home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 223 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  |2| Making The First Steps |
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: |2| Making The First Steps |  (Læst 1162 gange)
Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
|2| Making The First Steps |
« : 02 Nov 2013, 13:02 »



   Alle drømmer om det, eller de fleste drenge gør ihvertfald! Alle har en mening, en mening om hvordan de taktiske dispositioner skal fortages. Hvem skal sørge for clean sheets?, hvem skal lave kasserne der giver sejre? Ja, spørgsmålene er mange. Dette er historien om en ung fyr der en dag vågner efter ved et telefon opkald. Et opkald der der åbner mulighederne for alle hans drømme, drømme som han har haft siden han var en lille knægt! Kunne det virkelig passe? Skulle han virkelig have chancen nu? Nok var han lige blevet arbejdsløs, hvilket egentlig ikke gjorde ham det store, han hadede sit gamle job alligevel! Nu fik han lov til at udfylde drømmene, skulle han starte i den klassiske 4-4-2 eller spille 3-5-2? Ja, sandheden var faktisk at han ikke selv var klar over det. Nok skulle han overtage et hold som faktisk næsten havde plads i hans egen baghave. Han havde selv set op til mange af spillerne som havde været gennem klubbens system, endda også kort varigt spillet sammen med nogle, som dog havde søgt nye græsgange nu. Han havde aldrig selv været det store fodbold talent, det var derfor kun blevet til Serie 4 kampe i den lokale naboklub. Nu skulle han begynde på en ny ting, noget helt nyt og nærmest uvirkeligt. Men han skulle dog først tage det første skridt, hvilket nu var gjort!
« Seneste Redigering: 02 Nov 2013, 16:57 af Quagmire » Logged

Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: | Intro | Making The First Steps |
« Svar #1: 02 Nov 2013, 13:03 »

HAPS! Til senere brug!

Dette er min første blog i lang tid! Jeg har ikke fastlagt nogen stil så det hele kan blive meget afvekslende fra update til update.

Logged

Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: | Intro | Making The First Steps |
« Svar #2: 02 Nov 2013, 16:57 »



   Aldrig, aldrig siger jeg! Aldrig har jeg været så udmattet! Har jeg påtaget mig et ansvar som jeg ikke kan stå for? Kalenderen melder den tyvende juni, jeg er lige vågnet efter min første dag på det nye job. Et job som for mig bare var en drøm for få dage siden, men nu igår blev en realitet. Mit navn er forresten Jonas og jeg er blot femogtyve år gammel. Jeg har enkelte trænerkurser og som nævnt tidligere serie 4 kampe på cv'et, så at jeg fik jobbet er stadig en overraskelse for mig selv. Jeg sendte jo bare ansøgning fordi Bo Zinck var stoppet alt imens jeg var blevet arbejdsløs. Jeg troede jeg egentlig ikke rigtigt på det, så opkaldet fra Hr. Just kom som en kæmpe overraskelse. Nu skal jeg igang med min anden dag på jobbet. I min barndoms klub, eller ihvertfald ovebygningen af den. Jammerbugt FC hedder klubben nu, en elite overbygning af Jetsmark IF. Jeg vil på kontoret møde et af mine egne store idoler da jeg var yngre, nemlig Jan Steffensen. Jan er blevet i klubben som assistent efter Zincks stop. Jeg havde nok egentlig forventet at han var blevet forfremmet til træner fremfor assistent men jobbet hos AL Sport i Pandrup tager nok for meget af hans tid. Jeg var spændt, spændt på hvad Jan mente vi kunne gøre anderledes, vi havde jo et ungt hold med gennemsnits alder på bare toogtyve. Efter lidt snak frem og tilbage blev Jan og jeg ret hurtigt enig om at de tre erfarne spillere Martin Pedersen, Thomas Quorning & Nickolaj Thomsen ville få betydende roller på holdet. Martin vil qua sin erfaring fra højeste niveau være en styrmand og mentor for mange af vores unge. Quorning vil blive den hårdt arbejdende midtbane spiller der skal bryde spillet som modstanderen forsøger at bygge op. På toppen vil Nickolaj Thomsen skulle stå for kasserne, noget som han aldrig har døjet med. Nickolaj har jo tidligere skrevet sig ind i historiebøgerne med sine 7 mål i kampen mod Rishøj i 2. Division Vest i sæsonen 10/11, en vanvittigt kamp som jeg husker som var det igår. Efter flere timers arbejde havde vi nu endelig fundet frem til noget vi kunne bruge. En 4-3-2-1 hvor vi skal være boldstyrende, alt imens vi ikke skal være bange for at kunne køre en hurtig kontra. Defensivt vil vi stå solidt og vil føre en "no nosense" politik hvor vi hellere vil cleare bolden langt, fremfor at risikere at tabe bolden i opspillet, selvom det bryder lidt mod over boldstyrende filosofi. Nu er jeg efterhånden ved at være noget træt, og er egentlig stadig lidt tvivl om hvad jeg egentlig laver her. 
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010