home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 439 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Drømmen om en libero
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Drømmen om en libero  (Læst 25811 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Drømmen om en libero
« Svar #30: 05 Apr 2014, 15:57 »

Jeg skal nok smide min taktik, men jeg skal lige sikre mig CHL med den først.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Drømmen om en libero
« Svar #31: 06 Apr 2014, 18:50 »

godt nok, så blev CHL vundet, det kan der læses yderligere om i min blog til årets blogkonkurrence, Brøndby IF - kunsten at lave penge i Danmark.

Som jeg lovede ville jeg jo ligge min taktik op når der blev vundet CHL, og det blev der gjort, jeg brugte i finalen Pierre-Emile Højbjerg som skyggeangriber, da Viktor Fischer desværre var skadet.


Idéen er at taktikken går ud på at presse og stresse modstanderen, vil vil have bolden, og vi fortjener at have bolden.
Hvis du har kuglen 70% af tiden, mindsker det chancen for at lukke mål ind, og der er det så at wingbacksne der går med til baglinjen for at slå indlæg, kommer til at virke som fløje det meste af tiden, og give et overtal på 5 spillere på modstanderens banehalvdel, 6 hvis Liberoen får lov til at gå frem, hvilket han bør da han ellers bliver overflødig.

Jeg lover ikke at det virker for alle, men det virker for mig.

Anbefalinger:
[i]Alle spillere skal helst være fornuftigt hurtige, udholdne, gode til at samarbejde, det er en fordel hvis alle kan markere/tackle, arbejdsstyrke er også en god ting og det samme er kreativitet, afleveringer og generelt fornuftige mentale egenskaber. (vurder din liga med disse ting, hvis du spiller i Allsvenskan er kravet naturligvis ikke lige så stort som i Premier League).


Download taktikken
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Jakob..
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Drømmen om en libero
« Svar #32: 07 Apr 2014, 14:52 »

Hvad er dine erfaringer med liberoen og ankermanden? Umiddelbart tænker jeg, at de ville komme til at befinde sig i samme position i angrebsfasen.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Drømmen om en libero
« Svar #33: 07 Apr 2014, 15:42 »

Ja, det er der flere der har bragt op, jeg må indrømme jeg ikke rigtigt ser det, det virker tit for mig som om at Ankermanden bare holder sig det mere tilbage, måske det kommer af de individuelle indstillinger de to bruger, men udover dette, syntes jeg de virker fint sammen. Jeg har dog overvejet en Regista, eller dybdeliggende playmaker og så rykke min MC til en felt til felt rolle, men jeg mangler dog spilleren der kan udfylde den defensive rolle, bedre end de ankermænds typer jeg har lige nu.

Jeg tror dog sagtens de kan gøres uden at bruge Ankermanden, hvis man har andre typer i truppen.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Drømmen om en libero
« Svar #34: 23 Apr 2014, 12:48 »

BelthazorDK - Jeg er igang med at prøve din taktik af med AGF, og det fungerer rigtig godt! Ligger nr. 1 og spiller til tider rigtig flot fodbold, men nogle gange får jeg total tæsk. Skal nok lige skrive når sæsonen er færdig. Men alt i alt, fed fed taktik Thumbs Up
« Seneste Redigering: 23 Apr 2014, 12:50 af hoeven » Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Drømmen om en libero
« Svar #35: 12 Maj 2014, 13:29 »

BelthazorDK - Jeg lovede at skrive når sæsonen var færdig, men jah.. Er nu igang med 4. sæson, haha Smiley Og vandt ligaen sidste sæson, FCK har været rimelig suveræne (indtil nu Djævel).

Det er en rigtig lækker taktik, hvor at alle offensive spillere plus de 2 backs og liberoen er med i det offensive. Jeg har Makienok som targetmand og han fungerer skide godt, han lægger sjovt nok næsten op til lige så mange mål som han scorer.

Defensiven er godt nok min store hæmsko.. Af en eller anden grund vælger mine 2 centrale forsvarer ufattelig tit at cleare bolden, når de er presset, ind på midten til en modstander, hvorefter der er ren motorvej ind til målet. Har du samme problem? Kan ikke forstå hvorfor de ikke bare sparker den ud over siddelinien i stedet, fordi de sælger min libero og målmænd gang på gang.

Lig dig satser jeg også på skandinaviske spillere (mest pga. en rigmand købte klubben og det ville blive for let at købe en masse gode udenlanske), og fik også V. Fischer til klubben (til en spot pris på 50 mio. kr. Hævet Øjenbryn) og han er godt nok farlig som skyggeangriber! 6 mål og 5 oplæg i 4 kampe siger vist det hele Thumbs Up
« Seneste Redigering: 12 Maj 2014, 13:31 af hoeven » Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Drømmen om en libero
« Svar #36: 12 Maj 2014, 13:59 »

fedt! Ja Fischer er klasse - hvis bare ikke Real Madrid køber og ødelægger ham som de gjorde i mit seneste save...

Jeg kender godt det problem med centralforsvaret, og jeg ved ikke om det er en bug i match engine, eller om det er fordi de til trods for nogle gange at have 16-18 aflevering, stadig ikke kan ramme en medspiller. Prøv eventuelt at sætte dem til at lave færre risikable afleveringer, og aflevere mere direkte, og få keeperen til at cleare bolden til en spiller på enten en back, eller længere fremme end forsvaret (eventuelt den centrale midt).

to gange Ivan Nielsen, er vel egentlig drømmen til et hold med en libero, stærke banditter der ikke er bange for at trække kort Smiley Kan ske at du skal prøve de begrænsede typer i forsvaret, for at se om det hjælper på det, jeg vil indrømme at grundet min hurtige dominans i ligaen, var det ikke et problem at forsvaret var lidt svagt til at cleare bolden, for lukkede vi 1-2 ind scorede vi jo bare det mere offensivt. Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Drømmen om en libero
« Svar #37: 12 Maj 2014, 16:29 »

BelthazorDK - Kunne du ikke have beholdt V. Fischer? Tunge

Jah, prøver at sætte begge central forsvarer til begrænset. Håber det gør en forskel. Og nej, det jo heller ikke et stort problem, vinder for det meste kampene. Det bare irriterende at lukke mål ind mod Skive Wink
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Drømmen om en libero
« Svar #38: 12 Maj 2014, 16:55 »

Det kunne jeg jo, men han var røget på bænken så, og det havde heller ikke hjulpet ham meget tror jeg.
Håbede dengang at han ville blive brugt jo Real, det blev han så bare ikke Peace
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Drømmen om en libero
« Svar #39: 13 Jun 2014, 13:58 »

BelthazorDK - Jeg har lige et spørgsmål til Targetmanden i din taktik: Hvilke personlige træk vil du foretrække han har? Jeg har nemlig en ung stjerne i svøb som ingen personlige træk har endnu.
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010