STEAM FEJL
« Svar #15: 10 Nov 2013, 22:23 »

Jeg synes at du skal tage kontakt til oneplays kundeservice omkring dette nu.

Eftersom den kode som de har sendt til dig ikke længere virker og du har betalt for et fuldt spil uden at have modtaget det skal de enten give dig en ny kode eller give dig de penge som du har betalt for spillet

surtshow
Lilleputspiller
*

« Svar #16: 10 Nov 2013, 22:26 »

Kontakter dem også. Vil gerne anbefalde jer alle, at i aldrig køber spil hos Oneplay. Købte et spil derinde til PS3 sidste år. Der stod det maks ville tage 7 dage i fragt. Det tog et måned. Købte kun FM 14 derinde, fordi det er billigere end andre steder.

YNDLINGSHOLD:

VIBORG FF
CHELSEA

HADER:

FC LORTE MIDTJYLLAND

snakers
Ynglingespiller

« Svar #17: 10 Nov 2013, 22:31 »

Jeg har selv brugt cjs-cdkeys.com til at forudbestille mit FM2014 hvilket virker perfekt. Jeg betalte også kun ca.200 kr for det.
Så prøv det næste gang

surtshow
Lilleputspiller
*

« Svar #18: 10 Nov 2013, 22:34 »

Det gør jeg næste gang! Tak for hele din hjælp @snakers

HUSK ALLE: ONEPLAY SKAL DØ

YNDLINGSHOLD:

VIBORG FF
CHELSEA

HADER:

FC LORTE MIDTJYLLAND

Sutharam
Reserveholdsspiller

« Svar #19: 11 Nov 2013, 21:33 »

Det gør jeg næste gang! Tak for hele din hjælp @snakers

HUSK ALLE: ONEPLAY SKAL DØ

Hallo jeg har også købt gennem oneplay og den kode der står på don konto på oneplay.com er betakoden, de har nemlig ikke selv været opmærksom omkring at der er 2 koder. jeg skrev til dem om natten og morgenen efter fik jeg koden til det fulde spil.

Jeg kan godt anbefale oneplay.com har fungeret fint for mig.

Istedet for at flippe ud, så find ud af hvad problemet er, idit tilfælde er det fordi du har prøvet at bruge beta koden igen!

Dios
Ynglingespiller

« Svar #20: 17 Feb 2014, 23:16 »

Jeg har nu købt spillet via Oneplay og fået serial koden som skal tastes ind. Jeg tastede den to gange fordi jeg fik beskeden at serveren var nede (I Steam) og jeg skulle prøve senere. Nu har jeg gjort det 3 gang og nu siger den så, at koden allerede tidligere er tastet/indløst.

Hvad gør jeg? Hvis jeg havde indløst den burde jeg vel kunne finde den under mit bibliotek i steam?

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #21: 17 Feb 2014, 23:25 »

Jeg har nu købt spillet via Oneplay og fået serial koden som skal tastes ind. Jeg tastede den to gange fordi jeg fik beskeden at serveren var nede (I Steam) og jeg skulle prøve senere. Nu har jeg gjort det 3 gang og nu siger den så, at koden allerede tidligere er tastet/indløst.

Hvad gør jeg? Hvis jeg havde indløst den burde jeg vel kunne finde den under mit bibliotek i steam?

Kontakt oneplay det er dem der har solgt dig koden som af uvisse grunde ikke virker

MichaelPaw
Gæst

« Svar #22: 29 Apr 2014, 09:15 »

Hej

Jeg har et problem, jeg har installeret steam på min arbejdscomputer. Men når jeg skal logge ind, det vil den ikke! den siger jeg skal bruge en kode, som de sender til min mail. men der sker ikke en skid!! Nogen der lige ved hvad jeg skal gøre?

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010